Skocz do zawartości

Polecane posty

szmagiel84    0

Witam, jestem nowy na tym forum więc mogę popełniać jakieś błędy techniczne za co z góry przepraszam. Załorzyłem ten temat, ponieważ po wstępnym przeglądzie już istniejących nie znalazłem odpowiedzi na przyczynę usterki którą mam agrotronie 150. Mianowicie nie wyłącza się przedni napęd, sprawdziłem połączenia elektryczne i stwierdziłem, że włącznik jest ok, przekaźnik prądu też, została mi chyba jeszcze tylko cewka do sprawdzenia, ale nie ma pojęcia gdzie ona się znajduje i o to właśnie chcę zapytać urzytkowników AF. A może ktoś miał już podobną usterkę i przyczyna tkwi gdzie indziej. Z tego co wiem, to mechnizm działa w ten sposób, że sewka otwiera elektrozawór, który puszcza ciśnienie na sprzęgło i wtedy rozłącza sie napęd a gdy nia ma ciśnienia na sprzęgle to napęd jest załączony.

 

Prosę o aktywny udział w dyskusji i z góry dziękuje za wszelkie sugestie i podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmagiel84    0

Dzięki, już zlokalizowałem tą cewkę, u mnie jest z prawej strony ciągnika obok filtrów hydrauliki. Cewka jest dobra (cyka przy załączaniu) więc problem tkwi w czymś innym. Nie wiesz może czy zawór który uruchamia cewka może być uszkodzony pomimo tego że słychać jego cykanie przy załączaniu? A może jest problem ze sprzęgłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    113

Jeśli napięcie jest na cewce to napęd nadal jest załączony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aruna11    0

witam mam ten sam broblem nie wylancz mi sie przedni naped i nie moge zlokalizowac tej cewki model ciagnika agrotron 150 2008 rok pilne prosze o pomoc

 

i czy darady to jakos rozlaczyc!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Cewka jest przy filtrze ssącym hydrauliki, spróbuj podać na nią napięcie dodatkowym przewodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmagiel84    0

Dzięki za wszystkie podpowiedzi, ale niestety problem okazał się poważniejszy i bez pomocy fachowca się nie obyło. Po rozpołowieniu ciągnika okazało się, że uszkodzone jest sprzęgło wielotarczowe załączające przedni napęd (swoją drogą było naprawiane na gwarancji i zostało niewłaściwie złożone). Tarczki były w porządku, musiałem wymienić tłok od sprzęgła. Przy okazji wyregulowaliśmy luzy na sprzęgłach wielotarczowych od półbiegów.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pati
      Jak wszystko to wszystko. Ile pali, z jakim pługiem i maszynami, Jaka cena za jakie wyposażenie. I oczywiście jak się sprawuje. (pytanie dla posiadaczy agrotronów)
    • Przez czarnyyyy
      Zastanawiam sie na kupnem kombajnu na okolo 120 ha i dosyc cieakawa oferta wydaje mi sie deutz,ale widze malo opinii o nim,dlatego zakladam ten temat.
    • Przez luk2782
      Witam!
      nie znalazłem takiego tematu wiec go załoze. Ciekawia mnie wasze spostrzezenia na temat tych kobajnów. moze macie własne doswiadczenia z nimi lub znacie uzytkowników jesli tak podzielcie sie ze mna moim zdaniem mozna było je uznac za podobne do NH TC56 (od niedawna seri T5000) jezeli chodzi o parametry podobnie z cena jenak diabeł twki w szczegółach
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Co sądzicie o Agrotronie 130?
    • Przez Arek
      Dobierałem sie do wentylatorów w kabinie i jakie było moje zdziwienie jak na wentylatorach zobaczyłem znaczki Fiat-Lancia Silniczek ze śmigłem i pokrywką jest dokładnie taki sam jak w punto.
×