Skocz do zawartości
KombajnistaLUKI

Problem z wlozeniem pierscieni w tuleje

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam. jestem Lukasz od 3 dni mam e512

Za jakis czas dam fotki i opisze historie tego zakupu ale teraz mam problem i prosbe do Was. Powiedzcie mi moi drodzy jak wsunac w tuleje tlok z pierscieniami?

Ta zesc bloku ktora wkladam z tulejami troche wazy i ciezko jest manewrowac bo silnik jest na kombajnie. Macie na to jakis sposob? Jakos scisnac pierscienie czy cos? Bardzo prosze o pomoc. Dziekuje i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Jak masz starą tuleję od tego silnika, należy ją dotoczyć aby w środku był stożek, wtedy łatwo wsunąć pierścienie z tłokiem, i taką tuleję z wsadzonym tłokiem przystawiasz do tulei w bloku, tak aby równo stały i przesuwasz tłok między tulejami- pierścienie się nie rozszerzą bo nie będą miały kiedy i gdzie [tuleje będą się ze sobą stykały]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silnik jest w kombajnie i nie ma jak wyjac tloku z korbowodu... Po prostu silnik ifa jest przepolowiony w jednym miejscu tak ze wychodza tuleje a tloki zostaja na korbowodach w silniku... musze to jutro zlozyc... szukam pomocy bo 2 pierscienie polamalem... (mam w zapasie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    261

Hmm, słyszałem jeszcze o takim sposobie że wycina się z puszki po ulubionym napoju kawałek aluminiowej blaszki i zawija ją wokół tulei aby zrobił się stożek i ponoć też pierścienie się chowają, ale nie praktykowałem czegoś takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Chlopie to samo zeskakuje pukając w tłok, on obejmuje pierścienie zamiast blaszki wyginanej... rób co chcesz ... podejście jest idealne bo zaciska się kluczykiem z góry...


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Tutaj jest problem taki że tłoki są wsuwane w tuleje od dołu a dodatkowo są one zamontowane na wale korbowym, taka opaska by była ok gdyby można było ją założyć przez założenie jej z boku [musiała by być rozkręcana całkowicie], jest to z nią możliwe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

A zapomniałem że w tych dziadostwach była montowana genialna ifa... te blaszane opaski do pierścieni z linku poprostu się rozkręcają, i jest kawałek prostej blaszki.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macherr    4

Tuleje od dołu mają stożki trzeba tylko coś wymyśleć aby powoli opuszczać półblok jeden tłok ustawić wyżej żeby oba nie szły naraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm, słyszałem jeszcze o takim sposobie że wycina się z puszki po ulubionym napoju kawałek aluminiowej blaszki i zawija ją wokół tulei aby zrobił się stożek i ponoć też pierścienie się chowają, ale nie praktykowałem czegoś takiego.

 

tak dział ja tak robię w kombajnie tylko ze mam to z blachy normalnej


kanał YouTube pod nazwą mateuszsz323 zapraszam :) filmy rolnicze z fortschritt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bilik26
      chłodnica wody
      koledzy gdzie i jaką chłodnice kupic do kombajnu .w zeszłym roku remont kapitalny silnika i nowa chłodnica a sezonu nie wytrzymała zaczeła cieknąć
    • Przez rabit500
      Witam.
      Mam problem z ustawianiem wialni w 524. A mianowicie ktoś namotal w instalacji. I zaginelo sterowanie obrotami wialni. Więc jeśli ktoś miałby jakieś materiały schemat elektryczny tego układu. Oraz fotke z opisem przycisków w kabinie (w szczególności od wentylatora). Oraz czy regulacja działa bezpośrednio po zapłonie czy dopiero po uruchomieniu silnika.
    • Przez suzuki18l
      mam dwie 514 stki, w jednej sieczkarnia BISO na elektromagnes,napęd brany z silnika i ładnie sieka i daleko drobno ścieli, w drugiej jakaś polska wyrzuca długą słomę widać że jak by za małe obroty ma, ciężko to przetależować ,napęd bierze z koła od młocarni, nieraz trza zmniejszyć obroty na niekturych zbożach to razem sieczkarnia zwalnia, porażka kto to wymyślił, czy ktoś wie jakie obroty powinny być na sieczkarni? myślę o zmianie koła pasowego na mniejsze przy sieczkarni
    • Przez johndeere975
      Problem polega na tym, że w Fortschnitt E 514 sprzęgło najprawdopodobniej się skleiło (cały czas zasprzęglony biegi wchodzą ale bez sprzęgła) Ponoć bolączka tych kombajnów. W poniedziałek spróbuje jeszcze pojeździć tym kombajnem może puści, a jak nie to trzeba rozebrać. Chyba że macie jakieś inne rady. Czy u was wystąpił podobny problem? Jak go się ustrzec? Jak naprawić? Czy w czasie rozbierania trzeba na coś uważać ( widzę tam jakąś sprężynę- chyba). Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
      Mam jeszcze taką prośbę potrzebuję instrukcji obsługi i katalogu do tej maszyny. Mój adres pprzemekk8@wp.pl .
    • Przez MECHANIZATOR
      czy ktoś z was miał styczność z tym kombajnem i jakie znacie opinie na jego temat - głównie chodzi mi o awaryjność spalanie i wydajność
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.