Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
darekprz

słaby WOM przy zwijaniu słomy rozłancza prasę

Polecane posty

darekprz    0

mam problem podczas zwjania słomy przy dobijaniu balota wałek WOM staje i coś brzęczy w skrzyni pośredniej .

jak ktoś miał taki przypadek to proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danieloz22    20

Może sprzęgło się rozłancza. W takim wypadku tarcze są do wymiany. Ewentualnie sprójbuj poluzować sprzęgło tylko wtedy będzie problem przy załączaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darekprz    0

gdzie można poluzować sprzęgło może bym sprubował to zrobić samemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

FINN    1044

a masz stan oleju w skrzyni??? bo tak lubi "brzęczeć" jak ma opór...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danieloz22    20

Nie wiem jak to jest w ursusie. Zazwyczaj jest to koło dźwigni sprzęgła. Na końcu dźwigni prawdopodobnie będzie linka którą się podciąga lub luzuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    29

wałek może stawać bo:

-tarcze są zużyte

-mikropompka daje male ciśnienie

-przepuszcza uszczelka na koszu wom bądz oringi uszczelniajace

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
(edytowany)

Sprawdź ciśnienie w obwodzie hydraulicznym. Powinno być 10 kg/cm2.Do przyczyn też dodać można zacięty zawór przelewowy.

 

Polecam

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/14429-c-385-wom/

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1044

w ursusach nie ma żadnych linek... masz dzwignię po lewej stronie kierownicy i jest sterowane przez mikropompkę... i jak jest mało oleju to przepuszcza... a jak jest olej i nadal przepuszcza, to albo tarczki z tyłu przy wałku lub mikropompka sie skończyła... ale aby sprawdzić czy jest pompka dobra, to jak ciągnik ma 4x4 to mozna oprzec się o drzwo lub jakoś się uczepić i spróbować jechac.. jak przednie koła się kręcą to znaczy że dobra jest pompka i zostają tarczki...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek912e
      Witam. Ostatnio zakupiłem nowy nabytek Ursuska 912 rok 83 ładny stan , silnik po remoncie bardzo ładnie chodzi ale nie bede sie rozpisywał przejde wiec do rzeczy. Problem jest tego typu że jak jade na biegu czy na luzie jak zwalniam to w prawej zwolnicy coś jargoli.
    • Przez manika
      Witam mam ursus c-385 i nie wiem co się dzieje z blokadą mechanizmu różnicowego ,gdy ją wcisnę podczas orki szczególnie podczas przyorywania obornika to ona wyskakuje nawet jeśli przytrzymuje ją nogą to uniesie mi nogię do góry i wyskoczy.Tylko raz na pięć razy uda mi się ją na chwile przytrzymać całym ciężarem ciała i wtedy zadziała ale tylko na chwilkie.Proszę o rady dlaczego tak się dzieje .Dzięki z góry za podpowiedzi
    • Przez Bartizi00m
      siemka jestem ciekaw czy mozna zalozyc do 80-ki przedni WOM moze sie podzielicie opiniami ze mna
    • Przez Robson76
      Witam, taki problem mam, jak poprawnie powinny być podłączone rurki od sprzęgła i hamulca wom, czyli jeśli na tylnym moście jest przykręcona na górze to gdzie powinna być podłączona na pokrywie biegów? do otworu tego bardziej z przodu czy z tyłu?? ponieważ ciągnik kupiłem od tzw. "mechaników" i chcę ogarnąć co i jak bo WOM działa dosyć nietypowo, a że nie znalazłem rozwiązania to od razu zapytam co jest nie tak jeśli: wałek kręci się po włączeniu mechanicznym ale nie wyłącza się hydrauliką nawet przy obciążeniu?, poza tym przy zgaszonym ciągniku można wałkiem obracać zarówno po mechanicznym załączeniu wałka  jak również wiadomo przy  rozłączonym? jakieś sugestie ? w chwili obecnej nie mam możliwości wymontowania całego wałka z mostu bo być może problem tkwi w braku uszczelniaczy na całym tym ustrojstwie zwanym WOM?
    • Przez debrzyna
      Ktoś wie jakie jest przełożenie na zwolnicy ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.