News
Zaloguj się, aby obserwować  
zakrzewiak

Nie działa dźwignia gaszenia silnika

Polecane posty

zakrzewiak    6

Witam! tak jak w temacie. Na 100% coś sie zepsuło w regulatorze obrotów tylko nie wiem co. Da sie to naprawić bez wyjmowania pompy? Może macie jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

TumeK    11

no jasne ze linka albo rozbierz kokpit.. w bs co kiedys mieli tutaj tez tak bylo ....


Pseudo rolnik...http://img60.imageshack.us/my.php?image=puchar056zu3.jpg 64 miliony zeta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    6

Z ortografią się poprawię. Do wymiany raczej nie jak bym wiedział co za część jest zepsuta to bym wcześniej zakupił i przed żniwami bym to naprawił a nie chcę się za to brać jak nie wiem co to jest bo bez potrzeby nie będę rozbierać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Linka, albo w najgorszym przypadku pompa. Sprawdź, może się myle. :rolleyes:


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    6

tylko jak zrobi się ciepło biorę sie za to najwyżej złożę i zostanie tak jak jest ale u mnie nie ma rzeczy nienaprawialnych :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AF7018    0

najpierw odłącz cięgło gaszenia (to wyżej) od pompy wtryskowej i sprawdź czy można zgasić silnik samą dźwignią w pompie, jeśli nie można to usterka jest w regulatorze obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AF7018    0

Wewnątrz w regulatorze jest dźwignia, która w momencie gaszenia naciska na listwę sekcji i powoduje odcięcie dawki paliwa.

Czasem się zdarza, że ta dźwignia nie trafia dobrze w listwę (mijają się) i wtedy to przestaje działać. Ew. może wspomniana dźwignia obluzowała się i obróciła względem wałka sterującego.

Trzeba by podejrzeć (może nawet przez korek wlewu oleju) jak tam z tą dźwignią jest w Twojej pompie.

Tak czy inaczej należało by zdemontować tylną pokrywę regulatora i zrobić z tym porządek. Najlepiej wymontować całą pompę ale ja osobiście próbował bym tam na miejscu w kombajnie po wcześniejszym zdemontowaniu odstojnika.

Właściwie prosta sprawa.

Życzę powodzenia. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AF7018    0

tylko musisz uważać z tą rozbiórką regulatora, żeby nie rozsypać łożysk igiełkowych wewnątrz :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez artursobczak8
      Witam, 
      Ostatni mam trochę czasu i zacząłem wymieniać wał młocarni bo stary miał bicie od napędu i luz na łożysku na wale,  zakupiłem nowy po założeniu okazało się że jest krzywy między końcówką napędu a łożyskiem, pojechałem oddać a sprzedawca przyjął zwrot i powiedział że teraz takie robią i trzeba wsiąść dużą rurę i po założeniu łożysk prostować co o tym sądzicie, wydaję 300 zł na nowy wał a muszę go prostować coś nie tak, jak to u was wygląda bo teraz chciałby zamówić przez internet i azż się boję że krzywy będzie
    • Przez bizonzo56
      Czy som  potrzebne uprawnienia na kombajn bizon zo 56 .Mam prawojazdy  kategorii t czy można kosić i poruszać się po  drogach publicznych  jeśli nie mamy  kursu lub uprawnienia .
    • Przez bizonzo56
      Jaki  ma rozmiar opony wózek do chederu bizon zo56
    • Przez Slimak1614
      Witam, zakładał ktoś przystawkę do kukurydzy na giganta??? Dużo modyfikacji, przeróbek???
      A w ogóle to jak przystawka będzie do giganta pasować? Szukałem dużo na "internetach" na ten temat ale informacji jest garstka tylko a planuje kosić ququ tym klockiem
    • Przez MFTeam
      Witam mam problem z silnikiem perkins 4 w kombajnie Bizon Sampo 2020. Problem polega na tym że na wysokich obrotach silnika, silnik dymi na niebiesko w ubiegłym roku był robiony generalny remont silnika (tłoki,tuleje,pierścienie,nowa głowica,szlif wału,nowe panewki). Wtryski były sprawdzanie dzisiaj!!Czy może to być wina pompy? bo silnik pali na dotyk i chodzi bardzo równo na małych jak i na wysokich obrotach.
      Bardzo proszę o pomoc!!!!!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.