Zaloguj się, aby obserwować  
goolman19

Massey Ferguson 3650-Ropa w oleju

Polecane posty

goolman19    1

Ropa w oleju silnikowym !!

 

Mianowicie do oleju dostaje mi sie ROPA !! Zadzwoniłem do gościa, który robi Fergusony i powiedział mi że świeca żarowa to spowodowała ! Więc odłączyłem zasilanie od świecy żarowej no i zalałem olejem. Dziś Pojechałem talerzować pole i w pewnym momencie zaczęła mi świecić ta sama kontrolka olejowa ! Gdy zajechałem do domu sprawdziłem stan oleju a tu znów ponad stan. Więc nie wiem co to za powód, gdyż wiem że pompka paliwowa (tzn. membrana jest dobra i nie przepuszcza ropy), Natomiast myślę o pompie paliwowej czy nie jest tam pęknięty jakiś oring przez co tak sie dzieje ;/ Sam nie wiem od czego zacząć ! Może komuś z was zdarzył się taki przypadek i wie co jest tego powodem....Pozdrawiam !! Proszę o konkretne odpowiedzi !!

 

 

Massey Ferguson 3650 Datatronic

 

Komputer pokładowy

 

Poprostu komputer jest włączony a na wyświetlaczu nic sie nie pokazuje ! Tylko podświetlenie ! Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i są dobre nawet kable co dochodzą również.

 

 

Wystarczy napisać normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BYCZEK7    0

zdefiniuj inaczej to pytanie bo nierozumiem o tym weświetlaczu

Co dokładnie sie dzieje opowiedz wszystko szczegółowo

--------------------------------

możesz mieć rombnięty wyświetlacz jakiś układ się spalił i to jest cały finał

Edytowano przez andrzej2110
łączenie postów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mirasek    8

Czyli wtryski raczej odpadają, świeca płomieniowa odpada bo odłączyłeś, pompa jest chyba smarowana paliwem (chyba, nie wiem jak akurat w tym modelu MF) więc z olejem nie ma styczności, czyli odpada... Chyba skończyły mi sie pomysły ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goolman19    1

Pompa paliwowa jest pionowa może to coś ci pomoże ale wątpię ;/ Jakbyś chciał to zrobię zdjęcie tej pompy albo spisze jakieś symbole może one akurat ci pomogą bo widzę że jesteś obeznany ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

A może ktoś inny wie jakie jest smarowanie pompy wtryskowej w tym modelu, będzie szybciej ;) Ale stawiam że jest samym paliwem i na tym moje mądrości sie kończą ;)

 

Jesteś pewien że do oleju idzie ropa a nie płyn chłodniczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goolman19    1

Ropa na 100% ponieważ wlałem do baku 10 litrów to w przełożeniu powinno starczyć gdzieś na 1 h orki ..... a mi starczyło na zapięcie pługa ;) hehe żarty żartami ale sprawdzałem i na 1000% jest to ROPA!!;)

 

Smarowanie pompy jest paliwowe ;)

 

A Jest taka możliwość że pękła uszczelka na pompie ?? Ciągnik prawdopodobnie długi czas stal u handlarza, ja go kupiłem to od razu poszedł do orki, myślę więc że ta uszczelka w ropie struchlała i dzieje sie taki motyw ;/ Jak myślicie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

może być coś z pompą paliwową tzn. uszczelniacz mógł się przetrzeć i jak się rozgrzeje to puszcza paliwo po wałku i dlatego masz rope z olejem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19

pękł ci pewnie jeden z dwóch uszczelniaczy na wałku nepędowym pompy i dlatego ropa leje się do oleju. Miałem podobny przypadek w swoim MF uszczelniacz pękł na całej długości a doszedłem do tego w taki sposób że jak nawewałem ropę do zbiornika to zauważyłem iż z rurki przelewowej układu paliwowego nie płyneła ropa pomimo tego iz silnik był uruchomiony, a zawsze leciał dośc intensywnie. Pozwoliło mi to na zdiagnozowanie usterki zanim wzrósł znacznie poziom oleju w silniku,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kony4    0

Miałem kiedyś taki sam problem z ursusem 3p okazało sie ze byla pęknięta membrama w pompce zasilającej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0

Witam, potrzebuje informacji, jakie powinno być ciśnienie w silniku na cylindrach, tłokach w masseyu 3650 znajomy mnie prosił o te informacje, proszę o szybką informację ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qwer61    0

Witam, potrzebuje informacji, jakie powinno być ciśnienie w silniku na cylindrach, tłokach w masseyu 3650 znajomy mnie prosił o te informacje, proszę o szybką informację :)

 

 

stopień sprężania pomnóż przez 1,25 to da ci max ciśnienie sprężania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez WojtekLewandowski
      Witam. Problem jest z ładowaniem w MF 8110. A dokładniej gdy dodam gazu zaczyna lepiej ładować. Na wolnych obrotach 12,5 V. Radio nie chce się włączyć, a lampy przygasają.
      Dodam tylko że regulator wymieniłem na nowy i sprawdziłem przewody.
    • Przez WojtekLewandowski
      Witam. Problem jest z ładowaniem w MF 8110. A dokładniej gdy dodam gazu zaczyna lepiej ładować. Na wolnych obrotach 12,5 V. Radio nie chce się włączyć, a lampy przygasają.
      Dodam tylko że regulator wymieniłem na nowy i sprawdziłem przewody.
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.