Susel201

C-355 po prostu zgasł podczas orki.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Susel201    0

Witam. Podczas orki dzisiaj mój 355 po prostu zgasł i juz nie odpalił. Dodam że silnik był w tak złym stanie że jak był zimny to trzeba było odpalać z pochodnią bo nie było kompresji(i tak cały sezon już). Wg. relacji taty po prostu zgasł bez dodatkowych atrakcji. Czy na podstawie obecnych informacji pmożecie coś poradzić?

Potrzebuję jakichś informacji co i jak sparwdzić, co najpierw, itd.

 

PS. Czy ma ktoś książkę serwisową do c-360 w formie elektronicznej? Bo obawiam się że bez rozebrania silnika nie da rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Silnik zatarty albo pompa :blink: A jak kręcisz rozrusznikiem to się też kręci silnik czy nie?

 

 

 

Albo może po prostu Ci się zapowietrzył.weź podpompuj i sprawdź odstojnik czy nie jest zapchany.

Edytowano przez locke

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mercator75    0

Witam

Sprawdź czy pompka zasilająca jest dobra, przeczyść odstojnik koło pompy. I kiedyś co mi się przytrafiło to było z filtrami paliwa wymień filtry, i uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarekmaz    0

najprościej odkręć rurkę co dochodzi na wtryski(nad kolektorem wydechowym) i czy jak kręcisz to czy leci ropa jak będzie ropa zdejmij dekielek od zaworów i zobacz czy ma smarowanie bo może spuchł i zdech albo na panewce obróciło nie spotkałem się z tym więc nie wiem jak reaguje na to traktor ale zobacz czy na wtrysk dochodzi paliwo odkręć rurkę jak nie wywal filtry paliwa jak nie masz nowych to po prostu załóż same szklanki tylko wymyj je ładnie tyle odemnie uff

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Susel201    0

Dziękuję Wam wszystkim za rady. Jutro zadzwonię do sąsiada żeby mi pomógł ściągnąć go z pola i będę robił co piszecie. Tej książki serwisowej nie macie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal831    1

Witam. naa początek musisz wiedzieć czy silnik kręci. jeżeli rozrusznik nie daje rady to spróbój za pasek klinowy w jedną lub drugą strone. jeżeli nie idzie wcale to jest zatarty na wale lub pierścieniach. jeżeli kręci sie tylko paskem i tylko w jedną strone to masz przedmuchniętą uszczelke pod głowicą i wode nad tłokiem. jeżeli kręci rozrusznikiem i nie pali to musisz szukać usterek w układzie paliwowym. zaczynasz od wtryskiwacza i kierujesz się do baku. napewno coś wyjdzie. a skoro jest w tak kiepskim stanie to czy zamiast bawić się we wróżenie co mu jest nie lepiej wziąć mechanika i walnąć remoncik? i tak Cie to nie minie a zużycie jednych części bezpośrednio i pośrednio wpływa negatywnie na zużycie innych części podnosząc koszty remontu

p.s. tu http://chomikuj.pl/rafal8311/mechanika/URSUS+4011+-+C-362 masz książke napraw i katalog

Edytowano przez rafal831

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Susel201    0

Dzięki rafał za te rady. Remonciku do tej pory nie robiłem z powodu:

- tylko 1 hektar, w związku z tym nie przeszkadząło to na tyle żeby rodzice się zdecydowali nas inwestycję:

 

Jutro go ściągnę na garaż to się za to wezmę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Susel201    0

Witam. Dzisiaj rano go zrobiliśmy, już jest w garażu. Najpierw sprawdziliśmy całą pompę wtryskową, potem wężyk do filtrów na pompie, a na końcu pompowaliśmy na długo na pompie, aż zaczął zwracać z powrotem do baku. Wtedy odpalił. Podejrzewamy że był zapowietrzony przez jakiś paproch.

Dziękuję wszystkim za rady, a w szczególności użytkownikowi rafal831.

 

PS. Nie mogę wam wstawić reputacji, bo mam za mało postów, ale jak będę mógł, to to nadrobię.

 

Dzięki jeszcze raz :) Do usłyszenia:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj