Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
darek679

Problem z hydrauliką w Rekordzie na licencji NH

Polecane posty

darek679    0

Witam!

Mam taki problem , w nowo zakupionym bizonie z 2001 r (na licencji NH już) mam problem z ukłądem hydarulicznym ,przy uzyciu jakiejś funkicji hydraulicznej (oprócz orbitolu - ten ma osobną pompa wspomagajacą) zaczyna buczeć pompa ,na niskich obrotach jeszcze jest ok , natomiast na wysokich (szczególnie powyżej 1500 obr/min ) pompa bardzo buczy i po pewnym czasie jak sie juz rozgrzeje olej to hydraulika przestaje działac.pompa zostałą wymieniona na nową i problem nie ustapił , olej i filtr tez nowy (olej L-HL 68),pasek dobry i naciągniety ,klin tez ok . Co ciekawe raz problem ustapił na 15 min i nawet na max obrotach było już dobrze , więc pojechalismy w pole i jak zaczołem młócici to proplem znowu wrócił i było tzreba wracać . Proszę o pomoc kogoś kto może mi pomóc bo ja już naprawdę nie wiem co to moze byc ? może coś z rodzielaczem , prrzewodami - sam już nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciekawe objawy kolego. moge tylko podsunąć sugestie jedną.. zauważ ze przed jednym i drugim rozdzielaczem jest taka czarna "kostka" regulator przepływu oleju. sprawdz to albo zaraz wymień na nowy koszt to około 160zł wymień najpierw przed rozdzielaczem dwusekcyjnym powinno pomóc. pozdrawiam


ArturKowalewo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek679    0

kolego ,niestety ,ale w tym modelu jest jeden wieki rodzielacz BOSCHa , dzisiaj wymontowlaismy ten rodzielaczi zawiezli do specjalisty co sie tym zajmuje on ma to rozebrac i zobaczyć , jest jeszcze możliwośc ze to wina elektorniki , bop tutatj w tym rozdzialeaczu wszytsko jest sterowane elektronicznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

darek679    0

Niestety po naprawie i przeczyszczeniu rodzielacza problem nie minoł , do 1500 obr/min wszytsko działa bez problemu - powyżej tych obrotów buczy pompa przu użcyciu jakiejś funkicju hydrauliczenj lub wcisnieciu sprzegła . Już naprawde nie wiemy co tomoze byc :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek679    0

musi być zawór przed rozdzielaczem i się przycina i dlatego ci pompa buczy

 

 

Ale o jaki zawór ci chodzi ? bo tutaj jest tylko zawór w środku rozdzielacza , a rozdzielacz został sprawdzony - cały rozebrany u specjalisty (od hydrauliki siłowej) a dalej na przewodzie miedzy pompa nic nie ma

Edytowano przez Marcin91
literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miturskir    4

zo56 jest przed rozdzielaczem a tu nie wiem

ale jak zwiększasz obroty to rośnie ciśnienie a zawór nie puszcza olej tyle co potrzeba i pompa ma duże obciążeni i piszczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek679    0

I co ciekawe , to buczenie wystepuje równierz podczas wciśnięcia sprzegła . Sprzegło jest wprawdzie hydrauilczne , ale ma swój układ razem z hamulcowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek679    0

cały rozdzielacz jest podłaczony pod ta główna pompe co pasek ją napędza, natomiast pod dodatkowa pompe wspomogającą jest podłączony orbitrol

Edytowano przez Marcin91
literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez hubertuss
      W ładowarce teleskopowej komatsu jest problem z hydrauliką. Ładowarka normalnie jeździ. Wszystko jest ok.
    • Przez pawel01155
      Witam, sprawa dotyczy belarusa 920, 2001r. wersja exportowa z niemiec. Orientuje się ktoś czy mógłbym gdzieś kupić kostke do której przykrecona jest dzwignia sterowania linkani, ktore z koleji steruja zordzielaczem, nigdzie nie mogę znaleźć do niej czesci
    • Przez vailus
      Witam. Przeglądam ofertę ze strona y sklep dla rolnika i jestem zdecydowany zakupić tam po sezonie kompletna hydraulike do tura w zetor 8045. Ale mam kilka pytań odnośnie wyboru rozdzielacza w tym zestawie, gdyż zamierzam sobie odrazu pociągnąć dodatkowe wyjścia na tył ciągnika. Rozdzielacz będzie napewno na dzwignie. 1. Do tura będą szły 2 sekcje na siłowniki dwustronnego działania. Pierwsza na podnoszenie całych ramion, a druga na manewrowanie łyżka. Dodatkowe dwie sekcje chciałbym puścić na tył ciągnika. I teraz pojawia się pytanie. W ofercie sklepu są rozdzielacze z wybraną sekcja pływająca, nurnikowa i zatrzaskiem. W jakiej ilości i jakie te sekcje wybrać? Dodam że w przyszłości ciągnik będzie pracowal z prasa zwijajaca typu jd 550 lub coś podobnego (zależy od stanu, jak to w używanych prasach). 2. Poprzedni właściciel podłączył za pomocą zwykłego trójnika wyjście na podnoszenie ramion tura do góry, biorąc zasilanie z wyjścia hydraulicznego z tyłu (są tam siłowniki jednostronnego działania które wymienię na dwustronne) . Myślę żeby tam wstawić zawór trójdrożny zamiast tego trójnika i poprowadzić zasilanie na nowy rozdzielacz. Czy powrót z tego rozdzielacza można skierować do korka wlewu oleju do skrzyni? Czy może jest jakieś inne rozwiązanie jak podłączyć dodatkowy rozdzielacz? 3. Czy ta liczba wyjść hydraulicznych jest optymalna żeby później myśleć o podłączeniu tego do prasy zwijajacej? Chciałbym sobie to naszykowalem już na gotowe i nie bawić się w ponowne przeróbki w niedalekiej przyszłości, więc dlatego wolę zrobić wszystko na gotowe już teraz. Dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez Mariusz190586
      Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem i przepraszam jeśli źle umieściłem dany temat ale potrzebuje szybkiej pomocy. Mianowicie mam traktorek z silnikiem 126p który postanowiłem troszkę rozbudować i wyposażyć w hydraulike która to jest podstawa każdego traktora a u mnie jej nie było niestety. Poszedłem na całość i zamontowalem pompę nsz 10 z przystawka pasowa rozdzielacz 3 sekcje i wspomaganie przez orbitrol danfoss z zaworem priorytetu. Wszystko było by ok gdyby nie dziwna praca orbitrola. Wspomaganie działa kierownica chodzi lekko ale gdy przez chwilę się nią nie kręci ten pierwszy ruch jest taki jak by się przycinala i druga sprawa kiedy siłownik dojdzie do maksymalnego punktu silnik albo zgaśnie albo prawie zgaśnie. Dodam że pasek na pompie ma szerokość 17 jest dosyć dobrze napięty a mimo tego uslizguje się bo po przejażdżce koło pasowe jest gorące. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.