Skocz do zawartości
sznajdik

Nie przełącza żółw zając 3060

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zając
sznajdik    133

Problem z przełączeniem żółw zając kontrolka pokazuje że przełącza a tak nie jest jaka może być przyczyna dodam że wszystkie kable na swoim miejscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Przeloz elektromagnes, albo nie po prostu do elektromagnesu zaloz wtyczke z blokady lub przedniego napedu i zobacz czy przyciskiem od przedniego CI przerzuci skrzynie, jesli nie to wtedy przeloz elektromagnes i zobacz czy Ci sie zwora nie zaciela. Byc moze jeszcze czujnik od tej przebitki cos chrzani a w najgorszym wypadku cos z kompem. Poruszaj kablami przy komputerze ewentualnie moze cos tam nie styka dobrze, musisz popatrze:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    133

Moim zdaniem przyczyna stoi po stronie mechanicznej typu zacięty elektromagnes bo elektryka jakby robi swoje tylko nie ma odzewu ze strony czegoś co powoduje przerzucenie tak przynajmniej mi się wydaje i chcę wiedzieć gdzie i czego szukać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznajdik    133

Chciałbym ponowić moje pytanie odnośnie przełączania z zająca na żółwia zauważyłem że nie przełącza tylko na gorącym oleju jak trochę po chodzi bo na zimnym jest normalnie powi mi ktoś coś na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1637

jak zagrzeje sie olej to nastepuje zawsze spadek cisnienia i tu zapewne tkwi problem. za niskie cisnienie na elektrozawor.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Kupię opony 480/65/R28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    133

Tylko dziwne że taki sam olej rok temu był i działało bez zarzutu teraz przed wymianą tak było i po wymianie na nowy i raczej nie jest to wina oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    133

Filtra nie wymieniałem bo filtr wymieniony był nie cały rok temu przy wymianie pompy więc raczej nie może być zapchany bo reszta jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

przez rok czasu mozna 2 zapchac ;P

trzeba zaczynac od najprostrzych przyczyn wymien go nie jest jakis super drogi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    133

Spróbuję najpierw zmienić elektrozawór przełożę z innego miejsca na miejsce tego na samym dole i zobaczę jak będzie i dopiero zmienię filtr w końcu to 300 parę zł może nie tak drogo ale jakoś nie bardzo mam chęć po nic je wyrzucać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    133

Miałem nie oryginalny i podobno pomógł mi wykończyć pompę sekcję od wspomagania bo powinien siedzieć długi filtr a ja miałem założony krótki kupując ciągnik więc i na taki wymieniłem siadła pompa po roku i koleś z serwisu sprawdził w kompie że powinien być długi filtr w nim skoro nie ma dodatkowego od wspomagania ponoć dokładniej czyści a zamiennika długiego nie szukałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    133

Podobno długi potrafi odfiltrować drobniejsze opiłki i takie tam skoro tak jest to wolę droższy i żeby to wszystko działało dłużej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    0

Ja w swoim 3060 też mam krótki ,jak go kupiłem pięc lat temu też miał krótki a drugi filtr mam ten cienki długi co się tylko ten wkład zmienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    133

Od 89 rocznika podobno krótkie idą a mój jest z 87 i nie podpasowało w programie jest to zależne od nr VIN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Mam problem w swoim 3060. Nie przełącza na żółwia, tzn jak założe elektrozawór który działa to załącza żołwia i nie idzie przełączyć na zająca, próbowałem nawet podać napięcie bezpośrednio na elektrozawór i nic :blink: A jak założe zacięty elektrozawór to działa tylko zając, już nie wiem co robić. Ma ktoś jakiś pomysł ? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    450

żółw to akurat działa... bez żadnej cewki elektrozawora :P Cieżko dojść zrozumieć co tam piszesz no ale jak jest napięcie na elektrozaworze to jest zając, gdy nie ma napiecia to jest żółw. Sprawdz czy to napięcie pojawia się i znika a potem czyść elektrozawory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Sorki że tak chaotycznie napisane ale byłem troche zdenerwowany. Tzn jak założe sprawny elektrozawór i podaje napięcie na niego to i tak cały czas jest na żółwiu. A teraz jest założony zacięty elektrozawór i jest ten zając. A i jak zakładam ten sprawny elektrozawór to on działa bo sprawdzałem na "sucho". Kurde jeszcze muszę sprawdzić jutro.

Aa i jak jest czujnik co wychodzi z skrzyni, i wezmę przebitkę do siębie to napięcie idzie przez czujnik a na elektrozaworze nie ma.

Jak chciałbym założyc przełącznik na żółw/zając to wystarczy ON/OFF ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    204

Czy masz filtrowanie na zespół elektrozaworów? Druga obudowa pod schodkami na wkład 1 mikron. Jak jest to czy zmieniałeś?. Elektrozawory mają na sobie oringi. Ja kupiłem zestaw z nbr u do klimatyzacji i z niego dopasowałem. Zawór najlepiej czyścić w mu
yjce ultradźwiękowej bo brud siedzi wewnątrz i trzeba go fizycznie wydłubać. To że trzpień się rusza jeszcze nic nie znaczy. Ten zacięty o ile nie jest krzywy i ma całą sprężynkę zreanimujesz ale póki co możesz wziąc z hamulca wałka. Są dwa rodzaje cewek: z diodą i bez. Tu ma być z diodą. Nie wiesz jaka jest zakładasz dodatkową diodę. Jak ktoś założył zbyt gruby oring w uszczelnieniu cewki możesz mieć brak masy.
Filtr na ssaniu 300 zł? Po co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    450

Sorki że tak chaotycznie napisane ale byłem troche zdenerwowany. Tzn jak założe sprawny elektrozawór i podaje napięcie na niego to i tak cały czas jest na żółwiu. A teraz jest założony zacięty elektrozawór i jest ten zając. A i jak zakładam ten sprawny elektrozawór to on działa bo sprawdzałem na "sucho". Kurde jeszcze muszę sprawdzić jutro.

Aa i jak jest czujnik co wychodzi z skrzyni, i wezmę przebitkę do siębie to napięcie idzie przez czujnik a na elektrozaworze nie ma.

Jak chciałbym założyc przełącznik na żółw/zając to wystarczy ON/OFF ?

 

Cóż.. jak przebijasz i stwierdziłeś, że napięcie idzie przez czujnik a na elektrozaworze nic się nie zmienia to albo przewód od sterownika uwalony albo.. sterownik. Domyślam się że żadna kontrolka ciśnienia skrzyni się nie świeci...

No i tak jak napisano wyżej... niby sprawny elektrozawór otwarty a i tak nie otwiera dopływu oleju na nurnik siłownika z tej strony gdzie trzeba więc czyść, kombinuj o ile nie jest już za późno

 

A przełącznik styknie on/off z tym że i tak Ci to nic nie da jak elektrozawór niesprawny

 

W którym miejscu będzie oznaczenie cewki? Kiedyś ktoś mówił o tych diodach ale jakoś żadnego symbolu na cewce nie widziałem

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Masz racje żadna kontrolka się nie świeci. Mnie zastanawia jedno, skoro założę sprawny elektrozawór to jest żółw, a właśnie jak odczytać który jest z diodą a który bez niej. A może ten elektrozawór jest za krótki bądź długi.
Kurczę już nie wiem, a jedynie ten żółw potrzebny przy zbieraniu słomy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Misiaul
      Witam
      Rozebralem dzisiaj sprzęgło przedniego napędu i po wstępnych oględzinach tarczek wydają się one dobre. Rowki na nich są, grubość mają w okolicach 2,3mm. I czy rozbierać tą część co jest ten duży seger? Jest tam cos co by mogło wpływać na brak przedniego napędu? 
      Chyba zamowie te tarczki bo jak juz rozebrane i je wymienie. 
      Pozdrawiam
    • Przez Narko
      Witam.
      Kilka pytan mam do Was:
      -czy silowniki podnosnika to sa silowniki glowne czy jest jeszcze jakis w monobloku jak to jest w C- 330?
      - jakie jest cisnienie nominalne silownikow i rozdzielacza?
      - czy w ciagniku jest jakis amortyzator ktory niweluje skoki cisnienia w ukladzie hydrauliki np. przy zjezdzie  ciagnikiem  z miedzy z bardzo ciezka maszyna?
      - jaki jest skok silownika?
      Chcialbym takie silowniki zastosowac w innym ciagniku jako glowne podnosnika.
       
    • Przez norbi9032
      Witam mam problem z podnośnikiem EHR w MF 3060.
      Nie zapala się żadna kontrolka, sprawdzałem bezpieczniki przy akumulatorze wszystko jest ok.
      Napęd Wom Przyśpieszacz wszystko działa. Oprócz EHR.
       
    • Przez Wojar12
      Witam, zablokowała mi się skrzynia. Podczas jazdy ciągnik się zadusił. Od tamtej pory na luzie jest bieg (chyba 1) jak się wrzuca na dźwigni jakikolwiek bieg to ciągnik się zadusza, na luzie jeździ do przodu i tyłu ( zmieniając rewersem). Rozkeciłem dekiel z prawej strony i sir okazało że się od kręciła nakrętka nr 21. Teraz moje pytania. Czy mogła to być przyczyną zakleszczenia skrzyni? Dziś już nic nie robiłem, czy nie będę miał problemu ze skręcenie tego? Dodaje kilka zdjęć może ktoś zauważy inne nieprawidłowości i podpowie co od razu sprawdzić.



    • Przez krzysiu12
      Witam! Musze wymienic uszczelniacze (te duże zewnetrzne) w przedniej osi przy moim fergusonie, jak sie do nich dostac? 
×