Skocz do zawartości
Junkers

Nie działa podnośnik w 952.4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Junkers    42

Witam, tak jak w temacie nie działa tylny podnośnik w Belarusie 952.4, jest to model na 2-óch siłownikach(monoblok), czy jest może jakaś oddzielna dźwignia (jak w Ursusie c-330) do włączenia tego?? Dodam, że ruszanie tymi dwiema wajchami od podnośnika nic nie daje.

A jeszcze jedno pytanie: kiedy przedni napęd jest wyłączony, włączony i kiedy jest automatycznie,bo są 3 położenia i czujniki w przednich kołach??

Instrukcje mam ale po Białorusku i nie wiele z niej można się dowiedzieć :( Tyle co z obrazków jedynie.

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/377497-belarus-9524-hydramet-t-16-extreme-1/


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
baks17    0

Cześć :) a działają Ci szybko zlaczki z tyłu ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DrJoint    0
(edytowany)

Przedni napęd jest wyłączony na dole, na środku załącza się automatycznie, a do góry jest włączony na stałe

jest wajcha do włączania hydrauliki, znajduje się ona poza kabiną, na prawej stronie ciągnika, zaraz obok pary wyjśc hydraulicznych do tura

jesli jest załączona hydraulika, to kolejną rzecza jaką należy zrobic, aby podnośnik tylny działał, należy te 3 wajchy od sterowania hydrauliką zrobić w połozenie neutralne, bo byc moze jest ustawione na spływ

Edytowano przez DrJoint

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

SZYMANOX    414

Siema,co do podnośnika to sprawdź czy wajchy sterowania hydrauliką są w pozycji neutralnej,bo zakładam że pompę masz włączoną ;)

Co do napędu to tak jak DrJoint pisze .Na przednim moście powinieneś mieć czujnik ale nie od załączania napędu,lecz od rozłączania automatycznej blokady mechanizmu różnicowego przy skręcie powyżej 15% .Dorzucam skany z mojej instrukcji.Pozdr [ attachment=4425:Obraz.jpg]Obraz 001.jpg

Obraz.jpg




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Co do podnośnika to tak jak przedmówcy pisali dzwignie od hydrauliki muszą być w położeniu neutralnym,a ty pewnie tura masz podpiętego pod środkową sekcję(dzwignie)i za to podnośnik nie działa,jak chcesz korzystać z podnośnika to tą dzwignie albo do przodu popchnij albo odbezpiecz ją żeby była w takim położeniu jak pozostałe ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Tak pompę mam włączoną, bo chodzi tur który jest podpięty pod parę wyjść z przodu kabiny po prawej i jest to środkowa wajcha zaciągnięta i trzymana łańcuszkiem. Więc chyba to jest powód nie działania TUZa.

Z napędem wybadałem zaczepiając ciągnik przez linkę za drzewo (bardzo gruby dąb :lol:) i działa.

Dzięki za odpowiedzi.

A tak z ciekawości gdzie można tą pompę wyłączyć, od czego jest ta jedna szybkozłączka z tyłu po prawej stronie i za co są 2 wyjścia pneumatyczne a wszystkie przyczepy mam na jedno wyjście??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

pompa jest po prawej stronie tuż przy tych szybkozłączkach co masz tura podpiętego,a z tyłu ta jedna złączka po prawej to jest tzw.szybki powrót oleju,dwa wyjścia masz pneumatyczne bo ten ciągnik ma pneumatykę dwuprzewodową a przyczepy masz z jednoprzewodową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42
(edytowany)

Czyli przyczepy już nie będą hamować?? To po co mi taka instalacja.

 

EDYCJA 18.02.3013: Jako trochę mądrzejszy powiem że jednoobwodowe przyczepy można podłączyć pod wyjście żółte te po lewo czyli tam gdzie po wciśnięciu hamulca pojawia się powietrze, i wszystko pięknie hamuje.

 

Tylny TUZ nie działał bo jak jest podłączony tur bądź co innego pod jakieś wyjście zewnętrzne to niestety ale TUZ nie będzie działał.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.