Skocz do zawartości
Dlugi666

luzuje nakrętke od ataku

Polecane posty

Dlugi666    0

Witam mam taki problem mianowicie rozkreca mi nakretke od ataku w pronarze 82tsa , jezeli ktos rozkrencal skrzynie to wie w czym rzecz . Glowne kolo , (walek zdawczy) . ma duzy luz na swoich lozyskach stozkowych, przez co zawsze rozkreca sie nakretka od ataku. wszystko bylo robione jak nalezy atak niebyl wdany za bardzo w prace , tylko tak jak pisza w katalogu (pod wymiar) . i tak juz stracilem glowe , moze ktos mial taki przypadek i pomoze go rozwiazac czemu tam sie robi luz i sie to rozkrca ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emilio    1

może nie zaspawać ale cyknąć w kliku miejscach tak żeby później przy ewentualnej naprawie można było ja łatwo zdemontować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dlugi666    0

no i wyobraźcie sobie ze jest zaspawane , i dalej tam sie pojawia luz Wzdłuzny na lozyskach (stozkowych bo takie tam są) . Tak jak by kolo w moscie wpychalo atak do srodka skrzyni . I mimo ze luzu niebylo , bylo zaspawane ze bylo ciasno i dalej luz . niedlugo rozbiore i ciekawe co sie stalo z ta zaspawana nakretką , mysle ze niepuscila ale cos inneg napewno ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

U mnie było coś podobnego. Duży luz na łożyskach a nakrętka nie ruszona. Zmieniłem łożyska i pospawałem nakrętkę.Nic ni eregulowałem bo było dobrze. Po prosto łożyska się wyrobiły.

Prawie wszystkie łożyska zmieniałem w skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam mam problem z Pronarem 82SA polegający na tym że cały czas świeci radio w kabinie po odłączeniu "prądu" przez ten wyłącznik przy schodach i w momencie gdy ciągnikiem "potrząsłem" to radio się wyłączą i po chwili znowu świeci ... Aż do momentu w którym przekręciłem 3 razy stracyjką bo chciałem go odpalić i chu*a wszystko zgasło i zwora 12/24 V się przepaliła i teraz jest taki problem że po wymianie tej zwory / przełącznika 12/24 cały czas kręci aż do momentu w którym odłączę przewód od akumulatorów (na zworze pierwszy od siebie) . 
       
    • Przez P107R
      Witam,
      Kilka dni temu jednego z MTZ 82 w moim gospodarstwie zastąpił Pronar 1025a 2007r, jest to nowy nabytek więc nie znaj jeszcze jego zachowań, ale jedno jest co najmniej dziwne...
      Otóż dzisiaj po odpaleniu sprzętu i wyjechaniu z garażu zdziwiłem się, gdy wybiłem bieg na luz, a po puszczeniu sprzęgła ciągnik wyraźnie powoli się toczył... dopiero gdy dźwignią zmiany zakresów wybiłem na luz to ciągnik się całkowicie zatrzymywał, no i w miarę rozgrzewania się ciągnika ten objaw zanikał, czy to normalne?
      W sumie to dzisiaj po raz drugi od zakupu się nim przejechałem, no ale wydaje mi się że tydzień temu tego nie było poza tym dzisiaj był mróz -2,5 stopnia czyli trochę chłodniej niż tydzień temu, ma to wpływ na jakiś mechanizm w skrzyni biegów?
    • Przez Jarczan
      Na lato zakupiliśmy pronara i wiadomo filtry oleje profilaktycznie należało by wymienić. Po spuszczeniu (olej byl czarniutki) i wlaniu hipola przekładniowego olej się zwarzył tak więc rozgrzalismy go, wypuściliśmy i nalaliśmy nowy który również się zwarzył. Jakieś pomysły jak uporać się z tym problem?
    • Przez szpeniek26
      Witam mam problem ze sprzęgłem w pronarze 82SA a mianowicie jego brak, czasem jest tak że pedał sprzęgła praktycznie sam po lekkim nacisnięciu leci do podłogi, nie moge wbić żadnego biegu, jak szybko nim poruszam to odbije i jest ok.
      Prosze o pomoc.
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam od pewnego czasu zastanawiam się co jest z tymi ruskimi silnikami d 243 (Pronar 82 SA) że gówno widzą a kopcą jak głupie . Mój nawet na pusto pod górkę niewielką z turem łc 1650 na pełnej czwórce po asfalcie kopci na czarno , podczas orki pod górę z 10 stopni - góra 13 w pługu 4x40 na 2 polowej z reduktorem puszcza taki dym że aż jest ciemno a w nocy to i widać ogień z tłumika na 5-10 cm , rozumiem że jest dość spore obciążenie i w instrukcji jest napisane 100-120 km ale dajcie spokój prosty ursus c 360-3P w pługu 2 skibowym na 3 szosowej dymka nie puści a nieraz jest tak że aż z obrotów spada . Ostatnio dość sporo jeździłem Pronarem (82 SA) w przyczepie autosance z 7 t jęczmienia i byle jaka górka i do 3 szosowej trzeba było redukować . 
      Dodam że mój egzemplarz ma ok. 3300 mtg .
×