Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Pasibrzuch

Stały przepływ oleju w hydraulice JD (PILNE)

Polecane posty

Pasibrzuch    0

Witam. Mam problem uzyskaniem stałebgo przepływu oleju w hydraulice zewnętrznej. Chodzi o to żeby dźwigni nie trzymać cały czas, podczas pracy z rozrzutnikiem w celu przesuwu taśmy. Model 5720

Edytowano przez Pasibrzuch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    89

A nie masz w nim jak dzwignię przesuniesz np.w przód żeby taśma się posówała takiej specjalnej zapadki blokującej ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pasibrzuch    0

No właśnie nie ma... jest tam tylko opcja do opuszczania przyczep na włączonym silniku bez obciążania pompy... Z tego co się dowiadywałem to chyba taki przepływ oleju jest w opcji za dopłatą i jest jaki s zawór z tyłu przy złączasz hydraulicznych... ale nie wiem... jak coś ktoś wie więcej niech pisze....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Fartrac675dt    89

Poprosu sam bym dorobił zapadkę albo uchwyt żeby trzymało dzwignie w pozycji takiej że taśma będzie się przesuwać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pasibrzuch    0

Już ogarnęliśmy to... zapadki do blokowania są tylko że one blokują dźwignie żeby jej nie przełożyć np w trakcie jazdy. Poprostu bardziej otwór od tej dźwigni rozpiłowaliśmy i właśnie tą zapadką blokujemy bo bez rozpiłowania nie dało rady tak ostro przełożyć dźwigni. W ostateczności mógłby być sznurek ale to przypał i śmiech na sali wiązać dźwignie wiązać w takim ciągniku. A swoją drogą to takie rzeczy powinny być w standardzie. Cały czas myślałem że jest jakiś zawór czy przełącznik co umożliwia stały przepływ oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    89

w niektórych traktorach wlaśnie tak jest że mozna wajche pchnać do przodu i tak ona zostanie w stanie pracy a tu widzisz w tej marce tego nie ma dobrze że problem rozwiazany ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    25

Stały przepływ polega na tym ze wajhe bierzemy do przodu i ona sie zatrzaskuje, w 5720 tez powinno tak byc ;) chyba ze jakis strasszy rozdzielacz masz gdzie sie nie blokuja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×