Skocz do zawartości
Susel201

C-355 po prostu zgasł podczas orki.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-355
Susel201    0

Witam. Podczas orki dzisiaj mój 355 po prostu zgasł i juz nie odpalił. Dodam że silnik był w tak złym stanie że jak był zimny to trzeba było odpalać z pochodnią bo nie było kompresji(i tak cały sezon już). Wg. relacji taty po prostu zgasł bez dodatkowych atrakcji. Czy na podstawie obecnych informacji pmożecie coś poradzić?

Potrzebuję jakichś informacji co i jak sparwdzić, co najpierw, itd.

 

PS. Czy ma ktoś książkę serwisową do c-360 w formie elektronicznej? Bo obawiam się że bez rozebrania silnika nie da rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

locke    291

Silnik zatarty albo pompa :blink: A jak kręcisz rozrusznikiem to się też kręci silnik czy nie?

 

 

 

Albo może po prostu Ci się zapowietrzył.weź podpompuj i sprawdź odstojnik czy nie jest zapchany.

Edytowano przez locke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mercator75    0

Witam

Sprawdź czy pompka zasilająca jest dobra, przeczyść odstojnik koło pompy. I kiedyś co mi się przytrafiło to było z filtrami paliwa wymień filtry, i uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarekmaz    0

najprościej odkręć rurkę co dochodzi na wtryski(nad kolektorem wydechowym) i czy jak kręcisz to czy leci ropa jak będzie ropa zdejmij dekielek od zaworów i zobacz czy ma smarowanie bo może spuchł i zdech albo na panewce obróciło nie spotkałem się z tym więc nie wiem jak reaguje na to traktor ale zobacz czy na wtrysk dochodzi paliwo odkręć rurkę jak nie wywal filtry paliwa jak nie masz nowych to po prostu załóż same szklanki tylko wymyj je ładnie tyle odemnie uff

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Susel201    0

Dziękuję Wam wszystkim za rady. Jutro zadzwonię do sąsiada żeby mi pomógł ściągnąć go z pola i będę robił co piszecie. Tej książki serwisowej nie macie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal831    1

Witam. naa początek musisz wiedzieć czy silnik kręci. jeżeli rozrusznik nie daje rady to spróbój za pasek klinowy w jedną lub drugą strone. jeżeli nie idzie wcale to jest zatarty na wale lub pierścieniach. jeżeli kręci sie tylko paskem i tylko w jedną strone to masz przedmuchniętą uszczelke pod głowicą i wode nad tłokiem. jeżeli kręci rozrusznikiem i nie pali to musisz szukać usterek w układzie paliwowym. zaczynasz od wtryskiwacza i kierujesz się do baku. napewno coś wyjdzie. a skoro jest w tak kiepskim stanie to czy zamiast bawić się we wróżenie co mu jest nie lepiej wziąć mechanika i walnąć remoncik? i tak Cie to nie minie a zużycie jednych części bezpośrednio i pośrednio wpływa negatywnie na zużycie innych części podnosząc koszty remontu

p.s. tu http://chomikuj.pl/rafal8311/mechanika/URSUS+4011+-+C-362 masz książke napraw i katalog

Edytowano przez rafal831

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Susel201    0

Dzięki rafał za te rady. Remonciku do tej pory nie robiłem z powodu:

- tylko 1 hektar, w związku z tym nie przeszkadząło to na tyle żeby rodzice się zdecydowali nas inwestycję:

 

Jutro go ściągnę na garaż to się za to wezmę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Susel201    0

Witam. Dzisiaj rano go zrobiliśmy, już jest w garażu. Najpierw sprawdziliśmy całą pompę wtryskową, potem wężyk do filtrów na pompie, a na końcu pompowaliśmy na długo na pompie, aż zaczął zwracać z powrotem do baku. Wtedy odpalił. Podejrzewamy że był zapowietrzony przez jakiś paproch.

Dziękuję wszystkim za rady, a w szczególności użytkownikowi rafal831.

 

PS. Nie mogę wam wstawić reputacji, bo mam za mało postów, ale jak będę mógł, to to nadrobię.

 

Dzięki jeszcze raz :) Do usłyszenia:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez piotrekkkk
      Czy można założyć do świec żarowych jakiś czujnik, czy oznacza że świece są dostatecznie rozgrzane do uruchomienia silnika?
    • Przez UrsusJohnDeereTeam
      Witam.Mam problem z odpaleniem szescdziesiatki.Otoz gdy mialem stary rozrusznik wraz z bendixem odpalał normalnie,lecz gdy rozrusznik sie spalil i zalozylismy nowy rozrusznik i nowy bendix pojawil sie problem.Otoz gdy proboje ja odpalic slychac jakby chodzil tylko sam rozrusznik,szczegolnie tak sie dzieje gdy jest zimno(w lato nie bylo takiego problemu,gorzej jest teraz w zime).Dodam ze zeby na wiencu sa wszystkie w porzadku.
      W czym moze byc problem.Bede bardzo wdzieczny za odpowiedzi.Pozdrawiam
    • Przez mafia5855
      Moja chłodnica strasznie się grzeje przy cięższych pracach polowych. Na dole chłodnicy znajduje się już rdza ok7cm². Czy mam ją wymienić czy może jakieś płyny pomogą bo zależy mi na jak najtańszych kosztach. Z góry dziękuję.
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez Sqowron
      Hejka jaki luz na zaworach ustawić w c 360 ? Z tego co wiem to ssące 0,18 - 0,22  a wydechowe 0,28 - 0,32 ale w praktyce może być chyba trochę luźniej nie? np ssący 0,25 a wydechowy 0,35 ?? Dobrze mówię? A teraz pytanie jak je ustawiać chyba na przemian tylko który z którym 1-4 2-3 ? Czy jak bo nie mam pewności ? 
×