Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
goolman19

Massey Ferguson 3650-Ropa w oleju

Polecane posty

goolman19    1

Ropa w oleju silnikowym !!

 

Mianowicie do oleju dostaje mi sie ROPA !! Zadzwoniłem do gościa, który robi Fergusony i powiedział mi że świeca żarowa to spowodowała ! Więc odłączyłem zasilanie od świecy żarowej no i zalałem olejem. Dziś Pojechałem talerzować pole i w pewnym momencie zaczęła mi świecić ta sama kontrolka olejowa ! Gdy zajechałem do domu sprawdziłem stan oleju a tu znów ponad stan. Więc nie wiem co to za powód, gdyż wiem że pompka paliwowa (tzn. membrana jest dobra i nie przepuszcza ropy), Natomiast myślę o pompie paliwowej czy nie jest tam pęknięty jakiś oring przez co tak sie dzieje ;/ Sam nie wiem od czego zacząć ! Może komuś z was zdarzył się taki przypadek i wie co jest tego powodem....Pozdrawiam !! Proszę o konkretne odpowiedzi !!

 

 

Massey Ferguson 3650 Datatronic

 

Komputer pokładowy

 

Poprostu komputer jest włączony a na wyświetlaczu nic sie nie pokazuje ! Tylko podświetlenie ! Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i są dobre nawet kable co dochodzą również.

 

 

Wystarczy napisać normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BYCZEK7    0

zdefiniuj inaczej to pytanie bo nierozumiem o tym weświetlaczu

Co dokładnie sie dzieje opowiedz wszystko szczegółowo

--------------------------------

możesz mieć rombnięty wyświetlacz jakiś układ się spalił i to jest cały finał

Edytowano przez andrzej2110
łączenie postów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mirasek    8

Czyli wtryski raczej odpadają, świeca płomieniowa odpada bo odłączyłeś, pompa jest chyba smarowana paliwem (chyba, nie wiem jak akurat w tym modelu MF) więc z olejem nie ma styczności, czyli odpada... Chyba skończyły mi sie pomysły ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goolman19    1

Pompa paliwowa jest pionowa może to coś ci pomoże ale wątpię ;/ Jakbyś chciał to zrobię zdjęcie tej pompy albo spisze jakieś symbole może one akurat ci pomogą bo widzę że jesteś obeznany ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

A może ktoś inny wie jakie jest smarowanie pompy wtryskowej w tym modelu, będzie szybciej ;) Ale stawiam że jest samym paliwem i na tym moje mądrości sie kończą ;)

 

Jesteś pewien że do oleju idzie ropa a nie płyn chłodniczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goolman19    1

Ropa na 100% ponieważ wlałem do baku 10 litrów to w przełożeniu powinno starczyć gdzieś na 1 h orki ..... a mi starczyło na zapięcie pługa ;) hehe żarty żartami ale sprawdzałem i na 1000% jest to ROPA!!;)

 

Smarowanie pompy jest paliwowe ;)

 

A Jest taka możliwość że pękła uszczelka na pompie ?? Ciągnik prawdopodobnie długi czas stal u handlarza, ja go kupiłem to od razu poszedł do orki, myślę więc że ta uszczelka w ropie struchlała i dzieje sie taki motyw ;/ Jak myślicie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

może być coś z pompą paliwową tzn. uszczelniacz mógł się przetrzeć i jak się rozgrzeje to puszcza paliwo po wałku i dlatego masz rope z olejem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19

pękł ci pewnie jeden z dwóch uszczelniaczy na wałku nepędowym pompy i dlatego ropa leje się do oleju. Miałem podobny przypadek w swoim MF uszczelniacz pękł na całej długości a doszedłem do tego w taki sposób że jak nawewałem ropę do zbiornika to zauważyłem iż z rurki przelewowej układu paliwowego nie płyneła ropa pomimo tego iz silnik był uruchomiony, a zawsze leciał dośc intensywnie. Pozwoliło mi to na zdiagnozowanie usterki zanim wzrósł znacznie poziom oleju w silniku,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kony4    0

Miałem kiedyś taki sam problem z ursusem 3p okazało sie ze byla pęknięta membrama w pompce zasilającej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0

Witam, potrzebuje informacji, jakie powinno być ciśnienie w silniku na cylindrach, tłokach w masseyu 3650 znajomy mnie prosił o te informacje, proszę o szybką informację ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qwer61    0

Witam, potrzebuje informacji, jakie powinno być ciśnienie w silniku na cylindrach, tłokach w masseyu 3650 znajomy mnie prosił o te informacje, proszę o szybką informację :)

 

 

stopień sprężania pomnóż przez 1,25 to da ci max ciśnienie sprężania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez patrykbm
      Witam, 
                Zamierzam się do zakupu John Deere 3650 a już posiadam bronę talerzową, moje pytanie brzmi.
      Czy ciągnik udźwignie tą bronę wraz z siewnikiem poznaniak zasypany nasieniem? 
      https://www.olx.pl/oferta/agregat-talerzowy-brona-talerzowa-tiger-3-0-m-hydropack-dostawa-polsk-CID757-IDskVJX.html#d626e83602
    • Przez Mateo905
      Witam,
      mam problem z moim Masseyem 6120 Dynashift 32x32, rewers przy kierownicy. Wytarł się wodzik od rewersu, tzn nie wrzucał biegów do przodu, do tyłu jeszcze jakoś mu się udawało. Ciągnik rozpołowiłem, wodzik został wymieniony i ten problem zniknął. Pojawił się inny: po puszczeniu sprzęgła, bez żadnego biegu, czyli na luzie, ciągnik aż przygasa, strasznie się męczy, czuć jakby go coś hamowało. Wciskam sprzęgło: silnik pracuje lekko. Biegi udaje się włączyć, ciągnik jeździ do przodu i do tyłu, jednak kiedy podczas jazdy wciskam sprzęgło, to prawie staje w miejscu, tak jakby miał wciśnięty hamulec. Można włączyć WOM, podnośnik również działa. Zauważyłem też, że wraz ze zmianą półbiegów zmienia się obciążenie silnika, tzn na jednym z półbiegów przygasa znacznie mocniej niż na pozostałych.
      Przed wymianą tego wodzika wszystkie inne podzespoły (poza rewersem oczywiście) działy normalnie. Macie jakiś pomysł, gdzie szukać przyczyny? Nie zrobiłem jeszcze pomiarów ciśnień, bo stwierdziłem, że podczas postoju w garażu na czas remontu raczej nie padła pompa, ale w przyszłym tygodniu postaram się załatwić manometry i te ciśnienia zmierzyć. Jakieś wskazówki, co jeszcze sprawdzić?
    • Przez Preedom
      Witam,
      po wymianie oleju hydrauliki (Fusch Agrifarm STOU 10W30) i filtra oleju świeci się czerwona kontrolka od braku ciśnienia w skrzyni biegów oraz zielona kontrolka napędu na cztery koła. 
      Nie da się:
      - zmienić żółw/zając (cały czas żółw)
      - nie da się wyłączyć napędu na cztery koła
      Działa:
      - Podnośnik
      - wspomaganie kierownicy
      - sprzęgło
       
      Ktoś ma jakieś pomysły? Od czego zacząć diagnozę?
       
    • Przez mirek18
      Witam serdecznie, 
      mam problem z hydrauliką w moim MF-255 działa w nim tylko jedno gniazdo zewnętrzne hydrauliki.  Przewody do rozdzielacza pod siedzeniem są sztywne (rurka). Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
    • Przez WojtekLewandowski
      Witam. Problem jest z ładowaniem w MF 8110. A dokładniej gdy dodam gazu zaczyna lepiej ładować. Na wolnych obrotach 12,5 V. Radio nie chce się włączyć, a lampy przygasają.
      Dodam tylko że regulator wymieniłem na nowy i sprawdziłem przewody.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.