jedrus

Czy zrobiłem coś silnikowi? [Zerwany pasek i wzrost temperatury silnika]

Polecane posty

Sadek    1123

Od pocenia spod klawiatury nic się nie stało jeżeli ciągnik pracuje prawidłowo to nie szukaj dziury w całym.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin4512    9

Wszystko chodzi jak należy ale skąd olej s pod klawiatury??I dlaczego jak dam na dociążanie to wie nie widzię jak przednie koła mielą ziemie tylko zchodzi z obrotów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekc    65

jak ma dobre zaparcie to nie będzie mielił kołami to jest bardzo pozytywne zjawisko :D


Jedyne co mnie kręci to karuzela !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek88    128

chłopie weź chwile pomyśl to nie boli zapewniam cię :D  jak dasz na dociążenie to w takiej sytuacji tylne koła są bardziej odciążone a wiekszy nacisk masz na przód wiec koła przodnie nie będą ci się już tak ślizgać ot i cała filozofia :D :D to jest radziecka konstrukcja więc jesli działa wszystko to nie szukaj problemu ze gdzieśtam się poci bo od tego nie uciekniesz, pilnuj olejów, płynów i ognia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zgadza się! W tym roku czesto orałem dociazajac pług w tym momencie docisk idzie na przód a że tam też nie mam mało założone to nie ma prawa się Ślizgac


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroon    186

Uszczelka pod głowicą jest niżej - jak tam jest sucho to wymień tylko tą spod klawiatury i jak nie było długo nic tam ruszane to możesz przy okazji ustawić luzy zaworowe Będziesz miał i sucho i spokojną głowę z luzami - tylko jak nie wiesz jak to ustawić to weź kogoś kto się na tym zna

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin4512    9

Z góry dziękuje za liczne odpowiedzi.Głowica jest sucha.A klawiatura już była odkręcana (nie u mnie) bo widać silikon.A po co zawory regulować jak jest dobrze?A jak już wyreguluje to silnik będzie miał ten sam dźwięk?Obawiam się że nie.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Żeby silnik zmienił dźwięk po regulacji zaworów to musiały by być strasznie źle ustawione ale dźwięk nie jest najważniejszy jeśli chodzi o regulację zaworów.. Zawory sprawdza się i reguluje od czasu do czasu żeby silnik prawidłowo pracował. Jak będą za małe luzy to powypala gniazda i zawory a jak będą za duże to silnik będzie słabszy i słychać będzie klekotanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    15

Kolego Marcinie przeczytałem całą Twoją historie i stwierdziłem że trochę za nerwowo podchodzisz do tematu.Napisałeś że olej się pokazał jak osiągnąłeś temp 100 C, wiec jak się domyślasz olej wtedy był bardzo rzadki a na dodatek ktoś odkręcał pokrywę zaworów i przy zakręcaniu między uszczelką a sylikonem powstały mikro szczeliny , gesty olej nie wyciekał a jak zrobił sie jak woda to przesiąknął przez także nagrzany sylikon (który nie wiadomo czy użyty został odpowiedni) a co do luzu zaworowego to jak zdejmiesz pokrywę aby wymienić uszczelkę to nie zaszkodzi poświęcić 20 minut na sprawdzenie luzu.


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maretekk2    12

Panowie ja z kolei miałem trochę inna sytuację Jechałem na pole orać Pod koniec pierwszego przejazdu (odcinek około 1 km) zauważyłem nietypową sytuację na wskaźniku temperatury Otóż strzałka była na zielonym ale pod koniec Zdziwiony... bo ciągnik zawsze trzyma na początku zielonego temp. około 82-84 stopni C, wysiadłem sprawdzić co się stało Ku mojemu zaskoczeniu z prawej strony kabiny zsadziło przewód, który idzie do nagrzewnicy i płyn podczas jazdy uciekał Natychmiast zgasiłem i pomaszerowałem do domu a następnie do sklepu po Borygo W całym układzie jest 17l, ja dolałem mu 9l bo tyle uciekło Moje pytanie... czy silnik mógł na tym ucierpieć? Dodam, że jechałem nim bieg niżej niż normalnie bo to był pierwszy przejazd i chciałem równo zaorać Wykonywałem nim później też różne inne prace i jak na moje oko spadku mocy chyba nie ma Jakie są Wasze opinie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lolek14    1

Nie ma co gdybać, zwróć uwagę na poziom oleju i sprawdzaj co jakiś czas czy go ubywa i juz będziesz wiedział wszystko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

silnik rozgrzewałeś prawidłowo ,na niższym biegu ,zgasileś go w pore ,i dolałeś plynu po tym jak ostygł ,na moje nic mu nie bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj