piental

Opinie, informacje o NH T6010

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Tc56    4

Posiadam ciągnik TS100A z 2005 roku i obecnie ma 800 godzin zrobione, jest prawie identyczny jak T6010 Plus , rożnia się szczególami . Mam na nim zamontowanego tura z hydrametu. Ogólnie to na niego nie mogę narzekać (jak na razie to miał potrzebę wgrania nowego oprogramowania od sterowania WOM-em, trzeba było wymienić czójnik od pneumatyki hamulcowej no i wymieniłem kilka uszczelniaczy na sprężarce -chyba trzy razy go wymieniałem bo tam jest kiepskie dojście i ciężko go wcisnąć ale teraz już od roku jest spokój.) Ogólnie ciągnik godny polecenia tylko zależy do jakiej pracy. Do tura jest ok, okno w dachu , orginalny jojstik NH są super , ma swoją masę więc tak łatwo też nim nie targa. Do pola już nie za specjalnie się nadaje jednak 4 cylindry to zawsze 4 do tego jeszcze spora masa i ma ciężko, ale jednego roku zrobił u nas 100ha w wale Roleks z włoką który waży ponad 3 tony i ma szerokość 6,2 metra( często w tej pracy poprostu mu dechu brakowało gaz niby do dechy a on ledwo 1500 obrotów miał)- taka ciężka praca opdbiła się na spalaniu wciągał w tedy do 16 litrów na godzinę ale tą wartość uważam za maks co ten ciągnik potrafi wypić. W transporcie liczymy mu 12 litrów na godzinę ok. Nie stety dealer słabo mi doradzał i kiepsko mam go skompletowanego- skrzynię mam tylko z jednym pólbiegiem i brak amortyzacji kabiny oraz fotela pneumatycznego- z tego co się dowiadywałem to amor kabiny na dzień dzisiejszy w wersji plus jest już w standardzie. Zbiornik paliwa według mnie jest za mały tylko 180 litrów(gdy chodził w tym wale co prędzej pisałem to i 3 razy dziennie trzeba było go tankować). Jeżeli ma to być głowny ciągnik w gospodarstwie to jedynie ze skrzynią electro comand(nie trzeba będzie stawać żeby zmieniać biegi pod górkę)- taki kosztuje obecnie ok.180 netto. Chyba się nie powtarzam bo gdzieś już pisałem opis tego ciągnika. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

16l na h, 180l zbiornik, tankowanie trzy razy dziennie...coś długi dzień tam u Was jest... :) nie zwalaj na dilera, że Ci kiepsko ciągnik skompletował, bo w końcu to Ty za niego płaciłeś ;):)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    4

180 litrów to ma cały zbiornik, a nigdy go do sucha nie wyjeżdzisz. Tankowałem go rano, następnie w przerwie na obiad i wieczorem po kolacji tak żeby do 23 spokojnie bez nerwów sobie robić. No może do końca to nie jest wina dealera a raczej nie domówień, ale zamawianie wyglądało tak że tylko głowne podzespoły omawiał a dodatki sam już musiałem mu mówić i wygladało to w stylu" co jeszcze chcesz". Dobrze że potem się jakoś dogadaliśmy i dodał nam jeszcze zagłowek do siedzenia bo pierwotnie go nie było i w nocy gdy się spało było strasznie niewygodnie, a teraz przynajmniej się go wyciagnie i jest już lepiej. W 2005 roku gdy był zamawiany był jeszcze inny świat, maszyny głownie schodziły takie jak mieli na placu a nie były zamawiane na życzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

wiem jak to było, bo mój MF też kupiony był w 2005 i tak samo stał na placu...więc wyposażenie typowo korbakowe... ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olejniczek    3

... czyli z twojej wypowiedzi (odnoszę się do wypowidzi TC56) ze lepiej zakupić w obecnej sytuacji model T6020

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zajcev    0

Witam koledzy, ciekawi mnie czy kupując T6010 jest możliwość w przyszłości podniesienia jego mocy do standardu T6020 bo słyszałem że da się to zrobić. Napisałem wniosek na MGR i ofertę dałem z T6010 bo mam nieco mniej ha i bałem się że T6020 mógłby nie przejść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

Kolego jest taka możliwość, wystarczy wgrać program od większego modelu, możesz nawet mieć 132 KM bo tyle ma 4 w ELITE.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zajcev    0

Kolego jest taka możliwość, wystarczy wgrać program od większego modelu, możesz nawet mieć 132 KM bo tyle ma 4 w ELITE.

 

No to mnie kolego pocieszyłeś. Dzięki za info :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Zajcev Zależy jaki wziełęś model Delta, Plus czy Elite ? W dwóch pierwszych to można tylko dawką paliwa podnieść moc bo mają wtrysk mechaniczny. W Elite możesz wgrać inną mapę paliwową bo ma układ zasilania Common rail :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zajcev    0

Planuje zakup Delty albo Plusa, mógłby ktoś skrótowo napisać czym tak naprawdę różnią się te modele, i ile koni w końcu można wycisnąć z tych pompo-wtryskiwaczy??

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Delta to podstawowy ciągnik. Wydajność pompy to tylko 63 l/min, słabszy podnośnik, brak amortyzacji kabiny.

Plus ma już 113 l/min, mocniejszy podnośnik w standardzie amortyzowana kabina.

Elite to samo co Plus tylko, ze silnik z Common railem. Nie wiem ile można wyciągnąć więcej mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zajcev    0

Chyba jednak postawie na Plusa, różnica w cenie nie taka wielka a chyba warto :D

Edytowano przez Zajcev

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bezelix    0

Powiem tak na temat tego sprzętu 1.5 roku padł silnik naprawa od 40 do 60 tyś więc szczerze powiem jak się uda to podobno chodzi jak nie to lepiej zastanowić się czy jest nas stać na niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zajcev    0

Bezelix to był Twój traktor czy może tą rewelacje wyczytałeś gdzieś w internecie, bo jeżeli był Twój to należy się głęboko zastanowić czy go prawidłowo użytkowałeś, skoro gwarancja nie objęła tej naprawy. Zalecam powściągliwość z takimi opiniami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bezelix    0

Mój traktor do czasu awarii sprawował się niezawodnie ale był wyczuwalnie słabszy od forda new hollanda 7740 którego miałem wcześniej choć moc miał katalogowo większą.

 

Ciągnik używany był głównie na drogach przy naczepie z beczką asenizacyjną więc tu zbyt wielkich przeciążeń ani szarpań jak przy orce na przykład nie miał dbałem jak o nowy ciągnik czyli oleje i wszystko obawiam sie tylko ze poprzedni właściciel zamiast dotrzeć go zatarł albo do męczył i to dało w kość bo tak jak mówię od początku był dziwnie słaby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agentczor    0

Dziś pan kupił dół silnika oraz reszte uszkodzonych części + oleje i filtry.

 

Przyznał pan i to zaszokowało nas na serwisie; przebieg w/w T6010 ponad 3000 h, w których pan sam powiedzial, iż zrobił sam ponad 2200 h, a ani razu nie wymieniał żadnych filrów hydraulicznych/skrzyni a nie wspominając, że co najmniej 2 razy wypadało by zrobić wymianie oleju w skrzyni/hydraulice, ze 6 razy czy w przedniej osi+przednich zwolnicach...

 

Pewnie i wymiany oleju w silniku były podobnie robione, wiec efekt mamy. Sam pan powiedział, iż sprzęt ma zarabiać, a nie dokładać do niego.

 

Pamiętajmy też jak wrażliwe na zanieczyszony i przepracowany olej są sprzęgła w skrzyniach...

 

Później mamy oponie, że NH się psuje?

Edytowano przez agentczor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    30

Z wersji delta i plus nie ma możliwości zwiększyć mocy do 132 KM bo mają mechaniczną pompę wtryskową rotacyjną ( jaki pompowtryskiwacz? komuś się z deutzem pomyliło) z kolei elite ma common rail ale najmniejszy model to 6020 więc 6010 w tej wersji nie dociągniesz do tej mocy, musiałby być common rail,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mechaniczną pompę też da się przestawić. biggrin.gif Panowie z serwisu i nie wiedzą. tongue.gif No tak, zapomniałem, nie można podcinać gałęzi na której się siedzi. wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal11195    7

no dobra koledzy czytam to forum i nie ma az takiej jasnej odpowiedzi , jaka skrzynie polecacie , moj nh t6010 bedzie ciagnikiem pomocniczym , tur i te sprawy , co bedzie lepsze ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj