pawel182

MF 3070 - nie można zmienić z żółwia na zająca

Polecane posty

pawel182    0

Witam!

Mam problem z MF3070 datatronic, podczas jazdy zmienił sam z zająca na zółwia i tak zostało. Przy próbie zmiany lewarkem nie reaguje. Przed zapaleniem świecą kontrolki od oleju, ładowania i skrzyni biegów, po zapaleniu gasną. Po zgaszeniu zapala się kontrolka od skrzyni po czym po upływie kilku sekund gaśnie. Biegi działają, rewers A-R/B-R też, przedni napęd,półbieg podnośnik i WOM działa. Sprawdziłem bezpieczniki z przodu nad akumulatorem i ok. Elekrozawory przeczyściłem i dalej nic. Czujnik uderzeniowy też działa. Po przebiciu siłownika z żółwia na zająca po odpaleniu powrócił na żółwia.

Pomocyyy !!! Z góry dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

pewnie miał na myśli, żeby szybciej próbować zmienić z zająca na zółwia (tą wajchą mocniej szarpnąć)


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

szarpaniem mozesz zlamac wodzik

 

gdzies czytalem ze koles ominal wajche i mial przezucanie na wlacznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Bo sie tak robi:) ja mam tak w dwoch MF zrobione i jest dobrze tylko trzeba uwazac zeby przypadkowo podczas jazdy nie zmienic bo mozna uszkodzic skrzynie i bedzie problem. W skrzyni dynashift jest troche lepiej bo nawet gdy przerzucisz przez przypadek to nic sie nie stanie bo ma jeszcze blokade, przelaczajac przyciskiem trzeba jeszcze wajche popchnac zeby przerzucic na polowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel182    0

hej,miałem tu przy nim mechanika i elektryka i nic ni zrobili,załamują ręce,,nie wiem czy dobrze zrobiłem,ale już brak mi nerwów i zadzwoniłem na serwis mf,mają jutro podjechać,zobaczymy co zdiagnozują! A jakim przełącznikiem zastapić czujnik uderzeniowy, i od czego by się nadawał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Skasuja i to ladnie podejrzewam. Nawet moze byc zwykly przelacznik za 10zl ON/OFF:) i bedzie po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

@paweł szykuj spooooro kasy ;) u mojego znajomego w 3070 nie działał napęd. Przyjechali założyli kostkę za 50gr bo kabel był przetarty i skasowali 2 tyś :wacko:


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel182    0

hej,panowie nie było tak żle!bo wzioł za dojazd tj.1.60 od km i 120zł za robocizne,zapłaciłem 350złotyo zrobił werfikacie elektryki itd.gość był kumaty !wszystko wrociło do normy,a jutro napisze więcej,a teras pędze na grilai coś wiecejhej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel182    0

z pod tarnowa,130km.wczoraj mf pracował w 2.5 agregacie ścierniskowym,i jest ok :) spalanie też wyszło wporządeczku tak odczytując wska żnik paliwa :) ,a jaką on ma norme spalania? a panowie gdzie się sprawdza poziom oleju w przednim napedzie oraz w piastach.wiecie co,jak wczoraj zaczołem działać w polu to podnośnik troszke szarpał,póżniej się uspokoiło,ale widzi mi się że troszke za wolno podnosi,czy to może być wina filtra,bo go nie wymieniałem jest orginalny mf.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel182    0

z pod tarnowa,130km.wczoraj mf pracował w 2.5 agregacie ścierniskowym,i jest ok :) spalanie też wyszło wporządeczku tak odczytując wska żnik paliwa :) ,a jaką on ma norme spalania? a panowie gdzie się sprawdza poziom oleju w przednim napedzie oraz w piastach.wiecie co,jak wczoraj zaczołem działać w polu to podnośnik troszke szarpał,póżniej się uspokoiło,ale widzi mi się że troszke za wolno podnosi,czy to może być wina filtra,bo go nie wymieniałem jest orginalny mf.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hadler    0

w moście masz korek na bocznej ściance, i zalewasz pod sam korek, w piastach również...przynajmniej ja tak robię ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel182    0

hej,dzięki,a mam takie pytanko,zostało mi troche kiszonki zkukurydzy w silosie,a tu nową tżeba zbierać,czy da się jedną zdrugą połoczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pokorny    5

hej,panowie nie było tak żle!bo wzioł za dojazd tj.1.60 od km i 120zł za robocizne,zapłaciłem 350złotyo zrobił werfikacie elektryki itd.gość był kumaty !wszystko wrociło do normy,a jutro napisze więcej,a teras pędze na grilai coś wiecejhej

To zeczywiscie nie drogo, jak masz nr tel do tego serwisu to wrzuc na forum. Skoro gosc jest kumaty to dobrze miec namiar do niego.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek95    0

Cześć mam pytanie zmieniłem olej i filtr w moim MF 3070 i jak pojeżdżę długo i jak się zagrzeje to nie mogę przełożyć z biegów szybkich na wolne albo z wolnych na szybkie co to może być

Edytowano przez Grzesiek95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Winio    6

Cześć mam pytanie zmieniłem olej i filtr w moim MF 3070 i jak pojeżdżę długo i jak się zagrzeje to nie mogę przełożyć z biegów szybkich na wolne albo z wolnych na szybkie co to może być

 

Też jestem ciekaw co to może być bo mam to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel1992mf    9

Nie jestem pewny ale to nie jest odpowiedni olej, ja zalałem orlen agro stou 10w30 i wszystko działa pięknie.

Edytowano przez Pawel1992mf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Winio    6

Olej jest dobry. To nie to jest przyczyną. Myślałem o zaworze trójdzielnym, ale nie wiem czy to dobry kierunek myślenia i nie wiem jak go sprawdzić. Może ktoś z bardziej doświadczonych kolegów coś podpowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zmostkuj czujnik pod wajchą od przełączania biegów ten od zolwia i zajaca , gdy sie rozgrzeje i nie mozna przelaczyc , pozniej podlacz czujnik i napisz co sie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj