Zaloguj się, aby obserwować  
darek679

Problem z hydrauliką w Rekordzie na licencji NH

Polecane posty

darek679    0

Witam!

Mam taki problem , w nowo zakupionym bizonie z 2001 r (na licencji NH już) mam problem z ukłądem hydarulicznym ,przy uzyciu jakiejś funkicji hydraulicznej (oprócz orbitolu - ten ma osobną pompa wspomagajacą) zaczyna buczeć pompa ,na niskich obrotach jeszcze jest ok , natomiast na wysokich (szczególnie powyżej 1500 obr/min ) pompa bardzo buczy i po pewnym czasie jak sie juz rozgrzeje olej to hydraulika przestaje działac.pompa zostałą wymieniona na nową i problem nie ustapił , olej i filtr tez nowy (olej L-HL 68),pasek dobry i naciągniety ,klin tez ok . Co ciekawe raz problem ustapił na 15 min i nawet na max obrotach było już dobrze , więc pojechalismy w pole i jak zaczołem młócici to proplem znowu wrócił i było tzreba wracać . Proszę o pomoc kogoś kto może mi pomóc bo ja już naprawdę nie wiem co to moze byc ? może coś z rodzielaczem , prrzewodami - sam już nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciekawe objawy kolego. moge tylko podsunąć sugestie jedną.. zauważ ze przed jednym i drugim rozdzielaczem jest taka czarna "kostka" regulator przepływu oleju. sprawdz to albo zaraz wymień na nowy koszt to około 160zł wymień najpierw przed rozdzielaczem dwusekcyjnym powinno pomóc. pozdrawiam


ArturKowalewo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek679    0

kolego ,niestety ,ale w tym modelu jest jeden wieki rodzielacz BOSCHa , dzisiaj wymontowlaismy ten rodzielaczi zawiezli do specjalisty co sie tym zajmuje on ma to rozebrac i zobaczyć , jest jeszcze możliwośc ze to wina elektorniki , bop tutatj w tym rozdzialeaczu wszytsko jest sterowane elektronicznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek679    0

Niestety po naprawie i przeczyszczeniu rodzielacza problem nie minoł , do 1500 obr/min wszytsko działa bez problemu - powyżej tych obrotów buczy pompa przu użcyciu jakiejś funkicju hydrauliczenj lub wcisnieciu sprzegła . Już naprawde nie wiemy co tomoze byc :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek679    0

musi być zawór przed rozdzielaczem i się przycina i dlatego ci pompa buczy

 

 

Ale o jaki zawór ci chodzi ? bo tutaj jest tylko zawór w środku rozdzielacza , a rozdzielacz został sprawdzony - cały rozebrany u specjalisty (od hydrauliki siłowej) a dalej na przewodzie miedzy pompa nic nie ma

Edytowano przez Marcin91
literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miturskir    4

zo56 jest przed rozdzielaczem a tu nie wiem

ale jak zwiększasz obroty to rośnie ciśnienie a zawór nie puszcza olej tyle co potrzeba i pompa ma duże obciążeni i piszczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek679    0

I co ciekawe , to buczenie wystepuje równierz podczas wciśnięcia sprzegła . Sprzegło jest wprawdzie hydrauilczne , ale ma swój układ razem z hamulcowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek679    0

cały rozdzielacz jest podłaczony pod ta główna pompe co pasek ją napędza, natomiast pod dodatkowa pompe wspomogającą jest podłączony orbitrol

Edytowano przez Marcin91
literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez mati5048
      Witam. Mam problem z ciagnikiem jd 3640 , po podłączeniu owijarki pod cisnienie oraz oryginalny wolny splyw nieotwiera sie silownik od obcinania foli( sipma maja) wyrzucajac dzwignie na neutralny silownik sie otwiera dodam ze ten silownik otwiera sie neutralnie bez cisnienia. Czyli pierwsze co to pomyslalem, że przyczyna jest ze olej niewraca wolno do skrzyni, dorobilem drugi wolny splyw od gory, silownik sie otwiera ale przewod cisnieniowy drga jak szalony. Niewiem czemu tak sie dzieje, dodam ze reszta wszystko ladnie chodzi a pod innym ciagnikiem normalnie sie otwiera
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez latajacyholender
      Witam,
      MASSEY FERGUSON 6270 2003rok
      Podczas orki ciągnik traci moc i po chwili odzyskuje, przy wciśniętym gazie nawet w podłogę dopiero po chwili obroty rosną.
      Odpala równo, ładnie pracuje, nie dymi.
      Podejrzewam problem z paliwem i mam zamiar wymienić filtry paliwowe (ponoć pasują z starszych modeli MF).
      Czytałem, że są gdzieś sitka do czyszczenia:
      - Na zasilaniu pompy wtryskowej,
      - W ręcznej pompce,
      - Gdzieś jeszcze?
      Do sprawdzenia membrana w ręcznej pompce i membrana w pompie wtryskowej (tu moje pytanie czy jest możliwa ewentualnej wymiany bez demontażu pompy).
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj