Skocz do zawartości
Lukasz2

Władek kopci bez obciążenia, czy to normalne?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Władek

Lukasz2    0

Mam Władimirca 1991r zauważyłem, że ostatnio kopci jakby więcej przy jeździe bez obciąźenia, np. z podniesionymi maszynami podwieszanymi, wcześniej się to nie zdarzało.

Czy muszę coś podregulować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Lukasz2    0

Nie, kopci na czarno. Wygląda to tak jak przy przeciążeniach gdy nie może paliwa przerobić, tyle tylko,że bez obciążenia też tak się dzieje, a tak nie było. Jakby nie miał powietrza do przepalenia paliwa pomimo normalnych obrotów silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


rafal321    0

lukasz2 jak by nie miał powietrza to bu go dusiło trzeba by sprawdzic pompe i wtryskiwacze taka jest moja rada ale moge sie mylic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mireek111    0

witam, a jak przy normalnej jezdzie po drodze kopci na niebiesko to co może być? jak go kupilem (starszego) to tego nie było po paru latach zaczol kopcic ,wymienilem koncowki wtryskow bo podobno lały i jest to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


piotr697    1

Kolego mireek111, sprawdź filtr powietrza, może być zabrudzony, a jeszcze jedno,silnik odpala za pierwszym obrotem czy po dłurzszym kręceniu rozrusznika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


mireek111    0

filtr powietrza wymieniony na nowy, oleju jakby troche ubywało ale silnik troche zaolejony to mysle ze tu ubywa, mialem rozebrany bo robilem glowice i myslalem o pierscieniach by wrzucić nowe , ale jakies 600mtg temu byly zakladane, tylko to pewno sprawa myszy bo uscielala gniazdo za cylindrami i chłodzenia nie bylo i mozliwe ze przegżaly sie pierscienie i puszczaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



wieslaw16    46

Witam,kolego Mirek 111 najprędzej przyczyna tkwi w pierścieniach pewnie się zużyły jeżeli były lipne z Chin pomimo małego ich przebiegu jak miał mój sąsiad albo się zapiekły zależy jaki olej lejesz do silnika ,lub masz za mały luz zaworów i też bedzie kopcił niebiesko :) .Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaro606    0

Ciekawe kiedy kolega robił remont silnika?? Ja uważam ze może byc to też wina złego ustawienia kątu wtrysku paliwa i podejrzewam jeżeli tak jest, że wtrysk paliwa moze być troszke opuźniony. Na gary paliwo dociera w ostatniej chwili i jest potężne j**nięcie, a co za tym idzie troszke niespalonego paliwa, Skoplikowana teoria, ale łatwo możesz ja sprawdzić. jeśli chcesz to napisze ci info jak to zrobic. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


jaro606    0

To jest odp. dla Ciebie, ponieważ napisałeś, że kopci na czarno, a kolega mireek napisał na niebiesko, wiec u mirka obstawiał bym już zuzycie pierścieni lub głowic.

 

A ty kolego łukasz2 napisz, czy robiłes jakis remont silnika, wymieniałeś pompę, czy cos wogule kombinowałeś?? Jeśli tak to kiedy, a postaram sie pomuc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukasz2    0

Powiem tak, ma 2300 motogodzin i jeszcze nikt nigdzie nie zaglądał, ogólnie był mało używany, jak na władka. Chciałbym się za niego wziąść bo jest super do lekkich prac, a ten dym mnie niepokoi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



wieslaw16    46

Witam- Lukasz2 - ten dym jak piszesz może być przyczyną awarii końcówek wtryskiwaczy, a jak piszesz że 2300 motogodz. to jeszcze pierścienie nie powinny być z użyte, jeżeli Ci oleju nie bierze silnik :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pablo121    0

Witam,kolego Mirek 111 najprędzej przyczyna tkwi w pierścieniach pewnie się zużyły jeżeli były lipne z Chin pomimo małego ich przebiegu jak miał mój sąsiad albo się zapiekły zależy jaki olej lejesz do silnika ,lub masz za mały luz zaworów i też bedzie kopcił niebiesko :) .Pozdrawiam.

a mógłbyś wytłumaczyć jak to sprawdzić i jak ustawić ?czy pompę w stronę bloku czy od bloku

 

Ciekawe kiedy kolega robił remont silnika?? Ja uważam ze może byc to też wina złego ustawienia kątu wtrysku paliwa i podejrzewam jeżeli tak jest, że wtrysk paliwa moze być troszke opuźniony. Na gary paliwo dociera w ostatniej chwili i jest potężne j**nięcie, a co za tym idzie troszke niespalonego paliwa, Skoplikowana teoria, ale łatwo możesz ja sprawdzić. jeśli chcesz to napisze ci info jak to zrobic. :)

 

a mógłbyś wytłumaczyć jak to sprawdzić i jak ustawić ?czy pompę w stronę bloku czy od bloku

 

Ciekawe kiedy kolega robił remont silnika?? Ja uważam ze może byc to też wina złego ustawienia kątu wtrysku paliwa i podejrzewam jeżeli tak jest, że wtrysk paliwa moze być troszke opuźniony. Na gary paliwo dociera w ostatniej chwili i jest potężne j**nięcie, a co za tym idzie troszke niespalonego paliwa, Skoplikowana teoria, ale łatwo możesz ja sprawdzić. jeśli chcesz to napisze ci info jak to zrobic. :)

 

a mógłbyś wytłumaczyć jak to sprawdzić i jak ustawić ?czy pompę w stronę bloku czy od bloku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Witek2010    32

Odchylając pompę od bloku opuźniasz a odwrotnie przyspieszasz. Bawiłem się z tym wczoraj właśnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×