Skocz do zawartości
Mariusz650

Co wybrać NH czy ciągnik z grupy SDF

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mariusz650    1

może pomożecie mi wybrać ciągnik,wybieram po między NH a grupą ciągników SDF,interesuje mnie taki 100-120km tylko chciałbym żeby miał 6 cylindrowy silnik,co polecacie,a może jeszcze coś innego,pozdrawiam, a co sądzicie o lamborghini?

post-4447-1195736581_thumb.jpg

post-4447-1195736649_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hanter150    2

W jakim przedziale cenowym?


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Hanter150    2

Może NH T6030 on chyba ma coś koło 120 koni.


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

też nad nim myślałem to najmniejsza szóstka z tej seri T 6000 ma 117 km dokładnie ale nie widziałem jej jeszcze nigdzie w pracy i nie wiem jak te nowe rozwiązania się sprawdzają bo z tego co wiem i widziałem to wszystko w elektryce no ale pod ręką,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

widzisz NH t 6000 i np lambo r 6 110 sa ciagnikami na porownywalnym poziomie cenowym jak i technologicznym i czy napewno mui to byc ciagnik 6 cylindrowy bo jesli np sporo bedzie pracowal w transporcie lub z agregatem uprawowym moze kiedys z turem to moze byc 4 cylindrowy najlepiej napisz jakie glownie bedzie wykonywal prace do ktorego dilera masz najblizej i ktory ma najlepsza renome

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    1

a moze DF agrotron k110 bardzo mi sie podoba zwrotny i nie za lekki a w kabinie bardzo fajnie


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

najbliżej to mam do firmy Rolmech Węgrów oni sprzedają same, deutz,pronar,zetor a póżniej Warpol-Agro Broszków oni znów tylko New holland i Ursus to tak do 30km jeszcze się może w siedlcach jeden znajdzie ale z nim już nie chce współpracować. Ciągnik jest mi potrzebny do orki, wywozu obornika(mam rozrzutni tytan 10 plus 8 t) a grand prix 95 sobie nie będzie z nim radził a teraz założyłem do niego ładowacz i potrzebuje większą maszyne no i jeszcze musi dać rade wciągnąć ten rozrzutnik na pryzme

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

jeśli chodzi o K 110 to wpisałem go do wniosku ale ostatnio wychodzą jakieś nie udane, znajomy kupił takiego to pod górke z agregatem mu zwalniał na asfalcie w tamtym tygodniu mu mieżyli moc na wom to wyszło tylko 90 a nie 110 pozatym sąsiad ma Agrotrona 130 to 2 razy już był rozpoławiany a oba mają jakieś 8 miesięcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    119

u mnie w okolicy jest zestaw k 110 i tytan 10 plus. na pryzmie sobie radzi ale przy większych prędkościach z obornikiem troche nim rzuca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    13

Ja też mam K110 wpisanego we wniosku ale jak tak czytam wasze posty to się zastanawiam czy to na pewno dobry wybór jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

no a co sądzicie o Lamborghini R6 110 to jest to samo co K110 tylko tyle że jeden jest made in Germany a Lambo made in Italy, no i jeszcze zostaje NEW HOLLAND serii T 6000 też niezły wynalazek, mam już Lambo Grand Prix 95 z 2005 r i jak do tej pory bez zarzutu dlatego nie wiem co wybrać!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    13
no a co sądzicie o Lamborghini R6 110 to jest to samo co K110 tylko tyle że jeden jest made in Germany a Lambo made in Italy, no i jeszcze zostaje NEW HOLLAND serii T 6000 też niezły wynalazek, mam już Lambo Grand Prix 95 z 2005 r i jak do tej pory bez zarzutu dlatego nie wiem co wybrać!!

 

R6 110 to samo co K110 a zapinał tego K110 do pługa 4 obracanego? Co do NH T6000 to chcesz w wersji Delta czy Plus? I ile kosztuje taki T6030?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

wersja T 6030 plus kosztuje 252 tyś brutto,no i z tego co się orientowałem to wagowo jest różnica chyba z 500 kg NH cięższy od 110

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    13
wersja T 6030 plus kosztuje 252 tyś brutto,no i z tego co się orientowałem to wagowo jest różnica chyba z 500 kg NH cięższy od 110

 

Ale K110 liczysz z obciążnikami 700kg bo mi gratis dorzucają. Ja byłem u jednego kolesia który ma K110 już rok i sobie chwali w orce z TUR4 uni grudziądz (950kg) pali mu 11l na godzinę ciekawe tylko jak będzie chodził z 4 obrotowym. Nie wiem jak to jest z tymi DF ale tamten żadnych awarii nie miał przynajmniej po tych 250 mth. Ode mnie za T6030 PLUS chcieli 220 netto także wolałem K110 z tym że po nowym roku będą montować do nich Common Rail bo wchodzą nowe normy emisji spalin i mają podrożeć nawet do 10tys netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

moim zdaniem DF K 110 nie powinien miec problemow z 4 obracana moj znajomy lamborghini premium 1060 ciagnie tur-a 5 skibowego i nie ma problemu a obrabia nim 100 ha i jest to jego jedyny ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

kolego przemo widziałeś coś w tych czasach gratis,gość mógł opuścić z ceny fabrycznej ciągnika to ci zato obciążniki dał a i tak poniżej ceny zakupu + marża nie zszedł. powiedz w której firmie brałeś tego K 110 i za ile a gdzie pytałeś o cene T 6030

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    13
kolego przemo widziałeś coś w tych czasach gratis,gość mógł opuścić z ceny fabrycznej ciągnika to ci zato obciążniki dał a i tak poniżej ceny zakupu + marża nie zszedł. powiedz w której firmie brałeś tego K 110 i za ile a gdzie pytałeś o cene T 6030

 

Ba no wiadomo że nie ma nic za darmo targować sie jeszcze będziemy po podpisaniu umowy z ARiMR. Tego K110 w "Lawsonie" Tupadły koło Inowrocławia a T6030 w Perkozie w Brodnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

napisz jakie ceny ci proponowali i jaką cene masz na ofercie na tego K 110,interesuje mnie to ja mam na ofercie 240 000 tyś.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    13

K110 + wspomniane obciążniki mam wpisanego we wniosek za 193 tys + Vat do tego pług 4obrotowy 32tys+VAT i agregat upr-siewny 3m 41,5 tys. +Vat.

Za NH T6030Plus +obciążniki chcieli w kwietniu ok 220 tys+ Vat a wersję Delta chcieli 180 tys z kawałkiem dokładnie już nie pamiętam. Diler K110 twierdził że po nowym roku będą w nich montować Common Rail i zmienią sie oznaczenia no i cena oczywiście niby do 10 tys droższy ma być. W NH też będą pewnie montować Common Rail bo wchodzą nowe normy spalania TierIII

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

mam taką samą cene z K 110 i też z obciążnikami, i tego zostawiasz czy będziesz zmieniał,ja mam problem bo pracuje w firmie która sprzedaje NH i miałbym spory upust ale podoba mi się K 110 i już sam nie wiem co zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    13

Jakbym miał wybierać między K110 i T6030Plus i cena by nie grała większej roli to bym raczej wziął NH bo to raczej lepszy ciągnik jest no i fakt że pracujesz w firmie która sprzedaje ten sprzęt i ma zapewne serwis to i pewnie ewentualne naprawy będziesz miał tańsze. Mi też się bardziej K110 podoba ale wygląd to nie wszystko bo samym wyglądem pola nie zaorzesz. Ja przynajmniej na razie zostaje przy K110 wszystko się okaże po podpisaniu umowy z ARiMR ile będą sobie liczyć za tą nową wersję K610 z Common Rail

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

i tu się z tobą kolego zgodzę poczekam do rozpatrzenia wniosków a póżniej się jeszcze raz głęboko zastanowie co wziąść bo chyba przed podpisaniem umowy można zmienić, a w NH już w serii TM jest common rail a seria T 6000 ma już Tierr III,pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    13

I to mnie najbardziej wkur... u dilera NH (przynajmniej w moim przypadku). Idziesz do niego pytasz się o konkretny model to on ci daje książeczkę ze wszystkimi modelami i pod każdym tylko kilka parametrów wypisanych: moc, pojemność, ilość cylindrów, jakie skrzynie i u co niektórych udźwig TUZ i to wszystko a o reszte się dowiadujesz od nich z tym że po 10 min połowę zapominasz i nawet mi go na placu nie pokazali. Stronę internetowa też mają niezaktualizowana bo jeszcze stare oznaczenia są i też nie ma podanych parametrów poszczególnych modeli chyba maja rolnika za idiotę co poogląda sobie obrazki i wybierze najładniejszy.

 

U DF czy McCormick mi sie bardziej podobało bo maja lepsze podejście do klienta bo i dobrze omówili każdy model i doradzili jaki sprzęt do tego, na placu pokazali jak ten ciągnik w ogóle wygląda w DF dali sie nawet przejechać tym K110

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Karolc360
      Witam interesują mnie te dwa bliźniacze modele czy ktoś je posiada jak z eksploatacją?, a co wy o nich myślicie ciągnik pracował by głównie przy kosiarce-rozdrabniaczu zamiast starej poczciwej c360


    • Przez jendrek88
      Witam wszystkich interesuję się kupnem tego modelu ciągnika,czy ktoś jest w stanie mi poradzić czy to dobra decyzja czy lepiej się wstrzymać? proszę o opinię w tym temacie.

    • Przez Piotrass
      Wiitam zastanwiam sie nad tymi dwoma ciagnikami  bylem zdecydowany na new hollanda ale teraz jest promocja na john deera i sam niewiem. Ciagnik mialby  byc do tura ale glownie chodzilby w transporcie  i w polu jako pomocnik. New holland kosztuje 235 tys netto jest na oponach 420przod 520 tyl, obciazniki w cenie zaczep automatyczny skrzynia 17/16, a  JOHN Deere w promocji od 250 tys z skrzynia AutoQuad plus ECo 24/24, i tls. wiec roznica wynosi okolo 20 tys bo z new hollanda moze sie urwie kilka tys bo stoi na placu a diler do  konca roku musi sprzedac albo rejestrowac na siebie bo od nowego  roku jakies nowe wymogi sa, Co polecacie?
    • Przez gawela133
      Witam
      Zamierzam kupić ciągnik rolniczy początkowo byłem 100% pewny ze będzie to jd 6120m ponieważ już mam jd 6170m wiec były by tej samej marki lecz johne deere coś ostatnio podrożał rok temu na wiosnę wycenili cenę 250 000tys a na dzień dzisiejszy 277 000 netto

      W niższej cenie zaproponowal mi inny deler Valtre N114e ktora kosZtuje z wyposażeniem takim jak bym chciał 270000 netto. Valtra wyglada na bardziej zaawansowany ciągnik natomiast JD M to prosty ciągnik który mam i nie mogę złego słowa powiedzieć .

      Można prosić jakieś opinie na temat Valtry ?
      Co byście wybrali ?
      Z góry dziękuj
    • Przez picior4
      Witam, zamierzam zakupić nowy ciągnik rolniczy, za dotację z Młodego Rolnika. Posiadam 8ha pola, z czego 4 ha to porzeczka. Do tej pory uprawiałem wszystko MF-em 255, więc nie mam też dużej wiedzy na temat nowych ciągników. Ciągnik jaki szukam:
      -najlepiej żeby był to kompakt do 65km, max do 70
      - 4x4
      - w miarę wydajną pompę hydrauliki
      - ciągnik przejmie też trochę obowiązków od MF-a tzn. orka, agregat, karczowanie kemp (zamierzam poszerzyć areał uprawny, jeszcze o jakieś +/- 4-5 ha.
      -ziemia 3 klasy
      - ciągnik będzie pracował z ładowaczem czołowym, głównie przy załadunku palet, lub kontenerów z owocami
      -ciagnik szeroki z tyłu (szerokość mierzona razem z oponami od brzegu bieżnika) max do 170cm.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.