Skocz do zawartości

Polecane posty

m44w    0

Witam mam pytanie czym się rożni JD 6430 classic od JD 6430 premium na pewno wyglądem i czym jeszcze? :)

 

I czy w wersji classic jest dodatkowa moc?

 

Piszcie wszystko to co wiecie

 

 

 

 

Połączone

Edytowano przez robertbara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalik    12

Na przyszlość jak chcesz coś dopisac to uzywaj opcji edit, a co do ciagników to classic nie ma dodatkowej mocy, silniki róznią sie iloscią zaworow na cylinder(premium 4classic 2) i wtryskiem premium ma całkiem inne wnetrze kabiny np.w premium sa inne zegary kolor plastików i wyswietlacz cammandcenter i inne opcje dodatkowe . Poprostu jest to bogatsza wersja. Oto kilka fotek:

*premium:

http://www.landbruket.no/Portals/0/John%20...0splittvogn.JPG

http://www.equipmentlocator.com/photos/equip/507558-1.jpg

http://img154.imageshack.us/img154/7340/gtp6430be6.jpg

http://img128.imageshack.us/img128/6530/img0096iv0.jpg

http://img.agriaffaires.com/tracteur-agric...s---premium.jpg

http://img95.imageshack.us/img95/8152/imagen0021lo6.jpg

*classic:

http://www.deere.com/en_AU/images/press_re...os_interior.jpg

http://www.agrofoto.pl/forum/John-Deere-6430-image89064.html

http://www.greenlineva.com/pictures/1216650586A.jpg

http://salesmanual.deere.com/sales/salesma...nsel_pq2424.jpg

http://images.imagehotel.net/dvek2jow93.jpg

http://www.web-agri.fr/ulf/TNM_Biblio/fich...007_532_865.jpg

PS. przedewszystkim cena to rożnica.

POZDRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m44w    0

A jaką ma moc classic i czy jest tańszy od premium? A wersja comfort czym się rożni od premium?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

michalik    12

Moc(120km) ta sama tylko w classic i comfort brak dodatkowej na wałku i w transporcie. No oczywiscie premium najdrozsza, wszystko zalezy od kasy jakiej chcesz uzyc na ten cel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m44w    0

To którą wersje proponujesz bo ja zdecydowałem się na premium z wom i tuz jutro mam jechać do dilera z kasą po odbiór. Dobry wybór? I dzięki za zdjęcia. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalik    12

Najlepszy jaki mogłes wybrac, tzn nic lepszego nie ma hehe, a kiedy go zamawiales?Ja tez poluje na jelnia z rogami w wersji premium :) hehe

PS. Nie zapomnij fotek na af porobic. Ja wybralem premium TLS

POZDRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m44w    0
Najlepszy jaki mogłes wybrac, tzn nic lepszego nie ma hehe, a kiedy go zamawiales?Ja tez poluje na jelnia z rogami w wersji premium :) hehe

PS. Nie zapomnij fotek na af porobic. Ja wybralem premium TLS

POZDRO

Nie zapomnę o tych fotach nawet mam już dwie foty a apropo ja też wybrałem wersje tls a jaką skrzynie biegów wybierasz bo ja wybrałem AutoPowr

post-11512-1229711156_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalus77    22

Ja też bym miał JD premium no ale nie było :angry: i byśmy musieli czekac do marca 2009 :) tak było w Gravidzie a w BISie byśmy czekali do grudnia czy listopada :) a nam był potrzebny natychmiast na kukurydze bo kosiliśmy i tylko na niego czekaliśmy no i różnica cenowo o ok. 30-40tys. zł :) i naszego classica zrobiliśmy na comforta(bo i takiego taż nie było :) ) czyli światła i tam inne pierdoły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalus77    22

Powiem jedno jest SUPER. Nie to co Pronar :) spalanie w orce(pług 4x45 zagonowy) 11-12.5 jak narazie spoko a z talerzówką 11.5 :) więc jest OK bardzo polubilem swego "DŻUNA" i nawet sie zastanawiamy z tatą nad 5820 co o nim sądzicie???????? A JD pracuje na ponad 55ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m44w    0

