Skocz do zawartości
pawel182

MF 3070 - nie można zmienić z żółwia na zająca

Polecane posty


pawel182    0

Witam!

Mam problem z MF3070 datatronic, podczas jazdy zmienił sam z zająca na zółwia i tak zostało. Przy próbie zmiany lewarkem nie reaguje. Przed zapaleniem świecą kontrolki od oleju, ładowania i skrzyni biegów, po zapaleniu gasną. Po zgaszeniu zapala się kontrolka od skrzyni po czym po upływie kilku sekund gaśnie. Biegi działają, rewers A-R/B-R też, przedni napęd,półbieg podnośnik i WOM działa. Sprawdziłem bezpieczniki z przodu nad akumulatorem i ok. Elekrozawory przeczyściłem i dalej nic. Czujnik uderzeniowy też działa. Po przebiciu siłownika z żółwia na zająca po odpaleniu powrócił na żółwia.

Pomocyyy !!! Z góry dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


HondaMtx    120

pewnie miał na myśli, żeby szybciej próbować zmienić z zająca na zółwia (tą wajchą mocniej szarpnąć)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kravter    36

szarpaniem mozesz zlamac wodzik

 

gdzies czytalem ze koles ominal wajche i mial przezucanie na wlacznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

micro16    21

Bo sie tak robi:) ja mam tak w dwoch MF zrobione i jest dobrze tylko trzeba uwazac zeby przypadkowo podczas jazdy nie zmienic bo mozna uszkodzic skrzynie i bedzie problem. W skrzyni dynashift jest troche lepiej bo nawet gdy przerzucisz przez przypadek to nic sie nie stanie bo ma jeszcze blokade, przelaczajac przyciskiem trzeba jeszcze wajche popchnac zeby przerzucic na polowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawel182    0

hej,miałem tu przy nim mechanika i elektryka i nic ni zrobili,załamują ręce,,nie wiem czy dobrze zrobiłem,ale już brak mi nerwów i zadzwoniłem na serwis mf,mają jutro podjechać,zobaczymy co zdiagnozują! A jakim przełącznikiem zastapić czujnik uderzeniowy, i od czego by się nadawał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


micro16    21

Skasuja i to ladnie podejrzewam. Nawet moze byc zwykly przelacznik za 10zl ON/OFF:) i bedzie po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

HondaMtx    120

@paweł szykuj spooooro kasy ;) u mojego znajomego w 3070 nie działał napęd. Przyjechali założyli kostkę za 50gr bo kabel był przetarty i skasowali 2 tyś :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


pawel182    0

hej,panowie nie było tak żle!bo wzioł za dojazd tj.1.60 od km i 120zł za robocizne,zapłaciłem 350złotyo zrobił werfikacie elektryki itd.gość był kumaty !wszystko wrociło do normy,a jutro napisze więcej,a teras pędze na grilai coś wiecejhej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


pawel182    0

z pod tarnowa,130km.wczoraj mf pracował w 2.5 agregacie ścierniskowym,i jest ok :) spalanie też wyszło wporządeczku tak odczytując wska żnik paliwa :) ,a jaką on ma norme spalania? a panowie gdzie się sprawdza poziom oleju w przednim napedzie oraz w piastach.wiecie co,jak wczoraj zaczołem działać w polu to podnośnik troszke szarpał,póżniej się uspokoiło,ale widzi mi się że troszke za wolno podnosi,czy to może być wina filtra,bo go nie wymieniałem jest orginalny mf.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawel182    0

z pod tarnowa,130km.wczoraj mf pracował w 2.5 agregacie ścierniskowym,i jest ok :) spalanie też wyszło wporządeczku tak odczytując wska żnik paliwa :) ,a jaką on ma norme spalania? a panowie gdzie się sprawdza poziom oleju w przednim napedzie oraz w piastach.wiecie co,jak wczoraj zaczołem działać w polu to podnośnik troszke szarpał,póżniej się uspokoiło,ale widzi mi się że troszke za wolno podnosi,czy to może być wina filtra,bo go nie wymieniałem jest orginalny mf.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hadler    0

w moście masz korek na bocznej ściance, i zalewasz pod sam korek, w piastach również...przynajmniej ja tak robię ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawel182    0

hej,dzięki,a mam takie pytanko,zostało mi troche kiszonki zkukurydzy w silosie,a tu nową tżeba zbierać,czy da się jedną zdrugą połoczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pokorny    5

hej,panowie nie było tak żle!bo wzioł za dojazd tj.1.60 od km i 120zł za robocizne,zapłaciłem 350złotyo zrobił werfikacie elektryki itd.gość był kumaty !wszystko wrociło do normy,a jutro napisze więcej,a teras pędze na grilai coś wiecejhej

To zeczywiscie nie drogo, jak masz nr tel do tego serwisu to wrzuc na forum. Skoro gosc jest kumaty to dobrze miec namiar do niego.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek95    0

Cześć mam pytanie zmieniłem olej i filtr w moim MF 3070 i jak pojeżdżę długo i jak się zagrzeje to nie mogę przełożyć z biegów szybkich na wolne albo z wolnych na szybkie co to może być

Edytowano przez Grzesiek95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Winio    1

Cześć mam pytanie zmieniłem olej i filtr w moim MF 3070 i jak pojeżdżę długo i jak się zagrzeje to nie mogę przełożyć z biegów szybkich na wolne albo z wolnych na szybkie co to może być

 

Też jestem ciekaw co to może być bo mam to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Pawel1992mf    9

Nie jestem pewny ale to nie jest odpowiedni olej, ja zalałem orlen agro stou 10w30 i wszystko działa pięknie.

Edytowano przez Pawel1992mf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Winio    1

Olej jest dobry. To nie to jest przyczyną. Myślałem o zaworze trójdzielnym, ale nie wiem czy to dobry kierunek myślenia i nie wiem jak go sprawdzić. Może ktoś z bardziej doświadczonych kolegów coś podpowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zmostkuj czujnik pod wajchą od przełączania biegów ten od zolwia i zajaca , gdy sie rozgrzeje i nie mozna przelaczyc , pozniej podlacz czujnik i napisz co sie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
×