Skocz do zawartości
News
kowal995

jakim biegiem, z jaką prędkością, jakie obroty podczas gruberowanie deutz fahr agrofarm 420

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MichalR    33

Ludzie czy wy już sami nic nie potraficie tylko o wszystko na forum musicie pytać? Zaraz będzie pewnie taki temat jeszcze o siewie, orce i bronowaniu.


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Masz półbiegi w tym agrofarmie? na mój gust szybciej jak 5żółw nie ma sensu chyba że masz naprawdę równe pola, ale jeżdzenie 2 zając po polu to już troche heblowanie sprzęgła na nawrotach, i same opory toczenia przy wiekszej prędkości i skakanie całego zestawu zniechęca do takich speedów, chociaż znajomy z półbiegami jeździ jak samolotem po polu ale on jest hardcorem bo po wszystkich polnych drogach potrafi jeździć po 40km/ha hehe, ogólnie 1 zając lub 5 żółw a obr te silniki lubią tak około 1900 nie przekraczaj 2 tyś bo wtedy tylko spalanie wzrasta

Edytowano przez Ferdek07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kowal995    13

Dzięki kolego a pirwsza odpowiedz jest dla mnie nie zrozumiała to jest chyba forum i każde pytanie można tutaj zadać, interesuje mnie jak inni widzą uprawe ziemi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilsame1    6

5 na zółwiu a jak robisz głeboko i masz duzy gruber to 1 zajac i oborty do 2000

Edytowano przez kamilsame1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo92    5

Jak dobrze pamiętam w skrzyni 20x20 wg tabliczki na 5 żółwiu osiąga 10,2 przy 1800, a na 1 zającu 8,8 przy 1800 tak wiec chyba raczej lepiej jeździć na 5 żółwiu i na nawrotach sobie spokojnie nawracać na 4 np, niż pilić sprzęgło na biegach grupy zając.Ogólnie wszystkie prace polowe wykonuje na żółwiu jedynie w prasie, talerzówce i transporcie po drogach używam zająca. Ja osobiście w robię 5 w kosie 2,6s

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

dokładnie nawroty można jednocześnie z rewersem wbijać 4, ale jak ja mam np. część pola robić na 5 żółw a część gdzie bardzo nierówno np. łąka poryta przez dziki i koszę wbijam 4 żółw to robiąc wszystko 1 zając i tak wychodzi jak na mój gut minimalnie szybciej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Igor89    12

Ja u siebie w talerzówce i agregacie jeżdże na 5 żółw i 1700obr-9,5km/h,w orce na 1 zając czasami ale nie zawsze jest ciężkawo to jeździ się na 4 żółw i około 2000obr ;) Jak u was wychodzi spalanie w agregacie podorywkowym czy talerzówce?Ja ostatnio mierzyłem w talerzowaniu i wyszło 7,5-7,7l/h,jeżdżąc na 5 żółw i 1600/1700obr,hektar w jakieś 35minut podrape :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kakus19    1

witam.ja z kosem 2,6 m pierwszego dnia jezdzilem 12 ~ 12,5 na biegu zolw,5 i najwyzszy polbieg obroty 1800 1900 ale czuc ze mial ciezko.w 4 godziny zrobilem 7 hektarow -troche klinow kilka slupów miejscami pod gorke to polbieg nizej.ogolnie lekkie ziemie plytko jechanie i jeszcze po deszczu bylo- spalanie uwaga 15 litrow na godzine! teraz jezdze na 5 polbieg nizej tak 1600 1700 obr. spalania dokladnie nie mierzylem ale po wskazowce widac ze jest mniejsze.pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agroszymon    0

Nie patrząc na to co napisał MichalR, w końcu od tego jest forum :P Jaką prędkość radzicie w orce ?? Słyszałem że powyżej 7km/h znacznie wzrasta tarcie i zużycie elementów w pługu tak że nie opłaca się przekraczać tej prędkości ?? No i jeszcze kwestia dobrania najlepszych obrotów dla silnika. Mam od niedawna DF k610 i wydaje mi sie że 1800-1900 jest dla tego silniczka najlepsze. Sezon na orki w pełni tak że nie długo sam wytestuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

koniami orzę i sieję to jak mam napisać?? zartowałem oczywiście:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Kondi3000
      Witam
      Przymierzam się do kupna ciągnika, pod lupą jest case puma 155 x, Deutz-Fahr 6160 i new Holland t7.200. Interes mnie opinia o owych ciągnikach i wasze doświadczenia z nimi oraz różnica cenowa między nimi. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Folenka
      Jak w temacie, proszę o podpowiedź jak odpowietrzyć układ po wymianie pompy sprzęgła? Same Explorer 80, 87 rocznik.
    • Przez ursus1991
      Cześć
      Mam do kupienia ciągnik, w którym zmieniono fabryczny silnik na sześcio cylindrowy chłodzony powietrzem deutza o mocy 95 km.  nie znam się na tych silnikach. Podejżewam ze on z lat 80. Prosiłbym o opinie na temat tych silników? Czy są w miarę oszczędne? Czy są wytrzymałe? Jaka jest kultura pracy? CZy jest dostęp do części? Czy można jakoś łatwo podnieść moc? Może wystarczy regulacja pompy wtryskowej do podniesienia mocy. 6 cyl i 95 km to jakiś zapas na pewno jest. Nie miałem wcześniej styczności z silnikami chłodzonymi powietrzem.  Z właścicielem ciągnika rozmawiałem tylko telefonicznie ze względu na odległość. Chciałem się was podpytać trochę żeby wiedzieć, czy zawracać sobie głowę tym traktorem. Proszę o opinie
    • Przez Patrykxd
      Witam mam problem, ponieważ robi mi się ciśnienie w przednim moście i wyrzuca olej uszczelniaczami. Dodam, że przód był robiony wymiana uszczelniaczy i tulejek. Co może być przyczyną tego wycieku i że robi się ciśnienie?
    • Przez DawidWsik
      Witam mam pytanie do amortyzacji przedniej osi. Podnosi i opuszcza bez problemu lecz wydaje mi się że w ogóle nie amortyzuje gdyż byłem na skupie to w innym ciągniku jak wjeżdżał na wagę to cały przód się bujał.
×