Zaloguj się, aby obserwować  
Teuszek

kontrolka od skrzyni biegow

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Teuszek    0

witam mam pytanie odnosnie masey-a 3690. jak wlaczam stacyjke pali mi sie czerwona kontrolka od skrzyni biegow. a jak jechalem ze zbozem to tez mi sie zapalila i wskoczyl polbieg z D na C. czy przyczyna moze byc brudny filtr hydrauliki? patrzylm stan oleju jest na min. z gory dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teuszek    0

a musz spuszczac olej zeby wymienic filtr? bo 75l dobrego oleju troche kosztuje wiec nie myusle wymieniac. pomyslalem zeby postawic go gdzies na przechyle zeby traktor byl przechylony na lewa strone i skierowany przodem w dol wtedy olej nie bedzie ciekl. mam juz nowy filtr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kravter    36

jak sie przychyli na lewo to nie bedzie ciekl

nie zakladalbym sie ale nawet na rownym jakbys stal to by pewnie tez nie ciekl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Panowie u mnie w 3090 czasami jak zapale to mi sie swieci kontrolka od skrzyni biegów.. a jak zgasze i znów zapale to wszystko jest ok. Co moze być tego przyczyną. Juz mi sie tak dwa razy zdarzyło.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hadler    0

Panowie u mnie w 3090 czasami jak zapale to mi sie swieci kontrolka od skrzyni biegów.. a jak zgasze i znów zapale to wszystko jest ok. Co moze być tego przyczyną. Juz mi sie tak dwa razy zdarzyło.

 

A nie zgaśnie jak nie wyłączysz ?

Mi czasami jak jest zimny i go zapalę to świeci się 2-4 sekund i sama gaśnie. A raz jak paliłem na mrozie (nie wiem ile było ale ok 5 stopni) to chwilę dłużej się świeciła z 10-15 sekund ale dałem gazu to od razu zgasła podejrzewam że to dlatego że był gęsty olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Wiesz co wczoraj zapaliłem po talerzowaniu bo miałem jechać oddać maszyne i mi się zaświeciła i się świeciła cały czas ale jak zgasiłem i odpalilem to było ok.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

jak sie zapali to zobacz czy dziala podnoscnik i wspomaganie jezeli dziala to masz cisnienie dobre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teuszek    0

a z ktorej strony znajduje sie głowny filtr hydrauliki?bo pod kabina sa 2.czytalem na forum ze jeden z nich rzadko sie wymienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

filtr znajduje się z prawej strony jeśli staniesz za ciągnikiem. A dokładnie koło tylnego koła pod kabiną i za wajchami zmiany biegów. Na pewno go znajdziesz ;)


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kostekbond    0

Witam Mam taki sam podobny problem, u Mnie w 3090 ta kontrolka wariuje ... raz się świeci od początku raz dopiero po rozgrzaniu około pół godziny pracy silnika wtedy świeci się przez około pół godziny po czym gaśnie ...

Przeważnie jak ciągnik zimny to wszystko cacy, jak się rozgrzeje to się zaświeca kontrolka oleju skrzyni i wtedy odłancza mi automatycznie napęd oraz możliwość zmiany żółw / zając, do tego słychać wyrczenie orbitrolu co daje siwe znaki przy skręcie < na zimnym silniku chodzi lekko po rozgrzaniu ciężko i chyrczy > JAk ciągnik dooobrze rozgrzany to wtedy kontrolk gaśnie Ale wspomaganie dalej szwankuje < trzeba minimum 1.000 obrotów żeby lżej chodziło. Olej w szkrzyni jest na Full, czysty, Jak kupiłem Ciągnik gościu był spoko, mówił że skrzynia ma nowy olej tylko silnik do wymiany.

Pomużcie trochę, Jeśli będę w stanie to będe wdzięczny ;) pozdro z Poodkarpacia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez aga19892010
      poszukuje eurozłącza ,do króćców pomiarowych ciśnienia w skrzyni,sprzęgle  do massey ferguson 8140.może ktoś wie o jakich symbolach te eurozłącze kupić lub od czego dopasować
    • Przez marcin90
      Witam serdecznie, chciałbym zapytać wszystkich użytkowników ciągników Massey Ferguson z końcówki lat 80 i początku 90 jak to jest z ta awaryjnością tak na prawdę. Bo dużo się czyta o awariach skrzyni, hydraulik , elektrozaworach itp.
      Generalnie chodzi o to, że szukam dla taty traktora z przednim napędem w kwocie do max 40-50 tys o mocy około 80-110 km.  Jako że gospodarstwo jest nie duże ( na stale około 10 sztuk bydła, i około 35-50 sztuk trzody chlewnej) areał jaki posiada to około 6 ha łąk, około 20 ha zbóż i około 5 ha kukurydzy na ziarno. Ja na stałe pracuje w warsztacie i jedynie pomagam przy grubszych robotach to chciałbym, by Ojciec ( już prawie 60 letni) miał choć odrobinę wygody, ciszy i namiastkę komfortu przy pracy. A to w tych pieniądzach oferuje chyba jedynie massey. ( nie urażając posiadaczy innych ciągników) 
      Co prawda tata chyba wolałby jakiegoś zetorka ( boi się awaryjności, a właściwie kosztów napraw wszystkiego co nie jest zetorem lub ursusem) ale ja myślę że przyjemniej i wygodniej byłoby Fergusonem. Myslę o modelach bodajże 3060-3095. Prosiłbym forumowiczów o odpowiedź jak to jest z waszymi Masseyami , co już Wam się zepsuło i jakie ewentualnie były koszty napraw. Jak ktoś sprawdzał to jeszcze spalanie w orce bym poprosił . Pozdrawiam , Marcin
       
    • Przez krzyfo
      Witam Panów 
      Posiadam traktor massey 3085 i nastała dziwna usterka do zdjagnozowania.
      Mianiowicie traktor posiada dynashift i po zimie 2016 roku zaczał sie slizgac na połbiegach B i D  co zwłaszcza widac pod obciazeniem nie daje sobie rady slizga sie i staje w miejscu na polbiegach A i C jedzie i ciagnie normalnie i pracuje do tej pory. 
      Tarczki dynaschift zostały wymienione i nie dało to zadnego rezultatu.
      Elektrozawory do dynaschift tez były wymienione na nowe i tez nie pomogło. Traktor po odlaczeniu pradu na elektrozawory podobno powinien pozostac na polbiegu D ale pozostaje na połbiegu A.
      Komputer został przerobiony na przekazniki i tez nie pomogło.
      Moze ktos miał lub domysla sie co za usterka nastapilą ze traktor slizga się na połbiegu B i D lub poleca dobrego mechanika (jestem z lubuskiego) z gory dziekuję
    • Przez Trewq
      Witam
       
      Mam następujący problem rozładował mi się akumulator podładowałem go ale teraz cały czas świeci mi się kontrolka ładowania kluczyk w pozycji 0 gdy przekręcę na 1 to kontrolka gaśnie od ładowania a zapałają się te co zawsze czyli od przedniego napędu i te od oleju i hydrauliki  zapalam wszystko gaśnie, sprawdziłem czy podnośnik działa wszystko chodzi. Gasze ciągniki znów to samo  zapala się od oleju i od hydrauliki czyli standard a od ładowanie nie, przekręcam na 0 kluczyk  zapala się ładowanie i już nie gaśnie  podejrzewam ze gdzieś mi ucieka prąd. Po sprawdzeniu bezpieczników okazało się ze jak wyciągnę bezpiecznik nr 3 25A od zapalniczki i przyłącza prądowego  to żaróweczka od ładowani gaśnie(kluczyk pozycja 0) jak przekręcę kluczyk na 1 wszystko wraca do pierwotnego stanu czyli zapala się lampka ładowania,  oleju i hydrauliki zapalam wszystko jak dawniej ale przecież nie będę jeździł bez bezpiecznika.
      a jak wkładam bezpiecznik to słyszę ze w ehr jakiś przekaźnik pyka.
      spotkał się może kto z takim, przypadkiem?
    • Przez Zdzisiu97
      Witam,
      Od niedawna jestem właścicielem Fergusona 6180, dzisiaj jadąc sobie spokojnie z przyczepą usłyszałem dziwny dźwięk coś takiego jak by z wąż spadł z przyczepy i tarł o asfalt tą metalową końcówką, lecz po wstępnych oględzinach zauważyłem, że owy dźwięk wydobywa się z tyłu traktora.
      Słychać to tylko jadąc z prędkością wyższą od 10km/h. Bez różnicy czy mam "żółwia" czy "zająca" czy to wsteczny czy nie. Próbowałem nawet 4x4 włączyć ale dźwięk nie znikał.
      Po głębszych oględzinach zauważyłem też, że przy puszczaniu sprzęgła (przy samej końcówce) jest takie lekkie stuknięcie jak by w skrzyni (co do miejsca nie jestem na 100% pewny)
      Sprawdziłem poziom oleju hydraulicznego i jest ok.
      Bardzo proszę o pomoc, bardzo mi na tym zalezy.
      Dodam, że jestem zielony jeśli chodzi o Massey Fergusona (nie wiem jeszcze co gdzie i jak) posiadam go dopiero niecały miesiąc.
      Wcześniej wszystko poza tak jak by przeskokiem po puszczania sprzęgłą (przy końcówce gdy ciągnik zaczynał ruszać to tak jak by znowu wciskało się sprzęgło i dopiero potem znowu ruszał. nie wiem jak to wytłumaczyć, po prostu była taka "dziura" w sprzęgle)
       
      Jeśli ktoś potrzebuje więcej informacji to postaram się pomóc. Liczę na szybką odpowiedź z Waszej strony.
       
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.