Michal_90

Ursus 1224-Bicie i opór w kierownicy po instalacji orbitrolu

Polecane posty

wszystko jest możliwe:p


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jakie ciśnienie daje pompa??? między pompą a orbitrolem jest jakiś zawór czy jest bezpośrednie połączenie? 


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

ja mam dwa zestawy orbitrol w dwóch ciągnikach  i oba były kupione na allegro i w kazdym był inny orbitrol i w każdym ciągniku kręci się inaczej, w jednym lżej w drugim ciężej... ale i tak lżej jak na serwie... ;)

 

@ramzes, a orbitrol masz zamontowany w miejscu serwa?? jak tak to na 100% masz luzy na drążkach... ;)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogrodnik70    0

Orbitrol  musi być podłączony bez pośrednio z pompy nie może  być żadnych zaworów bo orbitrol sam sobie ma zawór. Ja mam 912, 1222 ma jeszcze serwo krótkie ,c-360 i wszystkie są orbitrolu i jest bajka w wszystkich. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może być zawór po miedzy orbitrolem a pompą pod warunkiem że będzie sprawny , tylko po co? nie będzie on przeszkadzał ale i nic nie da:)


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Tam filozofii żadnej nie ma ,jeśli pompa dobra i kierownica bez orbitrola chodziła lekko bez zacięcia to jedynie winę może mieć orbitrol gubi ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kupiłem dziś znowu nową pompę, nowy olej, filtr nowy , także cały układ kierowniczy jest nowy  , no i coż. nadal tak samo ciężko chodzi :( nie mam już na prawdę sił do tego wspomagania, jakiegoś pecha chyba mam do tych orbitroli...  co do zwrotnic lekko sie kręca , bo podniosłem oś i recznie koło pcham w prawo i lewo i nic sie nie zacina , a kiedy orbitrol podłączyłem to i na podniesionej osi ciężko skręca się kierownicą :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

a jak masz to podłączone? powinno być

-z pompy bezpośrednio  na orbitrol tam gdzie masz zaworek oznaczenie P

powrót literka T

lewo prawo A B

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lagunal6    2

Tam filozofii żadnej nie ma ,jeśli pompa dobra i kierownica bez orbitrola chodziła lekko bez zacięcia to jedynie winę może mieć orbitrol gubi ciśnienie

Kolego powiedz mi jedna rzecz,mam dominatora 105 tam wszystko jest na jednej pompie heder podnosi bez problemu.Tylko mam problem ze wspomaganiem.Na postoju nie chce skrecac moge krecic kierownica 20 razy i nic.Dodam ze na zgaszonym silniku moge krecic kierownica nie tak szybko ale sie kreci,w czasie jazdy skreca bez problemu.co moze byc przyczyna?orbitrol byl na wymianie uszczelniaczy bo leciał olej ale teraz tez nie ma ruznicy.Moze to siłownik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry. Mam problem ze wspomaganiem przy zetorze 10045 (bliźniak ursusa 1014) Tak , czy siak wszystko obraca się w temacie c-385. Mianowicie dokonałem zmiany serwomechanizmu na orbitrol. Pompa wspomagania nowa, filtr oleju również, a wspomaganie na siłowniku wcale nie działa dużo lżej niż na serwie. Widziałem przypadki, że jest usuwany przy tej okazji zawór ciśnieniowy w zbiorniku olejowym (niby ma to pomóc). A czy znacie może też inne przyczyny?

wspomaganie.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.07.2018 o 10:27, mariusz031992 napisał:

Dzień dobry. Mam problem ze wspomaganiem przy zetorze 10045 (bliźniak ursusa 1014) Tak , czy siak wszystko obraca się w temacie c-385. Mianowicie dokonałem zmiany serwomechanizmu na orbitrol. Pompa wspomagania nowa, filtr oleju również, a wspomaganie na siłowniku wcale nie działa dużo lżej niż na serwie. Widziałem przypadki, że jest usuwany przy tej okazji zawór ciśnieniowy w zbiorniku olejowym (niby ma to pomóc). A czy znacie może też inne przyczyny?

wspomaganie.jpg

Mam tak samo u siebie
udało sie rozwiązać problem?
Zawór bezpieczeństwa ominąłem

ciśnienie na pompie na skręconych kołach dochodzi w skrajnych przypadkach do 200bar, aż delikatnie silnik przygasa, więc pompa jest ok
ciśnienie "robocze" w czasie kręcenia kierownicą waha się około 50bar

Edytowano przez FantasticMrF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to wytłumaczyć ale winna była pompa
W drugim ciągniku orbitrol działał poprawnie. Więc kupiłem nową wydajnieszą pompę Hylmetu i wszystko działa aż miło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj