Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kalispo16

Klimatyzacja Agrofarm 100

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kalispo16    1

Witam. Chciałem zapytac czy wie ktos czy w agrofarmie znajduje sie tylko jedna chlodnica od klimatyzacji (ta na dachu) czy jest jeszcze jakas gdzies w kabinie?? ;) Jesli tak to prosze opisac gdzie sie dokladnie znajduje ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    192

każdy układ ma dwie chłodnicę i parownik


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

a nie wystarczy chlodnica i parownik? przynajmniej ja znam takie uklady, tak jest w samochodach ale myśle ze w ciagnikach jest podobnie. nigdy nie widzialem dwoch chlodnic i parownika. http://http://www.chlodnice.net.pl/klimatyzacjasamochodowa.htm


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbozowy    29

w agrotronie jest pod kabiną, możliwe że tu też. a powiedz mi jak mocno dmucha ci powietrze z nawiewów? bo u mnie jak wezme na 4 bieg to i tak do twarzy mi nie doleci:/ chyba bede musial sie dostawac do dmuchaw.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

Filtry trzeba wymienić i będzie dmuchało. W agrofarmach klima byc może jest cała w dachu. Jeśli masz dysze nawiewów w podsufitce i to parownik jest na górze. Skraplacz, który oddaje ciepło do otoczenia też prawdopodbnie jest na dachu pod tą nadbudówką. Ewentualnie może być z pzodu przy chłodnicach. Ale w tych df ach chyba ta pierwsza opcja jest stosowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalispo16    1

U mnie tez nie dmucha za mocno. A z ta klima to nie wiem te rurki co do kabiny idą sa zimne normalnie lód a w kabinie cieplej niz na dworze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

hubertuss filtry kabinowe mam obydwa założone nówki, jeszcze nie byłem na tych filtrach w polu a i tak dmucha jak na starych. będę musiał zajrzeć do dmuchaw bo chyba coś jest nie tak.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

tez słabo. jak bedę dobierał się do dmuchaw to i parownik wyczyszcze. gdzies jest zpchane bo tylko slychać ''wiatr'' a nie dmucha. poprzedni wlasciciel od nowosci filtrow chyba nie zmienial wiec do parownik pewnie jest zapchany.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalispo16    1

Mi wlasnie majster stwierdzil ze ten parownik prawdopodobnie zawalony bedzie tylko zeby to wyczyscic to troche dojscie do bani bo trzeba cala podsufitke rozkrecac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

wyczyściłem parownik i nagrzewnice i teraz dmucha aż milo. zastanawiam się tylko jak poprzedni właściciel mógł doprowadzić parownik do takiego stanu...


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

Normalnie od nowości tam nie zaglądał nic nie czyścił itd. Myślicie, że na zachodzie tak dbają o sprzęt jak się u nas myśli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    135

wyczyściłem parownik i nagrzewnice i teraz dmucha aż milo. zastanawiam się tylko jak poprzedni właściciel mógł doprowadzić parownik do takiego stanu...

 

Wyjmowałeś parownik czy na ciągniku czyściłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

w ciągniku czyściłem sprężarką i odkurzaczem. dostęp jest w miarę ok. Parownika nie chciałem wyjmować ponieważ musiał bym nabijać klimę od nowa a z naklejki wynikało że nie dawno była nabijana. Wchodzi około 1600 g czynnika to trochę jest...


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Miał ktoś taki problem, że nie było przepływu czynnika prze układ?

Sprężarka wytwarza ciśnienie, a freon nie przechodzi przez układ. Filtr dmuchałem sprężarką i jest pełny przepływ. Czy mogło się gdzieś przypchać, czy też jest jeszcze jakiś zawór który nie puszcza dalej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paweoso    0

Właśnie jestem po podobnych przejściach co jankris. Sprawdzaliśmy filtr i też był przepływ, ale okazało się, że w środku się rozsypał i takie kuleczki z osuszacza poszły w przewód i się zapchał przed zaworem rozprężnym. Do wymiany filtr i zawór oraz czyszczenie przewodu.Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ARTURO04
      Witam nie wiem czy w dobrym miejscu szukam pomocy więc w razie co proszę o wyrozumiałość jestem nowy na tym forum, do rzeczy posiadam jak w tytule Same i mam problem w nim ze skrzynią, a mianowicie przy wkładaniu jedynki bądź wyjmowaniu jej nie ostrożnie tzn w innej pozycji lewarek blokuje się cała skrzynia tak jak by dwa biegi na siebie nachodziły dzieje się to tylko na jedynce i tylko z pozycji tego biegu daję się ją rozblokować jest to skrzynia 5 biegowa z połówką. bardzo będę wdzięczny za pomoc bądź jakieś wskazówki...
    • Przez cichy5540
      Witam kolegów ! Mam Problem z pracą klimatyzacji w Deutz k110 mianowicie: ciągnik ma 11 lat , skończyły sie wiatraczki od nawiewu klimatyzacji (te na tylnej górnej części kabiny), zamówiłem nowe, i przy okazji również osuszacz, w servisie klimatyzacji podłączyli ciągnik pod maszyne , sprawdzili szczelnoś itd wszystko ok. zzadzwoniłem do delera zapytałem o iloś czynnika i oleju  (1600g czynnika + 210 g oleju), klimatyzacja została nabita, ciągnik został odpalony i ....nastąpił problem bo zaczeła się grzac chłodnica i osuszacz , ciśnienie ciśnienie klimatyzacji zaczeło wzrastac na wolnych obrotach do ponad 30 bar, i nawet nie rozłanczało sprężarki a w  kabinie ledwo co chłodziło, Zaczeliśmy sprawdzac z mniejszą ilością czynnika ,czujniki też są sprawne i nic  .... czy ktoś miał taką przypadłoś? 
    • Przez NakaHead
      Witam  mam pytanie odnośnie ciągnika jakim jest deutz d6206  a pytanie jest następujące są jakieś strony z częściami do tego traktora ? głownie chodzi mi o przekładnie a jeszcze dokładniej o przesówke reduktora  .
      Wrazie braku takiej strony to są morze inne traktory z których by można było przełożyć ?  np inne modele seri d   
      z góry dziękuje za pomoc .
      Deutz D6206  rok 81  szkrzynia 12    4-4-4
    • Przez ARTURO04
      Witam szukałem na forum ale nic nie odnalazłem, na temat mojej awarii, a mianowicie problem w moim Samie explorer 2 90t 99r polega na tym, że nie chce odłączać się przód cały czas jeździ z napędem sprawdziłem cewkę elektrozawór wszystko działa zawór wyczyszczony złożone i dalej to samo.Dodam jeszcze że po zgaszeniu po jakiś 10 sekundach zapala się kontrolka od przodka i przy tym słychać cyknięcie czujnika przedniego napędu, po odpaleniu natychmiast gaśnie. Zatem postanowiłem odkręcić przewód ten zasilający od załączania napędu przy moście że może tłok się zaciął i okazało się że brak oleju w przewodzie odpaliłem sama i zacząłem włączać i wyłączać napęd i nic nawet kropla oleju nie poleciała, ale przypadkiem włączyłem blokadę kół i wówczas olej zaczął się lać, dodam że przy tym się okazało że blokada tylnego mostu też jest cały czas włączona. Czy ktoś z was zetknoł się z takimi czarami?
    • Przez tepe71
      Witam
      Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.
      Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.