piental

Opinie, informacje o NH T6010

Polecane posty

piental    0

Mam zamiar zakupić taki ciagniczek , co o nim myślicie ??prosz ę o opinie

W planach jest ciagnik o mocy 101 km , czy wiecie cos na temat skali koni mechanicznych o NH , słyszałem że w rzeczywistości i w porównaniu to innych ciagników NH ma ok 5 km mniej, prawda to ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    4

Mam praktycznie ten ciągnik tylko że TS100A . Mój jest z 2005 roku. Polecam serie TSA i markę NH ale nie ten model. Ten ciagnik jest za słaby do swojej masy, jak jeszcze weźmiesz tą prostą skrzynię biegów jak ja to już całkiem nie ciekawie. Ja polecam Ci model T6020 jest o 10km mocniejszych i to już wystarczy do lepszej jazdy. Ostatnio rozmawiałem z dealerem i za T6020 Plus ze super sterem, skrzynią electro comand i oponami 520 z tyłu chciał według katalogu 205 tys, uważam to za dobrą cenę jak jeszcze odjąć do tego upust to cena jest niezła(oczywiście netto). \Te ciagniki mają bardzo dobre kabiny, dobra widoczność i przystosowanie do Tura. Polecam dokupić amortyzację kabiny i pneumatyczny fotel , ale to już zależy raczej od kieszeni kupującego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

Ciagnik piekny i dobry ja miałem brac własnie T6010 plus. miał mnei kosztowac 178 tys z kompletem obciązników hydraulika CCLS 113l/min 3 rozdzielacze najmocniejszy podnosnik skrzyna power command 16x16 na najszerszym ogumieniu. Ale wybralem DF A k100 dlaczego? choc niektórzy uwazaj mnie na Forum za najwiekszego Fana marki NH np JARO :) bo kupiłem DF 165 mk3 i powiedziałem ze chce miec dwa z tej samej stajni. przedstwiciel firmy Osadkowski walczył do konca jak mógł zebym wybrał jego towar. I powiem szczerze ze jeden z niewielu którzy potrafia pokazac zalety traktora a nie nalatujac na konkurencje mówiac ze to szmelc. Osobiscie polecam ta serie nawet ten 101km biorac pod uwage wypowiedz Tc56 mozna by tak w nieskonczonosc ;) fajnie sie prowadzi i mozna powiedziec ze to co TS miał jeszcze do poprawy T6010 juz nie


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nibynikt    0

a tak wougle w POlsce najbogatszą wersją ciągnika T6000 jest kabina Plus czy Delta i jakie mają wyposażenie.A jaką proponujecie przekładnie do tego ciągnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tyczek    0

Lepsza jest wersja plus ale Jest jeszcze wersja "elit" czy "eilta" najlepsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nibynikt    0

ale nigdzie ni widziałem tej wersji nawet na stronie angielskiej nic nie ma na temat tej wersji "elite" , tylko piszą o plus i delta. A jak byłem na targach to gościu mówił że najbogatszą wersją jest Plus. Sam już nie wiem, chyba najlepszym wyjściem będze zadzwonić do dealera. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tyczek    0

Jak rozglądałem się za ciągnikiem to diler właśnie zaoferował mi taką właśnie wersję . Może to on się pomylił albo ja coś pokręciłem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olejniczek    3

sa trzy wercje

- DELTA

- PLUS

- ELITE - posiada amortyzowana przednia oś lusterka elektrycznie ustawiane i jeszcze pare rzeczy tylko nie pamietam co dokładnie napewno jest to wersja najbogatasza i dla farmerów z gruba kasa ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nibynikt    0

aha z tego powodu nawet nie mówił mi ten gościu , a resorowaną oś zawsze można domówić w plusie wydatek ok 3 tyś Eur (jeśli sie nie myle ) a co sądzicie o osi SuperSteer jest ona przydatna i wykorzystywana w 100%? ma ją ktoś przy ciągniku o takiej mocy ? :rolleyes:

 

piental to jaki nowy ciągnik stoi u ciebie w garażu ? <_<

 

Nie piszemy posta pod postem, używaj opcji EDIT!

Edytowano przez krolikNH
Łączenie postów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf2551    10

Co wiecie na temat tego ciągnika ? Może jest już jakiś użytkownik ? Jaka jest jego cena?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franko    1

Witam, czy ktoś z kolegów jest już szczęśliwym posiadaczem T6020 Plus bo interesują mnie wrażenia i spostrzeżenia.


http:/www.youtube.com/user/frankulka/videos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk    2

t 6000 delta i plus są z mechanicznymi pompami wtryskowymi i 2 zawory na cylinder skrzynie dual command 24x24 albo electro command 16x16

 

t 6000 elite są z common rail i 4 zawory na cylinder ale są dostępne tylko jako cztercylindrowe skrzynia electro command 16x16

 

żeby kupić t 6000 w 6 cylindrach z common rail i w 4 zaworach trzeba wziąść model range command skrzynia 18x6 (3 grupy po 6 zmienianych bez sprzęgła) albo model power command, skrzynia 18x6 full powershift, wszystko bez sprzęgła

 

jeśli się coś mylę niech mnie ktoś poprawi ;) uffff...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

T 6020 Plus miałem okazje sie przejechać bardzo fajna maszyna, super się prowadzi, super widoczność, bardzo duża kabina. Wogóle to polecam wersje Plus, a wersje Elite bardziej wymagającym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NHKondzioNh    0

Witam !!! Myślę o zakupie NH T6010 plus. Dużo o nim czytałem, ale dowiedziałem sie od innych posiadaczy że NH to najgorsza marka ciągnika jaką wyprodukowano. Co Wy o nim sądzicie. Jak sprawuje sie w polu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikic360    56

ciekawe kto Ci to powiedział bo są gorsze marki od NH.

 

może komuś sie taki egzemplarz trafił i teraz narzeka.

 

sam mam zamiar kupić na PROW jakiegoś NH. zastanawiam się nad TD5050 i T5060.

 

ciężki wybór przede mną. T6010 plus to za wysoka półka jak dla mnie ale ciągnik wywiera pozytywne wrażenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    3

może słyszałeś bajki że 'fendt jest lepszy; ale cene ma nie dla polskiego rolnika a NH jest dobry za te pieniądze jak sam szukałem ciągnika to pytałem okolicznych posiadaczy tych ciągników i wszyscy mówili że bezproblemowe bo gdyby były takie złe to z pewnością następnego by nie kupili a jeżeli po czterech latach na podwórku staje następny nh to o czymś to świadczy osobiście przekonałem się do tej marki a w moim NH 6050 przy 180 mth to jak narazie to tylko bezpiecznik od tylnej wycieraczki cały czas się pali a tak poza tym (odpukać) nic więcej się nie sypie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ducho    0

Tylko jak z tą jakością będzie za 10 lat, po kilku/kilkunastu tysiącach mth? Sam się zastanawiam nad wyborem marki ciągnika (110-130 KM) i z tych "lepsiejszych" firm w rozsądnym zakresie cenowym mieszczą się tylko ciągniki z CNH. Czy może poczekać na spadek Euro i dopiero się decydować? Sam już nie wiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
    • Przez Massey8210
      Witam gdzie znajduje się czujnik załączania napędu w new holland Ts115 gdyż nie świeci mi się kontrolka od włączonego napędu a napęd normalnie załącza i rozłącza się??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj