Mariusz650

Co wybrać NH czy ciągnik z grupy SDF

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mariusz650    1

może pomożecie mi wybrać ciągnik,wybieram po między NH a grupą ciągników SDF,interesuje mnie taki 100-120km tylko chciałbym żeby miał 6 cylindrowy silnik,co polecacie,a może jeszcze coś innego,pozdrawiam, a co sądzicie o lamborghini?

post-4447-1195736581_thumb.jpg

post-4447-1195736649_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hanter150    2

W jakim przedziale cenowym?


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hanter150    2

Może NH T6030 on chyba ma coś koło 120 koni.


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

też nad nim myślałem to najmniejsza szóstka z tej seri T 6000 ma 117 km dokładnie ale nie widziałem jej jeszcze nigdzie w pracy i nie wiem jak te nowe rozwiązania się sprawdzają bo z tego co wiem i widziałem to wszystko w elektryce no ale pod ręką,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

widzisz NH t 6000 i np lambo r 6 110 sa ciagnikami na porownywalnym poziomie cenowym jak i technologicznym i czy napewno mui to byc ciagnik 6 cylindrowy bo jesli np sporo bedzie pracowal w transporcie lub z agregatem uprawowym moze kiedys z turem to moze byc 4 cylindrowy najlepiej napisz jakie glownie bedzie wykonywal prace do ktorego dilera masz najblizej i ktory ma najlepsza renome

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

a moze DF agrotron k110 bardzo mi sie podoba zwrotny i nie za lekki a w kabinie bardzo fajnie


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

najbliżej to mam do firmy Rolmech Węgrów oni sprzedają same, deutz,pronar,zetor a póżniej Warpol-Agro Broszków oni znów tylko New holland i Ursus to tak do 30km jeszcze się może w siedlcach jeden znajdzie ale z nim już nie chce współpracować. Ciągnik jest mi potrzebny do orki, wywozu obornika(mam rozrzutni tytan 10 plus 8 t) a grand prix 95 sobie nie będzie z nim radził a teraz założyłem do niego ładowacz i potrzebuje większą maszyne no i jeszcze musi dać rade wciągnąć ten rozrzutnik na pryzme

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

jeśli chodzi o K 110 to wpisałem go do wniosku ale ostatnio wychodzą jakieś nie udane, znajomy kupił takiego to pod górke z agregatem mu zwalniał na asfalcie w tamtym tygodniu mu mieżyli moc na wom to wyszło tylko 90 a nie 110 pozatym sąsiad ma Agrotrona 130 to 2 razy już był rozpoławiany a oba mają jakieś 8 miesięcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    473

u mnie w okolicy jest zestaw k 110 i tytan 10 plus. na pryzmie sobie radzi ale przy większych prędkościach z obornikiem troche nim rzuca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    14

Ja też mam K110 wpisanego we wniosku ale jak tak czytam wasze posty to się zastanawiam czy to na pewno dobry wybór jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

no a co sądzicie o Lamborghini R6 110 to jest to samo co K110 tylko tyle że jeden jest made in Germany a Lambo made in Italy, no i jeszcze zostaje NEW HOLLAND serii T 6000 też niezły wynalazek, mam już Lambo Grand Prix 95 z 2005 r i jak do tej pory bez zarzutu dlatego nie wiem co wybrać!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    14
no a co sądzicie o Lamborghini R6 110 to jest to samo co K110 tylko tyle że jeden jest made in Germany a Lambo made in Italy, no i jeszcze zostaje NEW HOLLAND serii T 6000 też niezły wynalazek, mam już Lambo Grand Prix 95 z 2005 r i jak do tej pory bez zarzutu dlatego nie wiem co wybrać!!

 

R6 110 to samo co K110 a zapinał tego K110 do pługa 4 obracanego? Co do NH T6000 to chcesz w wersji Delta czy Plus? I ile kosztuje taki T6030?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

wersja T 6030 plus kosztuje 252 tyś brutto,no i z tego co się orientowałem to wagowo jest różnica chyba z 500 kg NH cięższy od 110

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    14
wersja T 6030 plus kosztuje 252 tyś brutto,no i z tego co się orientowałem to wagowo jest różnica chyba z 500 kg NH cięższy od 110

 

Ale K110 liczysz z obciążnikami 700kg bo mi gratis dorzucają. Ja byłem u jednego kolesia który ma K110 już rok i sobie chwali w orce z TUR4 uni grudziądz (950kg) pali mu 11l na godzinę ciekawe tylko jak będzie chodził z 4 obrotowym. Nie wiem jak to jest z tymi DF ale tamten żadnych awarii nie miał przynajmniej po tych 250 mth. Ode mnie za T6030 PLUS chcieli 220 netto także wolałem K110 z tym że po nowym roku będą montować do nich Common Rail bo wchodzą nowe normy emisji spalin i mają podrożeć nawet do 10tys netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

moim zdaniem DF K 110 nie powinien miec problemow z 4 obracana moj znajomy lamborghini premium 1060 ciagnie tur-a 5 skibowego i nie ma problemu a obrabia nim 100 ha i jest to jego jedyny ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

kolego przemo widziałeś coś w tych czasach gratis,gość mógł opuścić z ceny fabrycznej ciągnika to ci zato obciążniki dał a i tak poniżej ceny zakupu + marża nie zszedł. powiedz w której firmie brałeś tego K 110 i za ile a gdzie pytałeś o cene T 6030

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    14
kolego przemo widziałeś coś w tych czasach gratis,gość mógł opuścić z ceny fabrycznej ciągnika to ci zato obciążniki dał a i tak poniżej ceny zakupu + marża nie zszedł. powiedz w której firmie brałeś tego K 110 i za ile a gdzie pytałeś o cene T 6030

 

Ba no wiadomo że nie ma nic za darmo targować sie jeszcze będziemy po podpisaniu umowy z ARiMR. Tego K110 w "Lawsonie" Tupadły koło Inowrocławia a T6030 w Perkozie w Brodnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

napisz jakie ceny ci proponowali i jaką cene masz na ofercie na tego K 110,interesuje mnie to ja mam na ofercie 240 000 tyś.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    14

K110 + wspomniane obciążniki mam wpisanego we wniosek za 193 tys + Vat do tego pług 4obrotowy 32tys+VAT i agregat upr-siewny 3m 41,5 tys. +Vat.

Za NH T6030Plus +obciążniki chcieli w kwietniu ok 220 tys+ Vat a wersję Delta chcieli 180 tys z kawałkiem dokładnie już nie pamiętam. Diler K110 twierdził że po nowym roku będą w nich montować Common Rail i zmienią sie oznaczenia no i cena oczywiście niby do 10 tys droższy ma być. W NH też będą pewnie montować Common Rail bo wchodzą nowe normy spalania TierIII

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

mam taką samą cene z K 110 i też z obciążnikami, i tego zostawiasz czy będziesz zmieniał,ja mam problem bo pracuje w firmie która sprzedaje NH i miałbym spory upust ale podoba mi się K 110 i już sam nie wiem co zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    14

Jakbym miał wybierać między K110 i T6030Plus i cena by nie grała większej roli to bym raczej wziął NH bo to raczej lepszy ciągnik jest no i fakt że pracujesz w firmie która sprzedaje ten sprzęt i ma zapewne serwis to i pewnie ewentualne naprawy będziesz miał tańsze. Mi też się bardziej K110 podoba ale wygląd to nie wszystko bo samym wyglądem pola nie zaorzesz. Ja przynajmniej na razie zostaje przy K110 wszystko się okaże po podpisaniu umowy z ARiMR ile będą sobie liczyć za tą nową wersję K610 z Common Rail

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

i tu się z tobą kolego zgodzę poczekam do rozpatrzenia wniosków a póżniej się jeszcze raz głęboko zastanowie co wziąść bo chyba przed podpisaniem umowy można zmienić, a w NH już w serii TM jest common rail a seria T 6000 ma już Tierr III,pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    14

I to mnie najbardziej wkur... u dilera NH (przynajmniej w moim przypadku). Idziesz do niego pytasz się o konkretny model to on ci daje książeczkę ze wszystkimi modelami i pod każdym tylko kilka parametrów wypisanych: moc, pojemność, ilość cylindrów, jakie skrzynie i u co niektórych udźwig TUZ i to wszystko a o reszte się dowiadujesz od nich z tym że po 10 min połowę zapominasz i nawet mi go na placu nie pokazali. Stronę internetowa też mają niezaktualizowana bo jeszcze stare oznaczenia są i też nie ma podanych parametrów poszczególnych modeli chyba maja rolnika za idiotę co poogląda sobie obrazki i wybierze najładniejszy.

 

U DF czy McCormick mi sie bardziej podobało bo maja lepsze podejście do klienta bo i dobrze omówili każdy model i doradzili jaki sprzęt do tego, na placu pokazali jak ten ciągnik w ogóle wygląda w DF dali sie nawet przejechać tym K110

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj