Skocz do zawartości
pawel182

MF 3070 - nie można zmienić z żółwia na zająca

Polecane posty

pawel182    0

Witam!

Mam problem z MF3070 datatronic, podczas jazdy zmienił sam z zająca na zółwia i tak zostało. Przy próbie zmiany lewarkem nie reaguje. Przed zapaleniem świecą kontrolki od oleju, ładowania i skrzyni biegów, po zapaleniu gasną. Po zgaszeniu zapala się kontrolka od skrzyni po czym po upływie kilku sekund gaśnie. Biegi działają, rewers A-R/B-R też, przedni napęd,półbieg podnośnik i WOM działa. Sprawdziłem bezpieczniki z przodu nad akumulatorem i ok. Elekrozawory przeczyściłem i dalej nic. Czujnik uderzeniowy też działa. Po przebiciu siłownika z żółwia na zająca po odpaleniu powrócił na żółwia.

Pomocyyy !!! Z góry dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

HondaMtx    120

pewnie miał na myśli, żeby szybciej próbować zmienić z zająca na zółwia (tą wajchą mocniej szarpnąć)


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

szarpaniem mozesz zlamac wodzik

 

gdzies czytalem ze koles ominal wajche i mial przezucanie na wlacznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Bo sie tak robi:) ja mam tak w dwoch MF zrobione i jest dobrze tylko trzeba uwazac zeby przypadkowo podczas jazdy nie zmienic bo mozna uszkodzic skrzynie i bedzie problem. W skrzyni dynashift jest troche lepiej bo nawet gdy przerzucisz przez przypadek to nic sie nie stanie bo ma jeszcze blokade, przelaczajac przyciskiem trzeba jeszcze wajche popchnac zeby przerzucic na polowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel182    0

hej,miałem tu przy nim mechanika i elektryka i nic ni zrobili,załamują ręce,,nie wiem czy dobrze zrobiłem,ale już brak mi nerwów i zadzwoniłem na serwis mf,mają jutro podjechać,zobaczymy co zdiagnozują! A jakim przełącznikiem zastapić czujnik uderzeniowy, i od czego by się nadawał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

jak zadzwoniłeś na serwis to skasują równo. Skąd jesteś?


Sprzedam pług zagonowy 2-skibowy UG
Sprzedam dojarkę na ciągnik

informacje na priv lub gg polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Skasuja i to ladnie podejrzewam. Nawet moze byc zwykly przelacznik za 10zl ON/OFF:) i bedzie po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

@paweł szykuj spooooro kasy ;) u mojego znajomego w 3070 nie działał napęd. Przyjechali założyli kostkę za 50gr bo kabel był przetarty i skasowali 2 tyś :wacko:


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel182    0

hej,panowie nie było tak żle!bo wzioł za dojazd tj.1.60 od km i 120zł za robocizne,zapłaciłem 350złotyo zrobił werfikacie elektryki itd.gość był kumaty !wszystko wrociło do normy,a jutro napisze więcej,a teras pędze na grilai coś wiecejhej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel182    0

z pod tarnowa,130km.wczoraj mf pracował w 2.5 agregacie ścierniskowym,i jest ok :) spalanie też wyszło wporządeczku tak odczytując wska żnik paliwa :) ,a jaką on ma norme spalania? a panowie gdzie się sprawdza poziom oleju w przednim napedzie oraz w piastach.wiecie co,jak wczoraj zaczołem działać w polu to podnośnik troszke szarpał,póżniej się uspokoiło,ale widzi mi się że troszke za wolno podnosi,czy to może być wina filtra,bo go nie wymieniałem jest orginalny mf.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel182    0

z pod tarnowa,130km.wczoraj mf pracował w 2.5 agregacie ścierniskowym,i jest ok :) spalanie też wyszło wporządeczku tak odczytując wska żnik paliwa :) ,a jaką on ma norme spalania? a panowie gdzie się sprawdza poziom oleju w przednim napedzie oraz w piastach.wiecie co,jak wczoraj zaczołem działać w polu to podnośnik troszke szarpał,póżniej się uspokoiło,ale widzi mi się że troszke za wolno podnosi,czy to może być wina filtra,bo go nie wymieniałem jest orginalny mf.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hadler    0

w moście masz korek na bocznej ściance, i zalewasz pod sam korek, w piastach również...przynajmniej ja tak robię ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel182    0

hej,dzięki,a mam takie pytanko,zostało mi troche kiszonki zkukurydzy w silosie,a tu nową tżeba zbierać,czy da się jedną zdrugą połoczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pokorny    5

hej,panowie nie było tak żle!bo wzioł za dojazd tj.1.60 od km i 120zł za robocizne,zapłaciłem 350złotyo zrobił werfikacie elektryki itd.gość był kumaty !wszystko wrociło do normy,a jutro napisze więcej,a teras pędze na grilai coś wiecejhej

To zeczywiscie nie drogo, jak masz nr tel do tego serwisu to wrzuc na forum. Skoro gosc jest kumaty to dobrze miec namiar do niego.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek95    0

Cześć mam pytanie zmieniłem olej i filtr w moim MF 3070 i jak pojeżdżę długo i jak się zagrzeje to nie mogę przełożyć z biegów szybkich na wolne albo z wolnych na szybkie co to może być

Edytowano przez Grzesiek95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Winio    1

Cześć mam pytanie zmieniłem olej i filtr w moim MF 3070 i jak pojeżdżę długo i jak się zagrzeje to nie mogę przełożyć z biegów szybkich na wolne albo z wolnych na szybkie co to może być

 

Też jestem ciekaw co to może być bo mam to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel1992mf    9

Nie jestem pewny ale to nie jest odpowiedni olej, ja zalałem orlen agro stou 10w30 i wszystko działa pięknie.

Edytowano przez Pawel1992mf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Winio    1

Olej jest dobry. To nie to jest przyczyną. Myślałem o zaworze trójdzielnym, ale nie wiem czy to dobry kierunek myślenia i nie wiem jak go sprawdzić. Może ktoś z bardziej doświadczonych kolegów coś podpowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zmostkuj czujnik pod wajchą od przełączania biegów ten od zolwia i zajaca , gdy sie rozgrzeje i nie mozna przelaczyc , pozniej podlacz czujnik i napisz co sie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Misiaul
      Witam
      Rozebralem dzisiaj sprzęgło przedniego napędu i po wstępnych oględzinach tarczek wydają się one dobre. Rowki na nich są, grubość mają w okolicach 2,3mm. I czy rozbierać tą część co jest ten duży seger? Jest tam cos co by mogło wpływać na brak przedniego napędu? 
      Chyba zamowie te tarczki bo jak juz rozebrane i je wymienie. 
      Pozdrawiam
    • Przez Bartek2997
      Witam
      Posiadam ciągnik MF 3060 i planuję wymianę przednich opon. Wiem że orginalnie przychodzą do niego 13.6-24 lub 380-70 r24. Jakie najszersze opony można do niego dać na przód? Bo mam do kupienia w dobrej cenie Radialne 460x70 R24 i zastanawiam sie czy nadały by się do mojego?
    • Przez Narko
      Witam.
      Kilka pytan mam do Was:
      -czy silowniki podnosnika to sa silowniki glowne czy jest jeszcze jakis w monobloku jak to jest w C- 330?
      - jakie jest cisnienie nominalne silownikow i rozdzielacza?
      - czy w ciagniku jest jakis amortyzator ktory niweluje skoki cisnienia w ukladzie hydrauliki np. przy zjezdzie  ciagnikiem  z miedzy z bardzo ciezka maszyna?
      - jaki jest skok silownika?
      Chcialbym takie silowniki zastosowac w innym ciagniku jako glowne podnosnika.
       
    • Przez mateusz3060
      Po odpaleniu ciagnika jest ładowanie awaryjnie podnosi kostki ktore znalazłem przeczyszczone po odpieciu ehr jest prad w dwuch kablach bezpieczniki dobre czego to moze byc przyczyna no i na blotnikach przyciski tez nie działaja ehr nie wlaczy sie nawet na sekunde z ogledzin kabli wszystko jest ok prosze o porady mecze sie z tym juz od jesieni i nikt mi jeszcze nie pomógł
    • Przez Wojar12
      Witam, zablokowała mi się skrzynia. Podczas jazdy ciągnik się zadusił. Od tamtej pory na luzie jest bieg (chyba 1) jak się wrzuca na dźwigni jakikolwiek bieg to ciągnik się zadusza, na luzie jeździ do przodu i tyłu ( zmieniając rewersem). Rozkeciłem dekiel z prawej strony i sir okazało że się od kręciła nakrętka nr 21. Teraz moje pytania. Czy mogła to być przyczyną zakleszczenia skrzyni? Dziś już nic nie robiłem, czy nie będę miał problemu ze skręcenie tego? Dodaje kilka zdjęć może ktoś zauważy inne nieprawidłowości i podpowie co od razu sprawdzić.



×