Zaloguj się, aby obserwować  
Pasibrzuch

Stały przepływ oleju w hydraulice JD (PILNE)

Polecane posty

Pasibrzuch    0

Witam. Mam problem uzyskaniem stałebgo przepływu oleju w hydraulice zewnętrznej. Chodzi o to żeby dźwigni nie trzymać cały czas, podczas pracy z rozrzutnikiem w celu przesuwu taśmy. Model 5720

Edytowano przez Pasibrzuch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

A nie masz w nim jak dzwignię przesuniesz np.w przód żeby taśma się posówała takiej specjalnej zapadki blokującej ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pasibrzuch    0

No właśnie nie ma... jest tam tylko opcja do opuszczania przyczep na włączonym silniku bez obciążania pompy... Z tego co się dowiadywałem to chyba taki przepływ oleju jest w opcji za dopłatą i jest jaki s zawór z tyłu przy złączasz hydraulicznych... ale nie wiem... jak coś ktoś wie więcej niech pisze....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

Poprosu sam bym dorobił zapadkę albo uchwyt żeby trzymało dzwignie w pozycji takiej że taśma będzie się przesuwać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pasibrzuch    0

Już ogarnęliśmy to... zapadki do blokowania są tylko że one blokują dźwignie żeby jej nie przełożyć np w trakcie jazdy. Poprostu bardziej otwór od tej dźwigni rozpiłowaliśmy i właśnie tą zapadką blokujemy bo bez rozpiłowania nie dało rady tak ostro przełożyć dźwigni. W ostateczności mógłby być sznurek ale to przypał i śmiech na sali wiązać dźwignie wiązać w takim ciągniku. A swoją drogą to takie rzeczy powinny być w standardzie. Cały czas myślałem że jest jakiś zawór czy przełącznik co umożliwia stały przepływ oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

w niektórych traktorach wlaśnie tak jest że mozna wajche pchnać do przodu i tak ona zostanie w stanie pracy a tu widzisz w tej marce tego nie ma dobrze że problem rozwiazany ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

Stały przepływ polega na tym ze wajhe bierzemy do przodu i ona sie zatrzaskuje, w 5720 tez powinno tak byc ;) chyba ze jakis strasszy rozdzielacz masz gdzie sie nie blokuja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj