Zaloguj się, aby obserwować  
lukasz001

GASNĄCY MF 5435

Polecane posty

lukasz001    0

Witma, mam problem z moim masseyem 5435 z 2008r. Podczas pracy silnik potrafi samoczynnie zgasnąć tak jak by mu odcioł paliwo, czasami gaśnie co troche albo potrafi pracować bardzo długo bez zgaśnięcia. Lecz w ciągu dnia potrafi zgasnąć kilka razy. Jest to bardzo uciążliwe, jeśli ktoś spotkał się z takim przypadkiem lub wie co może być przyczyną prosiłbym o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fergusonki    37

stawiam na pompe, mozliwe ze filtry ale jak muwisz ze od dluzszego czasu to napewno nie filtry


Massey Ferguson podbija swiat :D

Moje Stado Ferdków : Massey Ferguson 6480, Massey Ferguson 5475, Massey Ferguson 3125...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz001    0

panowie nie załamujcie mnie, pompa już raz była w regeneracji, przy 200 mth sie zatarła bo było lipne paliwo, może to coś innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fergusonki    37

a opisz to bardziej jak gasnie? tak jak bys go sam gasil, czy tak jak by sie dusil ?


Massey Ferguson podbija swiat :D

Moje Stado Ferdków : Massey Ferguson 6480, Massey Ferguson 5475, Massey Ferguson 3125...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Panowie myślą najprawdopodobniej o pompce zasilającej.

 

 

Jeśli się da go później odpalić bez problemu to nie pompka zasilająca tylko coś z pompą wtryskową.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz001    0

z miesiąc temu zdarzało mu sie również nie odpalać za pierwszym razem trzebabyło kilka razy po krecić aż w końcu odpalał teraz już nie ma tego problemu lecz pojawiło się właśnie to gaśnięcie. Natomiast jak zgaśnie można go bez problemu odpalić . Tak to wygląda

 

a co sądzicie o zaworku odcinającym paliwo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fergusonki    37

a moze filtry maja wine?


Massey Ferguson podbija swiat :D

Moje Stado Ferdków : Massey Ferguson 6480, Massey Ferguson 5475, Massey Ferguson 3125...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Faktycznie może być problem z zaworkiem ewentualnie z dopływem pradu do niego. Gdzieś na chwilkę ginie napięcie i zgaśnie pochwili wróci i można palić i jechać. Problem z pompką zasilającą objawiał by się bardziej zapowietrzeniem i niemożnością odpalenia potem. Tak jak pisałeś, że było wcześniej. Sprawdź na początek instalacje, zaworek ewentualnie może przekaźnik pod którym on jest. Jeśłi przekaźnik występuje. Pompy wtryskoej i filtrów nie ruszaj.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz001    0

filtr został wymieniony przed wczoraj, idalej jest lipa. Jeszcze dziś zamówię ten zaworek i zobaczymy czy coś pomoże. A co jeśli faktycznie gdzieś na tą sekundę odetnie prąd do zaworka? - to już gorsza sprawa z tą francuską elektroniką :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

a nie da się jakoś obejść tego zaworka? Bo jeśli to nie on jest winny to pieniądze wyrzucone w błoto, a problem dalej będzie.

 

I w którym miejscu jest ten zaworek? przy pompie gdzieś czy w innym miejscu?

Edytowano przez HondaMtx

Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Weź miernik i sprawdź jaki prąd tam płynie na włączonym zapłonie. Jeśłi 12v możesz podpiąć się choćby z akumulatora czy z innego miejsca w którym jest taki prąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

czy pompka zasilająca zawsze pracuje po przekręceniu zapłonu? u mnie takie przerywanie powodowała właśnie ta pompka, bo potrafiła pracować wtedy kiedy miała ochotę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz001    0

nareszcie jakiś przełom w sprawie. Podpiełem się z akumulatora pod zaworek i traktor nie gaśnie. Uprawiłem 5ha i ani razu nie zgasł (dla porównania wczoraj potrafił zgasnąc 10 razy na 2Ha). Tylko teraz gdzieś musi być problem z jakimś przekaźnikiem lub coś w tym stylu.

 

a jeśli chodzi o pompkę to pracuje równo i nie przerywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Prześledź uważnie drogę kabelka od zaworka. Pewnie wejdzie on w jakąś wiązkę i nie będzie łatwo. Najpierw zwróć uwagę na wtyczkę, czy dobrze trzyma i czy dobrze łączy się z kablem. Potem obejzyj dokładnie kabel jak biegnie czy go coś nie przytopiło, przełamało itd. Przy kabinie znajdziesz wtyczkę którą okablowanie silnika łączy się z resztą, sprawdź tam itd itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj