Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ferguson235

ursus c330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
riki    1

proponuje starszego były to ciągniki wytrzymalsze od tych nowszych a za różnice w cenie podreperować starszego i będziesz miał ten sam ciągnik i troche gotówki w kieszeni ale decyzja należy do ciebie ;) może starczy na jakiś sprzęcik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

samo    3

nowszy to zawsze nowszy ale nie znaczy ze lepszy. zależy jak był użytkowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    64

Nie wiem sam ale te nowsze URSUSY C - 330M też nie są złe ( stare wiadomo nie do zajechania ;) )...Piotrus89, Robcio3dz mają te nowsze ciapki i nie narzekają na nie...ciapek to ciapek każdy jest dobry...ja wybrałbym ciapka nowszego.... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    54

Wiadomo że nowszego...Nowsze to nowsze...I nie wciskać kitu że starsze ciapki są nie do zajechania....Mój ciapek sie już trochę zużył.... :angry: A kumpel ma 330M i w żniwa cały czas w prasie i nie ma lekko i chodzi....Ale w tym roku robili silnik ale mieli prawo...A nie to co moja nic nie robiła a silnik poszedł :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Jak zależy ci na prędkości to bierz M-kę jak wolisz wytrzymałość to starszą. Jeszcze jak byś trafił na taką z okrągłym przodem i niebieskim silnikiem to moim zdaniem najlepszy rocznik/model.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elmichalkw    0

moja c-330 miała okragly przód i niebieski silnik... ;) ale według moich informacji to z fabryki wyszła jako c-328 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

Ja mam 330 z 78 roku i powiem tak chodziła cały czas z prasą przez ok 15 lat Z-224 a teraz od 2 lat z Welgier ap52. Dodatkowo pracuje w turze. Przez te lata ukręcił się tylko wałek WOM ale nie ma co się dziwic. Tak to powanych awari nie było ale teraz trzeba robić kapitalke silnika bo się zatarł. ogólnie sprzęt godny polecenia ale sąsiad ma M-ke i teżna nią nie narzeka raz miał coś z walem robione i pompa od podnośnika a tak to też spoko chodzi. Ja bym wybral jednak chyba tą starszą ale mówie to jest trudna decyzja bo i ta dobra i ta.


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Ja mam ciapka najpierw pracował w PGR-rze później u kolegi i tera u mnie od 30lat i dopier rok temu mu zrobiliśmy kapitalke takto ciągnik nie do zajechania


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miko    0

Ja mam c-330 m i osobiście wolałbym starszą wersję. Bardzo często się zakleszcza, ma 3000 mtg i już silnik trzeba robić, ogólnie wiele rzeczy się psuło min, alternator, chlodnica, podnośnik, rozdzielacz hydrauliki. Sąsiad ma zwykła c-330 i ma ok 6500 mtg, jeden remont ok 10 lat temu(miała ok 4500 mtg z tego co wiem) i on wogóle o nią nie dba i chodzi mu narazie bardzo dobrze. W polu z mojego odczucia wynika że lepiej chodzi c-330. Osobiście miałem i c-330(w spadku po dziadku) i c-330 m i niestety sprzedałem tego starszego i bardzo żałuję tego posunięcia, dzisiaj postąpiłbym inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Mój miał 14tyś mtg przed kapitalką ale zasłużył na nią ;] obecnie ma 400mtg


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abuk14    1
Wiadomo że nowszego...Nowsze to nowsze...I nie wciskać kitu że starsze ciapki są nie do zajechania....Mój ciapek sie już trochę zużył.... :angry: A kumpel ma 330M i w żniwa cały czas w prasie i nie ma lekko i chodzi....Ale w tym roku robili silnik ale mieli prawo...A nie to co moja nic nie robiła a silnik poszedł :angry:

A robiłeś wcześniej remont ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    54

Tak silnik robiony w maju a do września go szlag trafił....a przepracował z 60mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Tak silnik robiony w maju a do września go szlag trafił....a przepracował z 60mtg

 

A jakaś firma ci robiła? Mi jak robiła firma to zrobili pół ciągnika i po roku jakoś 2 miesiące temu sie rozleciał a kase wzieli jak by za cały. Zrobili tak żeby tylko przez okres gwarancji sie trzymał


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abuk14    1
Nie robiła tego firma

Po remoncie wszystko jest możliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Karolc360
      Witam interesują mnie te dwa bliźniacze modele czy ktoś je posiada jak z eksploatacją?, a co wy o nich myślicie ciągnik pracował by głównie przy kosiarce-rozdrabniaczu zamiast starej poczciwej c360


    • Przez jendrek88
      Witam wszystkich interesuję się kupnem tego modelu ciągnika,czy ktoś jest w stanie mi poradzić czy to dobra decyzja czy lepiej się wstrzymać? proszę o opinię w tym temacie.

    • Przez Piotrass
      Wiitam zastanwiam sie nad tymi dwoma ciagnikami  bylem zdecydowany na new hollanda ale teraz jest promocja na john deera i sam niewiem. Ciagnik mialby  byc do tura ale glownie chodzilby w transporcie  i w polu jako pomocnik. New holland kosztuje 235 tys netto jest na oponach 420przod 520 tyl, obciazniki w cenie zaczep automatyczny skrzynia 17/16, a  JOHN Deere w promocji od 250 tys z skrzynia AutoQuad plus ECo 24/24, i tls. wiec roznica wynosi okolo 20 tys bo z new hollanda moze sie urwie kilka tys bo stoi na placu a diler do  konca roku musi sprzedac albo rejestrowac na siebie bo od nowego  roku jakies nowe wymogi sa, Co polecacie?
    • Przez gawela133
      Witam
      Zamierzam kupić ciągnik rolniczy początkowo byłem 100% pewny ze będzie to jd 6120m ponieważ już mam jd 6170m wiec były by tej samej marki lecz johne deere coś ostatnio podrożał rok temu na wiosnę wycenili cenę 250 000tys a na dzień dzisiejszy 277 000 netto

      W niższej cenie zaproponowal mi inny deler Valtre N114e ktora kosZtuje z wyposażeniem takim jak bym chciał 270000 netto. Valtra wyglada na bardziej zaawansowany ciągnik natomiast JD M to prosty ciągnik który mam i nie mogę złego słowa powiedzieć .

      Można prosić jakieś opinie na temat Valtry ?
      Co byście wybrali ?
      Z góry dziękuj
    • Przez picior4
      Witam, zamierzam zakupić nowy ciągnik rolniczy, za dotację z Młodego Rolnika. Posiadam 8ha pola, z czego 4 ha to porzeczka. Do tej pory uprawiałem wszystko MF-em 255, więc nie mam też dużej wiedzy na temat nowych ciągników. Ciągnik jaki szukam:
      -najlepiej żeby był to kompakt do 65km, max do 70
      - 4x4
      - w miarę wydajną pompę hydrauliki
      - ciągnik przejmie też trochę obowiązków od MF-a tzn. orka, agregat, karczowanie kemp (zamierzam poszerzyć areał uprawny, jeszcze o jakieś +/- 4-5 ha.
      -ziemia 3 klasy
      - ciągnik będzie pracował z ładowaczem czołowym, głównie przy załadunku palet, lub kontenerów z owocami
      -ciagnik szeroki z tyłu (szerokość mierzona razem z oponami od brzegu bieżnika) max do 170cm.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.