Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
Grzark

Czy ładowacz tur od ursusa c-330 będzie pasował do władimirca t-25?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Grzark    1

czy ładowacz tur od ursusa c-330 będzie pasował do władimirca t-25? bo mam zamiar kupic uzywanego tura od c-330 a na nowy nie mam tyle kasy i nie wiem czy będzie pasował ,chodzi o mocowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    44

Bez przeróbki mocowań nie pasuje.Ale kątówka,wiertarka,spawarka i dla chcącego nic trudnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Dokładnie jak wyżej mocowania przerobić musisz ale jak masz sprzęt i trochę pojęcia to sobie poradzisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grzark    1

dzięki za rady, zmieniłem tylko mocowania do ramy i jest wszystko ok ,mam zamiar zrobic baloty słomy w te żniwa zobacze jak sie sprawuje ten tur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    44

To już teraz tylko zależne od rozdzielacza i pompy hydraulicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roci    0

hej

kurcze a ja bym się bał mocować tura do władka (tendencja do łamania) jeśli przesadzisz z udzwigiem

raczej się coś takiego sprawdza ale w ciągnikach opartych na ramie

no chyba że będziesz coś letkiego dzwigać

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    32

Ludzie do c-330 montują tury a władek chyba ma mocniejszą konstrukcję. Półrama pod silnikiem a jak się dorobi całą ramę pod ciągnikiem od przodu aż na tył to nic nie powinno się dziać. Wiadomo wszystko z umiarem do 500 kg.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    417

''w ciągnikach opartych na ramie'' Może najlepiej niech zmieni na JD :D

Ja jak żyje nie słyszałem ani widziałem złamanego władka ....wiec skąd ta tendencja?-Ja o niej nie słyszałem nigdy .... Na oryginalnej pompie i rozdzielaczu raczej go nie rozpołowisz ...Chyba że ktoś chce się bawić w wyższa szkołę jazdy :D -to trzeba zrobić tak jak ja ramę od przodu po tył i nie ma opcji żeby się załamał :D




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roci    0

Ludzie do c-330 montują tury a władek chyba ma mocniejszą konstrukcję. Półrama pod silnikiem a jak się dorobi całą ramę pod ciągnikiem od przodu aż na tył to nic nie powinno się dziać. Wiadomo wszystko z umiarem do 500 kg.

 

dokładnie tak jak Kolega mówi można ale z umiarem i wiem że to fajnie wygląda, a dodatkowy atut to zwinność Władka hehe

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    32

Wielkim atutem władka do tura jest też przecież rewers te same prędkości w przód co w tył chyba w turze luksus


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roci    0
(edytowany)

zgadzam się rewers jest zajefajny hehe nigdy nie zapomne miny sąsiada jak zmieniałem biegi jadąc do tyłu heheh a co do tura to musi to być świetna sprawa tylko trzeba pamiętać o udzwigu bo przesadzając z tym można ładnie wtopić

pozdrawiam i może ktoś wstawi fotki władka z turem ??

Pozdrawiam

Edytowano przez razor275
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    32

Zobacz w galerii jest dużo zdjęć władków z turem.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lorak1980
      Witam serdecznie,
      panowie zwracam się z prośbą do szpeców co się może dziać ze skrzynią biegów w T25 na dwie wajchy, otóż zimą była robiona skrzynia tzn. wymieniane tulejki na rewersie plus wymiana łożysk na wałku pośrednim i wymiana podkładek ponieważ stare się wytarły. Wszystko ładnie dotoczone nasmarowane złożone skrzynia chodzi dość cicho, biegi ładnie wchodzą do wczoraj przy pracy z kultywatorem zaczęło przy napędzie na przód zgrzytać na tył jedzie ok. Oczywiście po zdjęciu podłogi luz na podkładkach od strony zabezpieczenia. Pamiętam stary wałek pośredni wyjęty był bo urwane było blokowanie podkładki po prawej stronie i od tamtej pory po zakupie nowego wałka trzeba wyjąć wszystkie podkładki do regulacji pod obudową łożyskiem bo niestety nie idzie wyregulować wałka by z lekkim oporem się kręcił. Bez podkładek jest idealnie po środku. Pytanie dlaczego tak szybko wytarło podkładkę? a może coś rozpiera bardzo na koło na przód co myślicie?
    • Przez kubaguzik
      Poszukuje schemat biegów do t-25 z dwoma dzwigniami.
    • Przez Mikua
      Czołem 
      Problem z Władkiem, rzuca olejem przez otwór w obudowie co widać łożysko sprzęgła, miał ktoś taki problem ? stawiam że poszedł uszczelniacz wału, wymieniał ktoś ? dużo jest rozbierania? 
    • Przez MarcinSp10
      Po wrzuceniu biegu czyli 5 i 6 slychac dziwne stukanie ale tylko pod obciazeniem i jak ma wieksze obroty moim zdaniem dzwiek ze skrzyni z silnika raczej nie bo by na kazdym biegu tak bylo. 
    • Przez złotymis
      Witam.  Potrzebuje momocy.  A więc w t25 mam problem z hydraulika.  Nie chce podnosić.  Trzeba mu naprawdę tepnac gazu żeby zacza podnosić..  Już sam nie wiem co jej sprawdzałem zaworki i dalej to samo..  może ktoś miał taki przypadek..  
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.