Skocz do zawartości
News
kowal995

jakim biegiem, z jaką prędkością, jakie obroty podczas gruberowanie deutz fahr agrofarm 420

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fahr
MichalR    33

Ludzie czy wy już sami nic nie potraficie tylko o wszystko na forum musicie pytać? Zaraz będzie pewnie taki temat jeszcze o siewie, orce i bronowaniu.


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Masz półbiegi w tym agrofarmie? na mój gust szybciej jak 5żółw nie ma sensu chyba że masz naprawdę równe pola, ale jeżdzenie 2 zając po polu to już troche heblowanie sprzęgła na nawrotach, i same opory toczenia przy wiekszej prędkości i skakanie całego zestawu zniechęca do takich speedów, chociaż znajomy z półbiegami jeździ jak samolotem po polu ale on jest hardcorem bo po wszystkich polnych drogach potrafi jeździć po 40km/ha hehe, ogólnie 1 zając lub 5 żółw a obr te silniki lubią tak około 1900 nie przekraczaj 2 tyś bo wtedy tylko spalanie wzrasta

Edytowano przez Ferdek07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kowal995    13

Dzięki kolego a pirwsza odpowiedz jest dla mnie nie zrozumiała to jest chyba forum i każde pytanie można tutaj zadać, interesuje mnie jak inni widzą uprawe ziemi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilsame1    7

5 na zółwiu a jak robisz głeboko i masz duzy gruber to 1 zajac i oborty do 2000

Edytowano przez kamilsame1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo92    5

Jak dobrze pamiętam w skrzyni 20x20 wg tabliczki na 5 żółwiu osiąga 10,2 przy 1800, a na 1 zającu 8,8 przy 1800 tak wiec chyba raczej lepiej jeździć na 5 żółwiu i na nawrotach sobie spokojnie nawracać na 4 np, niż pilić sprzęgło na biegach grupy zając.Ogólnie wszystkie prace polowe wykonuje na żółwiu jedynie w prasie, talerzówce i transporcie po drogach używam zająca. Ja osobiście w robię 5 w kosie 2,6s

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

dokładnie nawroty można jednocześnie z rewersem wbijać 4, ale jak ja mam np. część pola robić na 5 żółw a część gdzie bardzo nierówno np. łąka poryta przez dziki i koszę wbijam 4 żółw to robiąc wszystko 1 zając i tak wychodzi jak na mój gut minimalnie szybciej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Igor89    12

Ja u siebie w talerzówce i agregacie jeżdże na 5 żółw i 1700obr-9,5km/h,w orce na 1 zając czasami ale nie zawsze jest ciężkawo to jeździ się na 4 żółw i około 2000obr ;) Jak u was wychodzi spalanie w agregacie podorywkowym czy talerzówce?Ja ostatnio mierzyłem w talerzowaniu i wyszło 7,5-7,7l/h,jeżdżąc na 5 żółw i 1600/1700obr,hektar w jakieś 35minut podrape :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kakus19    1

witam.ja z kosem 2,6 m pierwszego dnia jezdzilem 12 ~ 12,5 na biegu zolw,5 i najwyzszy polbieg obroty 1800 1900 ale czuc ze mial ciezko.w 4 godziny zrobilem 7 hektarow -troche klinow kilka slupów miejscami pod gorke to polbieg nizej.ogolnie lekkie ziemie plytko jechanie i jeszcze po deszczu bylo- spalanie uwaga 15 litrow na godzine! teraz jezdze na 5 polbieg nizej tak 1600 1700 obr. spalania dokladnie nie mierzylem ale po wskazowce widac ze jest mniejsze.pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agroszymon    0

Nie patrząc na to co napisał MichalR, w końcu od tego jest forum :P Jaką prędkość radzicie w orce ?? Słyszałem że powyżej 7km/h znacznie wzrasta tarcie i zużycie elementów w pługu tak że nie opłaca się przekraczać tej prędkości ?? No i jeszcze kwestia dobrania najlepszych obrotów dla silnika. Mam od niedawna DF k610 i wydaje mi sie że 1800-1900 jest dla tego silniczka najlepsze. Sezon na orki w pełni tak że nie długo sam wytestuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

koniami orzę i sieję to jak mam napisać?? zartowałem oczywiście:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez maniek05
      witam mam problem załącza mi się przedni napęd i  dwa koła ciągną wszystko wyłączone samoczynnie się włancza  elektrozawór czyszczony tylko po założeniu go spowrotem cewka była gorąca i nie chciał się włączyć ale jakoś się włączył  może miał ktoś taki przypadek .
    • Przez Damiano604
      Witam, od dłuższego czasu mam problemy z ciągnikiem Same Silver 110, dokładnie rok temu po raz pierwszy wszystkie pompo-wtryskiwacze  zapiekły się i ciągnik wchodził na maksymalne obroty, wszystkie pompki rozebrałem, wyczyściłem następnie założyłem, przy okazji wyczyściłem cały zbiornik paliwa, założyliśmy nowy filtr paliwa ciągnik zaczął chodzić normalnie i tak przez prawie rok, 2 tygodnie temu problem powrócił i powtarza się, gdy odkręciliśmy filtr paliwa to był w nim sam szlam, pompki odblokowaliśmy i chodził kilka dni, niestety tylko kilka, objawy są takie że rano coraz ciężej odpala i nie chodzi cały czas równo i dzisiaj rano już nie chciał zapalić. Powiedzcie gdzie mam jeszcze patrzeć może jakieś oringi są do wymiany, absolutnie nie mam pojęcia co mam z tym zrobić a w internecie ciężko znaleźć ten temat. Silnik w nim to 1000.4-WTI
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez Mixser0997
      Witam posiadam ciągnik deutz fahr agrotron 6.00s z 1996r. Pojawił się problem z ehr. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się pomarańczowa dioda, a podnośnik nie reaguje. Jedynie można podnosić i opuszczać guzikami z błotników.
      Ktoś wie co to może być? Jeśli tak proszę o pomoc
    • Przez Xeon
      Witam,
      Nie odbija mi pedał hamulca od lewego koła w DX 6.30 (we wszystkich DXach jest też tak pewno). - Po prostu trzeba posmarować ośkę na której zamocowane są oba pedały hamulcowe. Rzecz w tym, że nie ma tam żadnych smarowników (kalamitek). Jak to ogarnąć?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.