superhiro2

[zetor8111] Prętowy wskaźnik poziomu oleju.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
superhiro2    0

Witam. Kupiłem ten ciągnik niedawno. Gdzy wylałem stary olej i zakręciłem korek. Wlelem 10l oleju do miski i chciałem sprawdzic ile jego jest. I tu mam problem. Odkręcam bagnet i moim oczom ukazuje się złamany prawie po gwint wskaźnik! Wlałem jeszcze 8l i jeżdze na ślepo. Mieszkam w okolicach Włoszczowej (15km) ale tam w sklepach nie mają takich bagnetów. Mają do '60 '80 '30. Ale do zetorów nie. Czy bagnet z c-385 będzie pasowac do tego zetora? Czy może mogł bym gdzieś kupic ten wskaźnik? Prosze o odpowiedz.

 

PS. A tak wgl. to ile oleju wchodzi do miski?

Edytowano przez superhiro2

z8111, u355, u385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest taki sam silnik jak mają Ursusy 912 wg. instrukcji 10 l.ale wchodzi tak 11 - 11.5 litra. 18 stanowczo za dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

To dobrych sprzedawców masz w swojej okolicy, że nie wiedzą że Ursus 912 i Zetor 8111 to praktycznie to samo.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niebieski    31

Witam.

Ja w moim przy silniku mam bagnet wciskany, nie ma na nim żadnego gwintu, gwint jest przy bagnecie, ale w skrzyni przekładniowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Silnik Ursusa 912, 914 jest identyczny jak Zetora 8111, czechosłowacki, nawet tabliczki nie nasze, praktycznie wszystko Zetora, kabina i plecak podnośnika tylko polskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Długość bagnetu to 28 cm, na 22 cm od góry MAX, 24,3 cm od góry MIN.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
superhiro2    0

Dziękuje wszystkim. No ci sprzedawcy to tak naprawde tacy zieloni. Nawet czarnej folii i zielonej do balotów nie mają. Temat uwarzam za zamknięty.


z8111, u355, u385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj