Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lanzer25

jak rozłączyc hydraulike od podnosnika w mf 255

Polecane posty

lanzer25    2

witam wszystkich na forum i chcialbym sie zapytac czy jest mozliwosc wylaczenia albo rozlaczenia hydrauliki od podnosnika czy tam na odwrot w modelu 255. bo chodzi o to ze kupilem siewnik z hydraulicznymi znacznikami i chcialbym wiedziec czy da sie zrobic tak zeby rozkladac znaczniki i opuszczac podnoscnik . podpowiedzcie mi czy da sie cos zrobic czy tez nie z gorydziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DrJoint    0

Jeśli dobrze zrozumiałem to o co pytasz, to da się. Robisz to taką małą wajchą pod siedzeniem na srodku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

Nie da sie tak zrobic albo hydraulika idzie na wyjscia hydraulicznie albo na podnosnik. Musisz podniesc znacznik przełączyc na podnosnik podniesc siewnik opuscic siewnik przełączyc na wyjcia hydrauliczne i opuscic znacznik słabo troche :( ja tak musze ciagle robic gdy owijam baloty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

fisher    0

Witam, mam podobną sytuację: podnośnik czołowy (TUR) podłączyłem pod rozdzialacz (wyjście1/2) pod siedzeniem i przewód wsteczny bezposrednio do skrzyni. Tylko teraz jak używam "tura" to podnośnik z tyłu opada a powinien być w pozycji na maxa w górze, do tego jak podnoszę "tura" to najpierw pompuje podnośnik z tyłu na maxa i dopiero daje na tura. O co tam chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Najprawdopodobniej zawór rozdzielczy ten po siedzeniem ma nieszczelności, u mnie objawi były identyczne. Ewentualnie duża nieszczelność na tłoku podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fisher    0

wymieniłeś cały zawór pod siedzeniem czy da się go zregenerować?

 

wymieniłeś cały zawór pod siedzeniem czy da się go zregenerować?

 

wymieniłeś cały zawór pod siedzeniem czy da się go zregenerować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×