Poznaniak

dziurawy bak- czym sklepić?

Polecane posty

Poznaniak    6

najechałem niefortunnie złamana listwe od gnojarki i zrobiła mi ryse , na baku długości ok 10cm, wylatuje ok 3l/h , forterra ma bak plastikowy-jak go naprawić czy klej typu poxipol bedzie trzymał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Weź daj do zakładu gdzie spawają plastik, żeby ci pospawali i będzie spokój.A jak chcesz się pobawić to weź lutownicę i rozgrzewaj krawędzie i jak się zacznie topić to mieszaj w tym miejscu żeby się zalepiło :) Ale to Ci mówie, daj tam gdzie spawają plastik.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fergusonki    37

nie baw się sam bo to i tak nic nie da. daj do spawania :D


Massey Ferguson podbija swiat :D

Moje Stado Ferdków : Massey Ferguson 6480, Massey Ferguson 5475, Massey Ferguson 3125...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu36012    22

Powiem tak ja w mojej c-360 klejiłem bak poxipol;em ale dalej leciała ropa albo nie leciała ale przy myću odczasłem karcherem dałem do spawania to samo kupiłem od znajomego za 20zł bak nawet nie całe 20 bo chyba 17 z groszami bo tyle flaszka kosztuje :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

hehehe :) Ale bak w nowych ciągnikach jest plastikowy.A w 360 to jak też mam spawany ;)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bilon    0

włókno szklane i żywica z utwardzaczem dadzą radę na pewno. potem zamalujesz na czarno i prawie nie będzie śladu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fergusonki    37

Bilon ja bym powiedział że to na krótko, bo ja opryskiwacz tak zrobiłem i po miesiącu pękło z powrotem.

 

Błędy ort.

Edytowano przez murtek3

Massey Ferguson podbija swiat :D

Moje Stado Ferdków : Massey Ferguson 6480, Massey Ferguson 5475, Massey Ferguson 3125...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6

wezwałem majstra od spawania plastiku ale symbol na baku PE niewiele mu mówił bo to symbol ogólnikowy i powiedział ze trzeba znalezc odpowiedni rodzaj spoiwa i próbował kilka razy ale nic nie chciało trzymać, powiedział abym odkrecił bak i przywiózł mu go bo w domu ma wiecej próbników a przy ciagniku ma strach że się może zapalić, a że baku nie szło odkrecić, zakleiłem poxipolem zobaczymy co z tego bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fergusonki    37

Bilon ja bym powiedział że to na krótko, bo ja opryskiwacz tak zrobiłem i po miesiącu pękło z powrotem.

 

Błędy ort.

 

 

to nie bledy ortograficne tylko interpunkcyjne!!!

sa dlatego ze kozystam z telefonu....

 


Massey Ferguson podbija swiat :D

Moje Stado Ferdków : Massey Ferguson 6480, Massey Ferguson 5475, Massey Ferguson 3125...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam! Ja ok 8 lat temu rowniez zdziurawiłem bak w zetorze 5340. Dziura była spora,paliwo uciekało ok 10litrów/na minute. zakleiłem żywicą i włuknem szklanym. Od tamtej pory nic nie kapie.

koszt ok 30zł. Sory za błedy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    3

ja już kilka razy kleiłem właśnie w zakładzie gdzie spawają plastiki koszt ok 100 złotych i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj