Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
darekprz

słaby WOM przy zwijaniu słomy rozłancza prasę

Polecane posty

darekprz    0

mam problem podczas zwjania słomy przy dobijaniu balota wałek WOM staje i coś brzęczy w skrzyni pośredniej .

jak ktoś miał taki przypadek to proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danieloz22    20

Może sprzęgło się rozłancza. W takim wypadku tarcze są do wymiany. Ewentualnie sprójbuj poluzować sprzęgło tylko wtedy będzie problem przy załączaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

FINN    999

a masz stan oleju w skrzyni??? bo tak lubi "brzęczeć" jak ma opór...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danieloz22    20

Nie wiem jak to jest w ursusie. Zazwyczaj jest to koło dźwigni sprzęgła. Na końcu dźwigni prawdopodobnie będzie linka którą się podciąga lub luzuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    28

wałek może stawać bo:

-tarcze są zużyte

-mikropompka daje male ciśnienie

-przepuszcza uszczelka na koszu wom bądz oringi uszczelniajace

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    999

w ursusach nie ma żadnych linek... masz dzwignię po lewej stronie kierownicy i jest sterowane przez mikropompkę... i jak jest mało oleju to przepuszcza... a jak jest olej i nadal przepuszcza, to albo tarczki z tyłu przy wałku lub mikropompka sie skończyła... ale aby sprawdzić czy jest pompka dobra, to jak ciągnik ma 4x4 to mozna oprzec się o drzwo lub jakoś się uczepić i spróbować jechac.. jak przednie koła się kręcą to znaczy że dobra jest pompka i zostają tarczki...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez debrzyna
      Ktoś wie jakie jest przełożenie na zwolnicy ?
    • Przez jarzabek3
      Witam, z góry przepraszam jeśli już takowy temat był wałkowany ale ja nie znalazłem odpowiedzi.
      Ostatnio nabyłem Ursusa c 385 i jest w nim usterka. WOM po włączeniu dźwignią pod siedzeniem cały czas kręci. W ogóle nie reaguje na dźwignie po lewej stronie przy kierownicy. Co jest nie tak?? Wyczytałem że całkiem możliwe że tarczki wysiadły. Od czego mam najpierw zacząć sprawdzić??? Dodam także że przy włączonym wałku pod siedzeniem przy zgaszonym silniku nie idzie zakręcić ręką. Jedyna możliwośc kręcenia ręką jest gdy wyłączę WOM pod siedzieniem.
    • Przez Thomas2135
      Witam. Otóż jak włączę tą dźwignią pod siedzeniem wałek WOM to ze skrzyni dobiega dziwny odgłos, coś jakby trykanie, zgrzytanie jakby się coś ocierało. Po wciśnięciu sprzęgła hałas ustępuje. Dodam, że przy włączaniu tej dźwigni jest zgrzytanie jakby koła zębate nie mogły się zazębić. Ciągnik kupiliśmy niedawno(bez instrukcji obsługi), więc trzeba się domyślać wszystkich funkcji i powodów niedomagań.
      Dzisiaj jak go zapaliłem i próbowałem szukać przyczyny to zauważyłem, że hałas ustępuje jak przełączę dźwigienkę z pozycji "zając" na "żółw" (czyli włączę wzmacniacz momentu). Napiszcie jak to można naprawić
       
      P.S. A może ktoś miałby chęć napisać do mnie na GG i wyjaśnić mi działanie tych dźwigni przy kierownicy, tzn co włączają i kiedy można ich używać a kiedy nie.
      Za pomoc z góry bardzo dziękuję.
    • Przez TomekPL
      Witam. Mam takie pytanie czy dźwignia miernika impulsów powinna mieć luzy czy powinna być sztywna?
    • Przez tata1
      Witam
      Nurtuje mnie pytanie, czy ktoś dorabiał przełącznik 540/1000 obr. Bo do brony wirnikowej stosuje 1000obr, a do reszty 540. No i przełączqanie jest niewygodne, muszę odkręcić te dwie śruby, wyjąć z boku końcówkę z drobnym frezem, zatkać ją czymś co mam pod ręką (śruba, patyk, gałązka z wierzby :-) ), włożyć zatkaną końcówkę i zakręcić dekielek z powrotem, by uzyskać 1000 obrotów na WOM. Nie mówie, że chce przełącznik w kabinie, mógłby być tam na dole z prawej strony, tylko by to była jakaś dziwignia. Mam już pomysł na tą dźwignię, ale może nie warto "obalać przewróconego muru" i ktoś to już zrobił i ma u siebie. Może jest w sprzedaży? Macie jakieś info ?
       
       
      ZAPRASZAM KILKA POSTÓW NIŻEJ - CIEKAWE ROZWIĄZANIA
×