Skocz do zawartości
Junkers

Nie działa podnośnik w 952.4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Junkers    42

Witam, tak jak w temacie nie działa tylny podnośnik w Belarusie 952.4, jest to model na 2-óch siłownikach(monoblok), czy jest może jakaś oddzielna dźwignia (jak w Ursusie c-330) do włączenia tego?? Dodam, że ruszanie tymi dwiema wajchami od podnośnika nic nie daje.

A jeszcze jedno pytanie: kiedy przedni napęd jest wyłączony, włączony i kiedy jest automatycznie,bo są 3 położenia i czujniki w przednich kołach??

Instrukcje mam ale po Białorusku i nie wiele z niej można się dowiedzieć :( Tyle co z obrazków jedynie.

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/377497-belarus-9524-hydramet-t-16-extreme-1/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DrJoint    0

Przedni napęd jest wyłączony na dole, na środku załącza się automatycznie, a do góry jest włączony na stałe

jest wajcha do włączania hydrauliki, znajduje się ona poza kabiną, na prawej stronie ciągnika, zaraz obok pary wyjśc hydraulicznych do tura

jesli jest załączona hydraulika, to kolejną rzecza jaką należy zrobic, aby podnośnik tylny działał, należy te 3 wajchy od sterowania hydrauliką zrobić w połozenie neutralne, bo byc moze jest ustawione na spływ

Edytowano przez DrJoint

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

SZYMANOX    376

Siema,co do podnośnika to sprawdź czy wajchy sterowania hydrauliką są w pozycji neutralnej,bo zakładam że pompę masz włączoną ;)

Co do napędu to tak jak DrJoint pisze .Na przednim moście powinieneś mieć czujnik ale nie od załączania napędu,lecz od rozłączania automatycznej blokady mechanizmu różnicowego przy skręcie powyżej 15% .Dorzucam skany z mojej instrukcji.Pozdr [ attachment=4425:Obraz.jpg]Obraz 001.jpg

Obraz.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Co do podnośnika to tak jak przedmówcy pisali dzwignie od hydrauliki muszą być w położeniu neutralnym,a ty pewnie tura masz podpiętego pod środkową sekcję(dzwignie)i za to podnośnik nie działa,jak chcesz korzystać z podnośnika to tą dzwignie albo do przodu popchnij albo odbezpiecz ją żeby była w takim położeniu jak pozostałe ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Tak pompę mam włączoną, bo chodzi tur który jest podpięty pod parę wyjść z przodu kabiny po prawej i jest to środkowa wajcha zaciągnięta i trzymana łańcuszkiem. Więc chyba to jest powód nie działania TUZa.

Z napędem wybadałem zaczepiając ciągnik przez linkę za drzewo (bardzo gruby dąb :lol:) i działa.

Dzięki za odpowiedzi.

A tak z ciekawości gdzie można tą pompę wyłączyć, od czego jest ta jedna szybkozłączka z tyłu po prawej stronie i za co są 2 wyjścia pneumatyczne a wszystkie przyczepy mam na jedno wyjście??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

pompa jest po prawej stronie tuż przy tych szybkozłączkach co masz tura podpiętego,a z tyłu ta jedna złączka po prawej to jest tzw.szybki powrót oleju,dwa wyjścia masz pneumatyczne bo ten ciągnik ma pneumatykę dwuprzewodową a przyczepy masz z jednoprzewodową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Czyli przyczepy już nie będą hamować?? To po co mi taka instalacja.

 

EDYCJA 18.02.3013: Jako trochę mądrzejszy powiem że jednoobwodowe przyczepy można podłączyć pod wyjście żółte te po lewo czyli tam gdzie po wciśnięciu hamulca pojawia się powietrze, i wszystko pięknie hamuje.

 

Tylny TUZ nie działał bo jak jest podłączony tur bądź co innego pod jakieś wyjście zewnętrzne to niestety ale TUZ nie będzie działał.

Edytowano przez Junkers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×