jaco16

Podpiecie hydrauliki tura

Polecane posty

kris14    266

Ja wykręcałem w tym roku pompę od wspomagania w 4514 i ona jest przykręcana na 3 śruby a nie na dwie. jak tutaj na obrazkach, więc nie wiem czy ona pasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katopo    43

Rozdzielacz mam 40l/min więc pasował by zestaw coś w stylu:

http://sklep.hylmet....html?cPath=2_62

 

tylko facet z tego sklepu twierdzi żeby olej się za mocno nie grzał to musiał bym mieć zbiornik około 60-80litrów

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------------

 

@kris14

 

tak może wyglądało to mocowanie od twojej pompy:

http://www.agrinpol.pl/_img/_images/15429.jpg

Edytowano przez katopo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Tą pompę montuję się w tylnym moście za pomocą przekładni zębatej razem pompą tłoczkową

 

Rozdzielacz mam 40l/min więc pasował by zestaw coś w stylu:

http://sklep.hylmet....html?cPath=2_62

 

tylko facet z tego sklepu twierdzi żeby olej się za mocno nie grzał to musiał bym mieć zbiornik około 60-80litrów

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------------

 

@kris14

 

tak może wyglądało to mocowanie od twojej pompy:

http://www.agrinpol....mages/15429.jpg

 

Edytowano przez ASOGCURSUS

Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katopo    43

@ASOGCURSUS chciałeś coś wnieść do dyskusji? Bo tylko zacytowałeś mój wcześniejszy post

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katopo    43

Sorry że piszę posta pod postem ale cały czas stoję przed dylematem co zrobić aby ładowacz działał szybciej. Ostatnio znalazłem takie coś: http://www.gielda.agrofoto.pl/pompa-hydrauliki-zewnetrznej-mf-ursus-3512-4514-o3054.html

 

Po zamontowaniu tej pompy otrzymujemy wydajność 42lity/min (26l ze standardowej pompy + 16l z pompy dodatkowej) a taka by mi stykła bo mam rozdzielacz o przepustowości 40l/min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MARAKAM    64

Panowie prosze o poradę chce kupic tura do 4512 (wię prawie to samo co 4514), mówię o turach prywatnych bo bedę nim mało pracował. Takiego tura podłanczają pod gniazda chydrauliki zewnętrznej i wtedy trzeba trzymać dźwigienke od kipoeania jak to macie rozwiązane w swoich ciagnikach, czy to jakoś przywiązujecie, czy coś innego. Dodam że mam go w tej komfortowej kabinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MARAKAM    64

Troche moge mieć z tym problemu bo mam tą kabinę "komfortową" gdzie jest wszystko zabudowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

@MARAKAM zamontuj na drodze zasilania fabrycznego rozdzielacza zawór trójdrozny, którym będziesz przełączać źródło zasilania oleju albo na rozdzielacz w kabinie albo na rozdzielacz do tura, skracasz w ten sposób drogę, przez która niepotrzebnie musi krążyć olej przez wspomniane dwa rozdzielacze, poprawi to szybkość działania.


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Odpowiednia pompa da radę, ale z tego co widziałem w swoim 4514 to tej pompy nie ma jak zamontować, koło pasowe jest zbyt nisko i jest prawie całe zasłonięte wspornikiem przedniej osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katopo    43

Tak jest zasłonięte wspornikiem przedniej osi ale w nim jest dziura która jest akurat na środku koła pasowego. Mam być może da redę aby przez nią przeprowadzić wałek. Jeszcze nie sprawdzałem wszystkiego dokładnie ale fajnie by było jak by to wyszło. W 4514 jest tyle miejsca przed chłodnicą do zagospodarowania na zbiornik oleju że miejsce i rozwiązanie było by teoretycznie idealne. Bo przy pompie na wom to często gęsto przeszkadzała by a tutaj można by o niej zapomnieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MARAKAM    64

Tur już zamontowany oraz wypróbowany wszystko działa jak należy. Został podłączony następująco z tyłu z dwóch gniazd hydrauliki (mam cztery) do kabiny, wyciety mały otworek w plasikowej obudowie, do rozdielacza zamontowany po prawej stronie dość dobrze pasuje do ręki (przynajmniej mojej) i dalej przewody spięte i idą wzdłóż błotnika pod gumą leżącą na podłodze i wychodzą przez dziurę w podłodze która tam już była i dalej do tura. Wszystko wmiarę ładnie pospinane także wcale nie przeszkadza. Cena jaką dałem z montażem to 6200 jak na moje potrzeby w zupełnosci wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katopo    43

Oglądałem cięgnik i raczej pod spodem nie ma miejsca na pompę. Ale na wprost środka koła pasowego jest dziura na wylot do samego przodu. Może by dało się jakimś wałkiem przenieść obroty do przodu i wycinając otwór w blaszce przed chłodnicą przenieść napęd za pomocą paska klinowego albo jakiejś zębatki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

4512 to nie c360 pompa dodatkowa tylko na wałek wom, jak dziwga się cos ciężkiego na niskich obrotach to potrafi prawie zaducisć ciagnik więc nie ma szans na pompe na pasek a w c360 to tez poroniomu pomysł ten wałeczek rozbija się na krzyżakach po roku uzyweania i to w pompie od wspomagania ukłądu kierowniczego i luzuje się koło pasowe na wale

Edytowano przez Ferdek07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

mam zestaw 37l/min do tura 3B chodzi jak szatan na oleju hydraulicznym hl 46 jest domieszka innego oleju i trochę pompa turkota, ogólnie rozdzielacz robi się ciepły, wazniejsze od pompy dobrać dobry olej, podobno uniwersalny były hl 68 ale nie wiem nie wiem, moze mocniejsza pompa będzie lepsza do 3B 37l/min to szatan nic więcej nie potrzeba, chciaż sąsiad twierdzi że jego c360 tak samo chodzi na standardowej pompie buhahaha, ale w sumie tur to nie rakieta czy torpeda chodzi szybo ale nie do przesany w sumnie jak podnosze wysoko to jest efekt podrzucenia czyli jest grubo, rozdzielacz robi się gorący ale rok tak chodzi i nic nie klękło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katopo    43

A jaki masz zbiornik oleju. Bo jak rozmawiałem ze sprzedawcą to uważał żeby się nie grzała pompa zbiornik musi mieć minimum 70l a najlepiej jeszcze więcej. Ja chciałem zastosować bańkę od powietrza od ursusa 330 i nie wiem czy to nie będzie za mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

mam banke od powietrza od przyczepy 20l różnie się bawiłem, próbowałem zalewać 10l i mniej i 20l w sumie to nie ma znaczenia czy więcej czy mniej a ma znaczenie jakim olejem jest zalane, oj przeszedłem z tym niezły sajgon miałem hipol zalałem hipolem była masakra w między czasie kombinowałem z rozwierceniem węża zasilającego było to samo zalałem olejem utto niby lepiej ale po przygazówce dusiło ciągnik i tur zwalniał, spuciłem dolałem oleju hl 46 i jest git jak przygazuje ciągnika nie dusi a po przygazówce tur przypiesza, e pompy są trochę dziwne duszą ciągnik jak cholera 47km w mf 255 żeby pchać i dzwigać turem jednoczesnie to potrafi zgasnąć bo jeszcze pompa od wspomagania go obciąża, także dobry olej i mniejsza o pojemnosci ja to fajnie skomponowałem na słupku kabiny z lewej strony obok koła pod błotnikiem ten zbiorniki gruby jak najgrubszy wąż do zasilania trochę ramie podnosnika przeciera tego węża ale jeszcze nie przetarło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katopo    43

W końcu miałem czas i zamontowałem wszystko na mojego 4514. Przy wyjściu z pompy zamontowałem sobie szybkozłączkę w celu odpinania pompy. Niestety strasznie mi cienie na tym złączu. I tu mam problem. Gniazdo i wtyk jest nowy. I teraz zastanawiam się jak to przeskoczyć. Mam kilka opcji. Albo kupie kolejne gniazdo i wtyczkę albo zlikwiduje gniazdo i skręcę wszystko na stałe (to była by ostateczność) albo zamontuję stare skręcane złączki (one nie powinny cieknąć bo mają uszczelki.)

Jaką opcję byście polecali? Ewentualnie jakie macie sugestie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Na wejściu (ssaniu) czy wyjściu (ciśnienie) ciekną szybkozłączki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katopo    43

Na wyjściu pompy czyli tam gdzie jest ciśnienie. Mam też gniazdo pomiędzy zbiornikiem a pompą (czyli na ssaniu/ zasilaniu) i tam nie leci ( co zresztą oczywiste bo jest tam podciśnienie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj