Zaloguj się, aby obserwować  
glazu1991

Belarus 820 dlaczego podnośnik nie działa gdy włączona hydraulika TURa?

Polecane posty

glazu1991    5

Czy potrafi ktoś mi odpowiedzieć dlaczego tak się dzieje że gdy mam załączoną dźwignię rozdzielacza do którego podłączony jest TUR to w takiej sytuacji tylny podnośnik nie działa i nie możliwe jest podniesienie maszyny? W instrukcji znalazłem taką uwagę że "gdy któraś z dźwigni rozdzielacza ustawiona jest w pozycji 'podnoszenie' lub 'opuszczanie' to praca siłowego regulatora w systemie automatycznej regulacji wzniosu i opuszczania zostaje przerwana". Ale nie jest wyjaśnione dlaczego tak się dzieje. Posiada ktoś jakąś wiedzę na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr119    49

z tego co mi wiadomo z hydrauliki to jak masz otworzone rozdzielacz do tura przy którym masz zapewne osobny rozdzielacz i lata tam sobie ten olej przez oryginalny przez otwartą sekcje i przez ten od tura i dlatego jak chcesz podnieść podnośnik to olej ma lżej latać przez te rozdzielacze niż podnieść podnośnik przykład: jak byś podniósł tura na max i trzymał wajchę od tura że cały czas podnosi i pociągnął za wajchę od podnośnika to by podniósł bo tur by przyblokował sekcje oryginalnego rozdzielacza i wymusił olej na podnośnik jeśli coś źle napisałem to mnie poprawcie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel394    14

Jest dokładnie tak jak kolega wyżej napisał mam to samo w Pronarze 5135 olej krąży w rozdzielaczu od ładowacza, bo ma lżej niż podnieść podnosnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

No właśnie tak samo jest w mf255


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj