Skocz do zawartości
sznajdik

Nie przełącza żółw zając 3060

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zając

sznajdik    131

Problem z przełączeniem żółw zając kontrolka pokazuje że przełącza a tak nie jest jaka może być przyczyna dodam że wszystkie kable na swoim miejscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

micro16    21

Przeloz elektromagnes, albo nie po prostu do elektromagnesu zaloz wtyczke z blokady lub przedniego napedu i zobacz czy przyciskiem od przedniego CI przerzuci skrzynie, jesli nie to wtedy przeloz elektromagnes i zobacz czy Ci sie zwora nie zaciela. Byc moze jeszcze czujnik od tej przebitki cos chrzani a w najgorszym wypadku cos z kompem. Poruszaj kablami przy komputerze ewentualnie moze cos tam nie styka dobrze, musisz popatrze:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sznajdik    131

Moim zdaniem przyczyna stoi po stronie mechanicznej typu zacięty elektromagnes bo elektryka jakby robi swoje tylko nie ma odzewu ze strony czegoś co powoduje przerzucenie tak przynajmniej mi się wydaje i chcę wiedzieć gdzie i czego szukać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


sznajdik    131

Chciałbym ponowić moje pytanie odnośnie przełączania z zająca na żółwia zauważyłem że nie przełącza tylko na gorącym oleju jak trochę po chodzi bo na zimnym jest normalnie powi mi ktoś coś na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uziu92    1408

jak zagrzeje sie olej to nastepuje zawsze spadek cisnienia i tu zapewne tkwi problem. za niskie cisnienie na elektrozawor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


sznajdik    131

Tylko dziwne że taki sam olej rok temu był i działało bez zarzutu teraz przed wymianą tak było i po wymianie na nowy i raczej nie jest to wina oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


sznajdik    131

Filtra nie wymieniałem bo filtr wymieniony był nie cały rok temu przy wymianie pompy więc raczej nie może być zapchany bo reszta jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kravter    36

przez rok czasu mozna 2 zapchac ;P

trzeba zaczynac od najprostrzych przyczyn wymien go nie jest jakis super drogi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sznajdik    131

Spróbuję najpierw zmienić elektrozawór przełożę z innego miejsca na miejsce tego na samym dole i zobaczę jak będzie i dopiero zmienię filtr w końcu to 300 parę zł może nie tak drogo ale jakoś nie bardzo mam chęć po nic je wyrzucać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


sznajdik    131

Miałem nie oryginalny i podobno pomógł mi wykończyć pompę sekcję od wspomagania bo powinien siedzieć długi filtr a ja miałem założony krótki kupując ciągnik więc i na taki wymieniłem siadła pompa po roku i koleś z serwisu sprawdził w kompie że powinien być długi filtr w nim skoro nie ma dodatkowego od wspomagania ponoć dokładniej czyści a zamiennika długiego nie szukałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach




sznajdik    131

Podobno długi potrafi odfiltrować drobniejsze opiłki i takie tam skoro tak jest to wolę droższy i żeby to wszystko działało dłużej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Robertb    0

Ja w swoim 3060 też mam krótki ,jak go kupiłem pięc lat temu też miał krótki a drugi filtr mam ten cienki długi co się tylko ten wkład zmienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sznajdik    131

Od 89 rocznika podobno krótkie idą a mój jest z 87 i nie podpasowało w programie jest to zależne od nr VIN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Misiaul    16

Mam problem w swoim 3060. Nie przełącza na żółwia, tzn jak założe elektrozawór który działa to załącza żołwia i nie idzie przełączyć na zająca, próbowałem nawet podać napięcie bezpośrednio na elektrozawór i nic :blink: A jak założe zacięty elektrozawór to działa tylko zając, już nie wiem co robić. Ma ktoś jakiś pomysł ? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukbold    411

żółw to akurat działa... bez żadnej cewki elektrozawora :P Cieżko dojść zrozumieć co tam piszesz no ale jak jest napięcie na elektrozaworze to jest zając, gdy nie ma napiecia to jest żółw. Sprawdz czy to napięcie pojawia się i znika a potem czyść elektrozawory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Misiaul    16

Sorki że tak chaotycznie napisane ale byłem troche zdenerwowany. Tzn jak założe sprawny elektrozawór i podaje napięcie na niego to i tak cały czas jest na żółwiu. A teraz jest założony zacięty elektrozawór i jest ten zając. A i jak zakładam ten sprawny elektrozawór to on działa bo sprawdzałem na "sucho". Kurde jeszcze muszę sprawdzić jutro.

Aa i jak jest czujnik co wychodzi z skrzyni, i wezmę przebitkę do siębie to napięcie idzie przez czujnik a na elektrozaworze nie ma.

Jak chciałbym założyc przełącznik na żółw/zając to wystarczy ON/OFF ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DTaras    150

Czy masz filtrowanie na zespół elektrozaworów? Druga obudowa pod schodkami na wkład 1 mikron. Jak jest to czy zmieniałeś?. Elektrozawory mają na sobie oringi. Ja kupiłem zestaw z nbr u do klimatyzacji i z niego dopasowałem. Zawór najlepiej czyścić w mu
yjce ultradźwiękowej bo brud siedzi wewnątrz i trzeba go fizycznie wydłubać. To że trzpień się rusza jeszcze nic nie znaczy. Ten zacięty o ile nie jest krzywy i ma całą sprężynkę zreanimujesz ale póki co możesz wziąc z hamulca wałka. Są dwa rodzaje cewek: z diodą i bez. Tu ma być z diodą. Nie wiesz jaka jest zakładasz dodatkową diodę. Jak ktoś założył zbyt gruby oring w uszczelnieniu cewki możesz mieć brak masy.
Filtr na ssaniu 300 zł? Po co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukbold    411

Sorki że tak chaotycznie napisane ale byłem troche zdenerwowany. Tzn jak założe sprawny elektrozawór i podaje napięcie na niego to i tak cały czas jest na żółwiu. A teraz jest założony zacięty elektrozawór i jest ten zając. A i jak zakładam ten sprawny elektrozawór to on działa bo sprawdzałem na "sucho". Kurde jeszcze muszę sprawdzić jutro.

Aa i jak jest czujnik co wychodzi z skrzyni, i wezmę przebitkę do siębie to napięcie idzie przez czujnik a na elektrozaworze nie ma.

Jak chciałbym założyc przełącznik na żółw/zając to wystarczy ON/OFF ?

 

Cóż.. jak przebijasz i stwierdziłeś, że napięcie idzie przez czujnik a na elektrozaworze nic się nie zmienia to albo przewód od sterownika uwalony albo.. sterownik. Domyślam się że żadna kontrolka ciśnienia skrzyni się nie świeci...

No i tak jak napisano wyżej... niby sprawny elektrozawór otwarty a i tak nie otwiera dopływu oleju na nurnik siłownika z tej strony gdzie trzeba więc czyść, kombinuj o ile nie jest już za późno

 

A przełącznik styknie on/off z tym że i tak Ci to nic nie da jak elektrozawór niesprawny

 

W którym miejscu będzie oznaczenie cewki? Kiedyś ktoś mówił o tych diodach ale jakoś żadnego symbolu na cewce nie widziałem

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Misiaul    16

Masz racje żadna kontrolka się nie świeci. Mnie zastanawia jedno, skoro założę sprawny elektrozawór to jest żółw, a właśnie jak odczytać który jest z diodą a który bez niej. A może ten elektrozawór jest za krótki bądź długi.
Kurczę już nie wiem, a jedynie ten żółw potrzebny przy zbieraniu słomy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
×