Zaloguj się, aby obserwować  
crashi4

Forterra 125-luzują się mocowania felg przy pługu 4 skiby

Polecane posty

crashi4    0

mam pytanie kupiłem zetora 125 trzy miesiące temu. Póki co nie robił nic ciężkiego tylko balotowanie i zwożenie słomy i zboża do domu. teraz odbierałem pług ibis ls 4skiby i podczas jazdy z pługiem do domu od dealera poluzowały mi się śruby skręcające felgi. Nie mylić z tymi które trzymają koła z ciągnikiem:-) dociągnąłem je ale widze że to nie wszystko. Dojechałem do domu i teraz znowu dociągnę. Więc pytam czy miał ktoś po\dobnie a wiem że przypadki takie się zdarzają z zestawami siewnymi. dodaję że z przodu mam tuz i balst 600kg. tylko mi nie mówcie że miałem zabrać spawane..u nas pół wsi forterrami jeździ i wszyscy skręcane mają. Wydaje mi się jak je dociągnę chyba sprawa się uspokoi, ale trzeba będzie jak narazie kontrolowac sprawę...Pług wazy 1200kg.


PRezeS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedizetor56    95

weż dobry klucz i dokręć. poczytaj instrukcję :o

Edytowano przez tedizetor56

Zetor Team.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DrJoint    4

są też kleje do sklejania śrub z nakrętką. koszt około 15 zł, sam korzystałem z tego w Belarusie 820, lecz mi odkręcały się sruby mocujące felge z ciągnikiem. Teraz zeby odkręcic potrzeba bardzo bardzo mocne szarpnięcie lub podgrzanie do 150 stopni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1007

miałem tak samo w proximie jak miałem podczepiony agregat uprawowo soewny


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crashi4    0

CO TAM WYWALCZYSZ..JAK ZAPŁACISZ TO CI ZROBIĄ ALE BĘDE PYTAĆ.. MOŻE SIĘ SPRAWA USPOKOI. A NIEDŁUGO ZESTAW SIEWNY WIĘC DOPIERO BĘDZIE ATRAKCJA DZIĘKI ZA ODPOWIEDZI


PRezeS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

mój wujek miał ten sam problem pomogła wymiana podkładek sprężynowych na utwardzone, my założyliśmy klasy 10 i po do ciągnięciu już nic się nie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
surowa1994    2

ja w swojej frocie którą kupiłęm w zime też luzowały mi sie śruby od tej felgli jak chodziła przy agregacie aż lawałek lakieru odpadło z felgi hehe :P ale ja dokręciłęm i jest ok :) w serwisnie nawet mi mówili jak byłem po odbiór aby sprawdzać czy aby sie nie luzują


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

mam pytanie kupiłem zetora 125 trzy miesiące temu. Póki co nie robił nic ciężkiego tylko balotowanie i zwożenie słomy i zboża do domu. teraz odbierałem pług ibis ls 4skiby i podczas jazdy z pługiem do domu od dealera poluzowały mi się śruby skręcające felgi. Nie mylić z tymi które trzymają koła z ciągnikiem:-) dociągnąłem je ale widze że to nie wszystko. Dojechałem do domu i teraz znowu dociągnę. Więc pytam czy miał ktoś po\dobnie a wiem że przypadki takie się zdarzają z zestawami siewnymi. dodaję że z przodu mam tuz i balst 600kg. tylko mi nie mówcie że miałem zabrać spawane..u nas pół wsi forterrami jeździ i wszyscy skręcane mają. Wydaje mi się jak je dociągnę chyba sprawa się uspokoi, ale trzeba będzie jak narazie kontrolowac sprawę...Pług wazy 1200kg.

 

Bo spawana felga jest lepsza, dobry klej do gwintów rozwiąże sprawę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Tylko z tym klejem trzeba uważać, Kleje do gwintów są różnej "mocy" i wtedy należy dokręcić nakrętki czy też śruby z odpowiednim momentem. Śruby/nakrętki składane na klej nie są tak mocno dokręcane jak bez, bo to klej trzyma a nie siła sprężystości śruby.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crashi4    0

Jest dokręcone już konkretną przedłużką i mamy spokój..wiecie jak nowe to sie usadowiło i teraz będzie spokój na lata. Lepszy byłby Kirowiec. Co by było a nie jest to lepiej o tym nie gadać.


PRezeS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj