Skocz do zawartości
Mariusz650

Co wybrać NH czy ciągnik z grupy SDF

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mariusz650    1

może pomożecie mi wybrać ciągnik,wybieram po między NH a grupą ciągników SDF,interesuje mnie taki 100-120km tylko chciałbym żeby miał 6 cylindrowy silnik,co polecacie,a może jeszcze coś innego,pozdrawiam, a co sądzicie o lamborghini?

post-4447-1195736581_thumb.jpg

post-4447-1195736649_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hanter150    2

W jakim przedziale cenowym?


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Hanter150    2

Może NH T6030 on chyba ma coś koło 120 koni.


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

też nad nim myślałem to najmniejsza szóstka z tej seri T 6000 ma 117 km dokładnie ale nie widziałem jej jeszcze nigdzie w pracy i nie wiem jak te nowe rozwiązania się sprawdzają bo z tego co wiem i widziałem to wszystko w elektryce no ale pod ręką,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

widzisz NH t 6000 i np lambo r 6 110 sa ciagnikami na porownywalnym poziomie cenowym jak i technologicznym i czy napewno mui to byc ciagnik 6 cylindrowy bo jesli np sporo bedzie pracowal w transporcie lub z agregatem uprawowym moze kiedys z turem to moze byc 4 cylindrowy najlepiej napisz jakie glownie bedzie wykonywal prace do ktorego dilera masz najblizej i ktory ma najlepsza renome

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    1

a moze DF agrotron k110 bardzo mi sie podoba zwrotny i nie za lekki a w kabinie bardzo fajnie


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

najbliżej to mam do firmy Rolmech Węgrów oni sprzedają same, deutz,pronar,zetor a póżniej Warpol-Agro Broszków oni znów tylko New holland i Ursus to tak do 30km jeszcze się może w siedlcach jeden znajdzie ale z nim już nie chce współpracować. Ciągnik jest mi potrzebny do orki, wywozu obornika(mam rozrzutni tytan 10 plus 8 t) a grand prix 95 sobie nie będzie z nim radził a teraz założyłem do niego ładowacz i potrzebuje większą maszyne no i jeszcze musi dać rade wciągnąć ten rozrzutnik na pryzme

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

jeśli chodzi o K 110 to wpisałem go do wniosku ale ostatnio wychodzą jakieś nie udane, znajomy kupił takiego to pod górke z agregatem mu zwalniał na asfalcie w tamtym tygodniu mu mieżyli moc na wom to wyszło tylko 90 a nie 110 pozatym sąsiad ma Agrotrona 130 to 2 razy już był rozpoławiany a oba mają jakieś 8 miesięcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    116

u mnie w okolicy jest zestaw k 110 i tytan 10 plus. na pryzmie sobie radzi ale przy większych prędkościach z obornikiem troche nim rzuca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    13

Ja też mam K110 wpisanego we wniosku ale jak tak czytam wasze posty to się zastanawiam czy to na pewno dobry wybór jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

no a co sądzicie o Lamborghini R6 110 to jest to samo co K110 tylko tyle że jeden jest made in Germany a Lambo made in Italy, no i jeszcze zostaje NEW HOLLAND serii T 6000 też niezły wynalazek, mam już Lambo Grand Prix 95 z 2005 r i jak do tej pory bez zarzutu dlatego nie wiem co wybrać!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    13
no a co sądzicie o Lamborghini R6 110 to jest to samo co K110 tylko tyle że jeden jest made in Germany a Lambo made in Italy, no i jeszcze zostaje NEW HOLLAND serii T 6000 też niezły wynalazek, mam już Lambo Grand Prix 95 z 2005 r i jak do tej pory bez zarzutu dlatego nie wiem co wybrać!!

 

R6 110 to samo co K110 a zapinał tego K110 do pługa 4 obracanego? Co do NH T6000 to chcesz w wersji Delta czy Plus? I ile kosztuje taki T6030?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

wersja T 6030 plus kosztuje 252 tyś brutto,no i z tego co się orientowałem to wagowo jest różnica chyba z 500 kg NH cięższy od 110

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    13
wersja T 6030 plus kosztuje 252 tyś brutto,no i z tego co się orientowałem to wagowo jest różnica chyba z 500 kg NH cięższy od 110

 

