Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
TrackLift

Jakie nowe prasy polecacie do ok. 70 tyś . ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Prasy
kamilsame1    6

Sianokiszonka jest prasowana na zgniocie A a słoma na zgniocie B.Wiec zbijane sa prawie do maxa,Prasy NH wiadomo nie sa tanie,mysle ze jakies 25 tys droższa od Uni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

jesli masz sporo prasowania to metal fach odradzam bardzo mala przepustowosc slome zwijac to masakra do kiszonki jest dobra innej nie mialem a myslales nad krone??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deere2140    20

Do 70 tyś. Krone ? no nie wiem , jakby była taka możliwość oczywiście wziąłbym ... :P Krone pod względem pras jest w czołówce chyba .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

KAROL4    3

Mam cos około 29XX i drugi dokupiony łańcuch-mysle,że w famarolce to wada fabryczna mimo, że wymienili mi klapę na inną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deere2140    20

Chyba będziemy brali Unię Famarol Df 1.8v , ale do zakupu jeszcze jest trochę czasu . Jak patrzyłem ceny

Unia jest tańsza od Sipmy, ale to nie to zadecydowało , piszecie , że jest wadliwa ale to nie mój problem jest nowa i ma chodzić a nie się psuć. A może ktoś mi powiedzieć ile lat jest gwarancji na tą prasę ?

Nie cytujemy poprzedniego posta. Do odpowiedzi używamy okienka na dole strony.

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilsame1    6

Zrobisz jak uwazasz,Jak to nie jest twój problem ze sie psuja?Bo nie rozumiem ,jak ja kupisz i sie bedzie psuc to jest własnie twój problem!!!

Wie ktos moze czy łancuch by pasował z pras NH do Famarolu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldus11    1

jak ją sobie kupisz i 3 lata nią popracujesz to sam się przekonasz, że to badziew...

A gwarancja jeden rok na niewiele Ci się zda, bo w kolejnych latach właśnie Ty się będziesz martwił jak to do kupy zebrać...

 

poz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ja mam NH br 6090, jest najtańsza z tych najlepszych, jak narazie pracuje bez zarzutów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    823

Mam cos około 29XX i drugi dokupiony łańcuch-mysle,że w famarolce to wada fabryczna mimo, że wymienili mi klapę na inną.

Ty masz jeszcze prasę z tej pierwszej wadliwej serii co jej zmieniali klapy?

 

Ja mam swoją Unię pierwszy sezon i jak na razie to jestem z niej zadowolony. Belki ładne po niej wychodzą a przede wszystkim pięknie rozprowadza siatkę. Prasowanie suchej słomy w samo południe nie stanowi żadnego problemu. Jedyną wadą która w tej chwili mi przychodzi do głowy to równo 30 punktów smarowniczych (łącznie z tymi na wałku WOM). Koleżanka taką prasą sama prasuje (19l.). Łatwa jest w użytkowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deere2140    20

To co sipma , jest lepsza ? Nie wierzę w to , na pewno jest zrobiona z tych samych materiałów co Unia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Han360    124

A co ja mogę polecić ? ;) Ja bym polecił coś z Sipmy albo Claasa to dwie najlepsze prasy według mnie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deere2140    20

@Han360

Oczywiście ,że możesz ! :) Claas nie wchodzi w grę kolego, jest za drogi i części także . Chodzi mi o polskie maszyny . A może wiesz coś o tej nowej Sipmie ? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey5425    0

WItam.

Mam zamiar kupić belarke famarolu łańcuchowo-walcowa, co sadzicie o tych prasach?? moze ktoś robi z prasa tego typu?? A słyszałem ze ona jest na pod zespołach DF czy to prawda??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    3

Poczytaj w/w ,, z innych tematów,,jak chcesz to jeszcze mam prasowanie to siadz ze mna .Badziewie.

Edytowano przez KAROL4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    823

Wydaje mi się że po sprzedaży jej wystarczyłoby pieniędzy na jakąś inną ;) Ludzie w okolicy trupy za kilkanaście tyś. ciągają a za Unię chyba trochę więcej by wziął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    3

ALLLLLE mądrale z Was. Kupiona z dofinansowaniem (5 lat)-dobra kosztuje 2 x tyle

Edytowano przez KAROL4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sipma dobra ale ta pasowa zmiennokomorowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez adi121233
      Ostatnio zakupiłem prasę Gallignani 3200 Turbocut. Posiada rotor jakiego nigdy wcześniej nie widziałem, działa on na zasadzie sieczkarni w kombajnie zbożowym np. w bizonie. Wałek z przykręconymi nożami który obraca się z dużą prędkością i do tego przeciw ostrza (noże) które wysuwają się z podłogi. Potrzebuje informacji na temat tego rotora, może ktoś coś takiego widział, coś słyszał, chciałbym się czegoś o tym dowiedzieć. W celu sprawdzenia prasy prasowałem słome z rozwiniętej beli, noże (przeciw ostrza) były wyjęte a pomimo tego ze słomy zrobiła się straszna sieczka. Teraz nasuwa się pytanie czy w polu podczas prasowania kruchej słomy też będzie się tak dziać ? Jutro postaram się załączyć zdjęcia tego rotora a tymczasem wysyłam zdjęcie na jakiej zasadzie to działa. Czekam na wypowiedzi

    • Przez DominikPaweFilipczak
      Witam potrzebuje opinie na temat prasy ferabolli ff44 jeśli ktoś posiada ten model prasy proszę o opinie tzn wady zalety jak z częściami awaryjności itp?
    • Przez danekk
      Mam zamiar kupić prasę tylko jeszcze nie wiem jaką. Zastanawiam się nad Feraboli EXTREME 265 htc. Co o niej myślicie? Jaka jest jej cena i czy jest ona warta zakupu? :rolleyes:
    • Przez garos
      Witam mam zamiar kupić nową prasę. Moje pytanie brzmi jaka jest najlepsza? pasowa, łańcuchowa? "Prasa ma mieć zmienną komore. Robie ok 2,5 tys bel rocznie ok 1500 słomy i ok 500 siana suchego i ok 500 mokrego. Jakiej firmy polecacie? mam starą prase krone ale nie bardzo jestem z niej zadowolony. Prosze o pomoc a i jeszcze jedno pieniądze nie grają większej roli bo chce skorzystać z programu na usługi.
    • Przez gumis45
      Mam ogromna prosbe jesli ktos zna sie na prasach to niech wypowie sie cos na ich temat.Mam zamiar kupic uzywana prase Class Rolant 44 tak 120 x 120 do 20 tys. zl i chyba najlepiej walcowa.Jesli jestem w bledzie to niech ktos napisze ktore prasy sa lepsze moze lancuchowa pasowa czy walcowa i jakiej firmy zachodniej czy polskiej ale polaska chyba odpada.
×