No to u mnie będzie pracował na 145ha wraz z forterrą 12441 a o serii 5820 to nic ci ciekawego nie powiem bo nie mam zielonego pojęcia o tej serii ale jeśli to jelonek to na pewno jest dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalik    12

ja zwykłego powr quada z softshiftem za mało ha na autopowr

Ja mam odbiór dopiero na luty marzec :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m44w    0

Uuuuuuuu to troche sobie poczekasz na te cacko :) a jaki masz areał i jakie pługi zakładaće do jelonków?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalus77    22

Na 145 ha to nie lepiej 6cyl. :) bo jak ja bym mial tyle to 6430 by nie wchodził w gre nie lepiej coś większego np. 6830 czy 6930?????????? co ty na to pomyśl tak na chłopski rozum 145ha to bardzo dużo a takim 6430 to tylko 4 obrotowy pług a 6830 to już 5 wiec masz chłopie dylemat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m44w    0

Nie mam problemu bo 36 ha puszczam w dzierżawę mojemu szwagrowi czyli zostaje mi tylko 109 ha a z tym to sobie poradzą bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalus77    22

jak tak mówisz tak zrobisz wiec dużo ja nie moge zdziałać :) ale życze udanego zakupu :) a i jakie wyposarzenie bedzie miał?????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m44w    0

Chyba nici z 145ha gościu nie chce się zgodzić żebym wziął połowę czyli 50ha bo chce żebym wziął całe 100ha ale ja nie chce. Więc nie weźmiemy tego pola ale i tak mamy 95ha swojego to i tak dobrze a apropo tego ciągnika to już stoi w garażu wybraliśmy wersję premium 6430 tls z wom i tuz przyprowadziliśmy go wczoraj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

to jak to jest z tymi wersjami wyposażenia czy teraz clasic = dawne se

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3
Chyba nici z 145ha gościu nie chce się zgodzić żebym wziął połowę czyli 50ha bo chce żebym wziął całe 100ha ale ja nie chce. Więc nie weźmiemy tego pola ale i tak mamy 95ha swojego to i tak dobrze a apropo tego ciągnika to już stoi w garażu wybraliśmy wersję premium 6430 tls z wom i tuz przyprowadziliśmy go wczoraj

Ile cię dokładnie wyniósł koszt tego zakupu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chyba nici z 145ha gościu nie chce się zgodzić żebym wziął połowę czyli 50ha bo chce żebym wziął całe 100ha ale ja nie chce. Więc nie weźmiemy tego pola ale i tak mamy 95ha swojego to i tak dobrze a apropo tego ciągnika to już stoi w garażu wybraliśmy wersję premium 6430 tls z wom i tuz przyprowadziliśmy go wczoraj

masz w nim sprężarkę? sterowanie pneumatyką hamulców?to jest standard w premium?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

podstawowa wersja jd6430 claasic kosztuje 51000 euro a wersja premium 66000 euro;) ja postawilem na zetora;] przy dzisiejszym kursie i moim areale zakup jd nie jest az tak konieczny pozdrawiam;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez remik1988
      Jakie sa roznice miedzy tymi modelami ?
      Z tego co sie orietuje to wieksza kabina i scieta maska a co poza tym? Zastanawiam sie czy wziasc z placu n113 czy troche dolozyc i brac n114.
    • Przez TraktortoZetor
      Mam problem z moim JD 6200. Mianowicie chodzi o to że potrzebuję wyciągnąć wałek łączący silnik ze skrzynią biegów. Odkręciłem wałek od skrzyni biegów i od silnika bodajże na 6 śrubach tłumik drgań. Teraz ten wałek nie chce wyjść. Pytanie jak wyciągnąć ten wałek? Muszę silnik wyciągnąć czy jak? 
    • Przez 23damian
      Tak jak w temacie kupię nóż do sianokiszonki do prasy rolujacej John deere 545 
×