Junkers

Nie działa podnośnik w 952.4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Junkers    44

Witam, tak jak w temacie nie działa tylny podnośnik w Belarusie 952.4, jest to model na 2-óch siłownikach(monoblok), czy jest może jakaś oddzielna dźwignia (jak w Ursusie c-330) do włączenia tego?? Dodam, że ruszanie tymi dwiema wajchami od podnośnika nic nie daje.

A jeszcze jedno pytanie: kiedy przedni napęd jest wyłączony, włączony i kiedy jest automatycznie,bo są 3 położenia i czujniki w przednich kołach??

Instrukcje mam ale po Białorusku i nie wiele z niej można się dowiedzieć :( Tyle co z obrazków jedynie.

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/377497-belarus-9524-hydramet-t-16-extreme-1/


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DrJoint    4

Przedni napęd jest wyłączony na dole, na środku załącza się automatycznie, a do góry jest włączony na stałe

jest wajcha do włączania hydrauliki, znajduje się ona poza kabiną, na prawej stronie ciągnika, zaraz obok pary wyjśc hydraulicznych do tura

jesli jest załączona hydraulika, to kolejną rzecza jaką należy zrobic, aby podnośnik tylny działał, należy te 3 wajchy od sterowania hydrauliką zrobić w połozenie neutralne, bo byc moze jest ustawione na spływ

Edytowano przez DrJoint

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Siema,co do podnośnika to sprawdź czy wajchy sterowania hydrauliką są w pozycji neutralnej,bo zakładam że pompę masz włączoną ;)

Co do napędu to tak jak DrJoint pisze .Na przednim moście powinieneś mieć czujnik ale nie od załączania napędu,lecz od rozłączania automatycznej blokady mechanizmu różnicowego przy skręcie powyżej 15% .Dorzucam skany z mojej instrukcji.Pozdr [ attachment=4425:Obraz.jpg]Obraz 001.jpg

Obraz.jpg




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Co do podnośnika to tak jak przedmówcy pisali dzwignie od hydrauliki muszą być w położeniu neutralnym,a ty pewnie tura masz podpiętego pod środkową sekcję(dzwignie)i za to podnośnik nie działa,jak chcesz korzystać z podnośnika to tą dzwignie albo do przodu popchnij albo odbezpiecz ją żeby była w takim położeniu jak pozostałe ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Tak pompę mam włączoną, bo chodzi tur który jest podpięty pod parę wyjść z przodu kabiny po prawej i jest to środkowa wajcha zaciągnięta i trzymana łańcuszkiem. Więc chyba to jest powód nie działania TUZa.

Z napędem wybadałem zaczepiając ciągnik przez linkę za drzewo (bardzo gruby dąb :lol:) i działa.

Dzięki za odpowiedzi.

A tak z ciekawości gdzie można tą pompę wyłączyć, od czego jest ta jedna szybkozłączka z tyłu po prawej stronie i za co są 2 wyjścia pneumatyczne a wszystkie przyczepy mam na jedno wyjście??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

pompa jest po prawej stronie tuż przy tych szybkozłączkach co masz tura podpiętego,a z tyłu ta jedna złączka po prawej to jest tzw.szybki powrót oleju,dwa wyjścia masz pneumatyczne bo ten ciągnik ma pneumatykę dwuprzewodową a przyczepy masz z jednoprzewodową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Czyli przyczepy już nie będą hamować?? To po co mi taka instalacja.

 

EDYCJA 18.02.3013: Jako trochę mądrzejszy powiem że jednoobwodowe przyczepy można podłączyć pod wyjście żółte te po lewo czyli tam gdzie po wciśnięciu hamulca pojawia się powietrze, i wszystko pięknie hamuje.

 

Tylny TUZ nie działał bo jak jest podłączony tur bądź co innego pod jakieś wyjście zewnętrzne to niestety ale TUZ nie będzie działał.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj