Skocz do zawartości
BYCZEK7

Kto z AgroFotowiczów ma największy pług??

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

TumeK    11

no to ja moge pow ze hospodar :/ on tam chyba 7 ciaga:/ Ja mam 5 skib po 48 cm na skibe...


Pseudo rolnik...http://img60.imageshack.us/my.php?image=puchar056zu3.jpg 64 miliony zeta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

a ja mam 2 skibowy stary z unii grudziądz


17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

a ja mam 4*35 i 2*30 :lol: :P


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

ja mam 2x30 (może kiedyś kupie 3x30 obrotowy :lol:)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    1

Fortschritt B-201 6 skibowy, szerokość ustawiana w zależności od pola i grudziądzki pług 2x30 :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Ja mam 4x35 stary uni ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    1
jak to co sobie kupiłem?

A bo wydawało mi się że szukałeś pługa :lol: ale mogę się mylić... ale wstaw jakieś foty tego overum-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MATIS    0

mam go juz z 10 lat ale jest za mały i mam na oku juz kvernelanda 6 *51 na resorach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237
mam go juz z 10 lat ale jest za mały i mam na oku juz kvernelanda 6 *51 na resorach

a do czego takie male plugi zapinasz :lol: wstaw chociaz jakies pojedyncze zdjecia do galerii to nikt nie bedzie sie glupio pytal :P


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Jak tak patrzę na te tematy- kto ma największy pług ,największy opryskiwacz etc.to myślę że tylko kwestią czasu jest to że ktoś nie wytrzyma i założy temat KTO MA NAJWIęKSZY :P :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hanter150    2

3+1 *40 z unii i 3 *30 stary jakiś.


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam! chcę zakupić pług do ciągnika 90 KM, ma być to pług używany. Jakiej firmy waszym zdaniem byłby najlepszy?
    • Przez Gero
      Witam wszystkich. Mam zamiar kupic zetora 7540. Większość ludzi sądzi że ciągnik ten ma 75 KM, niektórzy natomiast sądzą że ma 71 KM. Zastanawiam się nad sprzętem do tego ciągnika. Czy ciągnik ten da radę agregatowi uprawowo-siewnemu 2.7m?
      Zastanawiałem się też nad pługiem 4-skibowym U170P firmy STALTECH.
      Charakterystyka techniczna pługa U170P:
      Liczba korpusów [szt.]
      4
      Rozstaw korpusów [cm]
      83
      Szerokość korpusu [m]
      0,35
      Szerokość robocza [m]
      1,40 - 1,50
      Głębokość orki [m]
      0,30
      Zapotrzebowanie mocy [KM]
      60 - 75
      Masa [kg]
      450
      Strona z tym pługiem
      Czy ktoś z państwa dysponuje takim sprzętem i mógłby mi doradzić czy dla tego ciągnika te maszyny nie są za duże? Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez tom446
      Jaki pług do New Hollanda t5060 o mocy 106km
    • Przez Makis2111111
       take jak na zdjeciu sa dobre na ciezke redziny?
      To bedzie jaka cylindryczna?
       
       



    • Przez Sunf
      Jak się spisuje w/w pług, czy w specyfikacji z przedpluzkami i zabezpieczeniem hydraulicznym zda to egzamin na sciernisko po kukurydzy czy lepiej scinacze listwowe. Moc Ciagnika 120 km.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.