Ale K110 liczysz z obciążnikami 700kg bo mi gratis dorzucają. Ja byłem u jednego kolesia który ma K110 już rok i sobie chwali w orce z TUR4 uni grudziądz (950kg) pali mu 11l na godzinę ciekawe tylko jak będzie chodził z 4 obrotowym. Nie wiem jak to jest z tymi DF ale tamten żadnych awarii nie miał przynajmniej po tych 250 mth. Ode mnie za T6030 PLUS chcieli 220 netto także wolałem K110 z tym że po nowym roku będą montować do nich Common Rail bo wchodzą nowe normy emisji spalin i mają podrożeć nawet do 10tys netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

moim zdaniem DF K 110 nie powinien miec problemow z 4 obracana moj znajomy lamborghini premium 1060 ciagnie tur-a 5 skibowego i nie ma problemu a obrabia nim 100 ha i jest to jego jedyny ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

kolego przemo widziałeś coś w tych czasach gratis,gość mógł opuścić z ceny fabrycznej ciągnika to ci zato obciążniki dał a i tak poniżej ceny zakupu + marża nie zszedł. powiedz w której firmie brałeś tego K 110 i za ile a gdzie pytałeś o cene T 6030

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    13
kolego przemo widziałeś coś w tych czasach gratis,gość mógł opuścić z ceny fabrycznej ciągnika to ci zato obciążniki dał a i tak poniżej ceny zakupu + marża nie zszedł. powiedz w której firmie brałeś tego K 110 i za ile a gdzie pytałeś o cene T 6030

 

Ba no wiadomo że nie ma nic za darmo targować sie jeszcze będziemy po podpisaniu umowy z ARiMR. Tego K110 w "Lawsonie" Tupadły koło Inowrocławia a T6030 w Perkozie w Brodnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

napisz jakie ceny ci proponowali i jaką cene masz na ofercie na tego K 110,interesuje mnie to ja mam na ofercie 240 000 tyś.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    13

K110 + wspomniane obciążniki mam wpisanego we wniosek za 193 tys + Vat do tego pług 4obrotowy 32tys+VAT i agregat upr-siewny 3m 41,5 tys. +Vat.

Za NH T6030Plus +obciążniki chcieli w kwietniu ok 220 tys+ Vat a wersję Delta chcieli 180 tys z kawałkiem dokładnie już nie pamiętam. Diler K110 twierdził że po nowym roku będą w nich montować Common Rail i zmienią sie oznaczenia no i cena oczywiście niby do 10 tys droższy ma być. W NH też będą pewnie montować Common Rail bo wchodzą nowe normy spalania TierIII

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

mam taką samą cene z K 110 i też z obciążnikami, i tego zostawiasz czy będziesz zmieniał,ja mam problem bo pracuje w firmie która sprzedaje NH i miałbym spory upust ale podoba mi się K 110 i już sam nie wiem co zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    13

Jakbym miał wybierać między K110 i T6030Plus i cena by nie grała większej roli to bym raczej wziął NH bo to raczej lepszy ciągnik jest no i fakt że pracujesz w firmie która sprzedaje ten sprzęt i ma zapewne serwis to i pewnie ewentualne naprawy będziesz miał tańsze. Mi też się bardziej K110 podoba ale wygląd to nie wszystko bo samym wyglądem pola nie zaorzesz. Ja przynajmniej na razie zostaje przy K110 wszystko się okaże po podpisaniu umowy z ARiMR ile będą sobie liczyć za tą nową wersję K610 z Common Rail

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

i tu się z tobą kolego zgodzę poczekam do rozpatrzenia wniosków a póżniej się jeszcze raz głęboko zastanowie co wziąść bo chyba przed podpisaniem umowy można zmienić, a w NH już w serii TM jest common rail a seria T 6000 ma już Tierr III,pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    13

I to mnie najbardziej wkur... u dilera NH (przynajmniej w moim przypadku). Idziesz do niego pytasz się o konkretny model to on ci daje książeczkę ze wszystkimi modelami i pod każdym tylko kilka parametrów wypisanych: moc, pojemność, ilość cylindrów, jakie skrzynie i u co niektórych udźwig TUZ i to wszystko a o reszte się dowiadujesz od nich z tym że po 10 min połowę zapominasz i nawet mi go na placu nie pokazali. Stronę internetowa też mają niezaktualizowana bo jeszcze stare oznaczenia są i też nie ma podanych parametrów poszczególnych modeli chyba maja rolnika za idiotę co poogląda sobie obrazki i wybierze najładniejszy.

 

U DF czy McCormick mi sie bardziej podobało bo maja lepsze podejście do klienta bo i dobrze omówili każdy model i doradzili jaki sprzęt do tego, na placu pokazali jak ten ciągnik w ogóle wygląda w DF dali sie nawet przejechać tym K110

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez temprawg
      Witajcie.
      Stoję przed sporym dylematem.
      Rozglądam się za jakimś ciągnikiem i kosiarką rotacyjną do niego.
      Do tej pory posiadałem łąkę 1 h i w 2014 roku po wkurzeniu się że wiecznie na kolanach trzeba szukać kogoś kto by ją skosił ( ten nie ma czasu, temu szkoda kosiarki, tamten kazał podjechać kiedy indziej bo musi się zastanowić) kupiłem kosiarkę listową CJF wolnobieżną (kosiarka tragedia psuje się co chwilę). 
      W zeszłym roku sytuacja była już inna ponieważ przez suszę to rolnicy bili się o możliwość skoszenia i zabrania siana.
      W tym roku doszło ok 1,5 h rodziców oraz około 1 h siostry. Do tego dochodzi sad.
      Dlatego po tych wszystkich perypetiach doszliśmy do wniosku że czas kupić taki zestaw jak w tytule.
      Super wymagań nie mam ale pewne granice sobie określiłem:
      - ciągnik T25 lub jak się uzbiera C330 (chociaż ceny trzymają się wysoko) - wiadomo że po zakupie na podstawowy serwis i nieprzewidziane wydatki tak samo jak po zakupie samochodu trzeba sobie przeznaczyć około 10 % - 15 % kwoty zakupu.
      - kosiarka rotacyjna (prawdopodobnie do remontu bo wątpię żeby coś sensownego kupić bez wkładu) Z036 lub Z076 nomen omen katalog części do nich opracowałem i sprzedaję.
      No i najważniejsze to dostępność części w przyzwoitych cenach. Nie sztuką jest kupić sprzet, sztuką jest go serwisować nie za kosmiczne pieniądze.
       
      Liczę na waszą pomoc jako osób doświadczonych. 
       
    • Przez rafal2511
      Witam wszystkich
      Przeglądając forum nie znalazłem żadnych ciekawych informacji o JCB Fastrac. Przeglądając allegro znalazłem fajne ich oferty.
      http://otomoto.pl/jc...25-A108355.html
      http://otomoto.pl/jc...15-A117351.html
      No i tu należy zadać sobie pytanie. Czy te maszynki nadają się do pola? Jak sie sprawują w polu w pługu. Widziałem fastraca tylko że młodszy odpowiednik tych modeli (2150) w realu wygląda bardzo fajnie Maja bardzo dobrze rozłożoną masę. Amortyzowaną przednią oś i hamulce tarczowe. Super do transportu ale jak w polu? Jak ze spalaniem na przykład w pługu?
      Proszę o wasze opinie na temat fastraca.
      Pozdrawiam
       
      Jeszcze raz napiszesz tak długiego posta z caps lockiem to uduszę
    • Przez Silver
      Witam!
      Ciągnik z turem 60 - 80 km, który zestaw będzie najbardziej wytrzymału i wygodnie będzie się pracowało przy krowach.
      Chce coś do 120 tys z widłoami/krokodylem i łycha, potrzebny do gnoju tylko z płyty, bel siana słomy ( 700 sztuk) i ośnieżenia drogi 300m dla mleczarni.
      Biorę pod uwagę najbardziej zetora 6441 + trac lift 100 (dlatego taki zeby zmieścić się w kasie a 220 to za duża do proximy) i farmtracka 665dt lub 675dt i pol mot 4, ciekaw jestem jestem zefira i tura 3 z pronaru ( no ale to nowość), nie wiem czy to na 100% z euro 2 a zakupy chce na prow więc po nowym roku czy da się jeszcze kupić pronara 82sa lub farmera z mmz - ale to tak w ostateczności.
      Konkretnie to czy farmtrack czy proxima będzie lepsza do tura tzn przednia oś chyba to samo carraro, ale sprzęgło skrzynia i ukłąd kierowniczy ( w jednym i w drugim podobno nie najwytrzymalszy) zetory również sprzęgło mają delikatne, a może zaryzykować i spróbować tego zefira ( masa ogromna moc duża i przednia oś to też podobno carraro)
    • Przez Suzaku95
      Witam,
      W niedługim czasie myślę o zakupie ciągnika sadowniczego, ostatnio się trochę rozglądałem i znalazłem 2 ciekawe modele JD 5075GN i Claas Nexos 210. Ciągnik będzie głównie pracował przy kombajnie do porzeczki i opryskiwaczu.
      Interesuję mnie opinia użytkowników o powyższych modelach, podobnych do nich lub innych ciekawych ciągnikach tego typu.
    • Przez Heniu95
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy z podanych, New Holland t6030 lub Deutz fahr k120
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest najlepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy to byłbym wdzięczny. Jestem otwarty na różne opinie. Ciągnik pracowałby na 40 hektarowym gospodarstwie, jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp .
      Pozdrawiam 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.