Zaloguj się, aby obserwować  
TheBill5

Jak założyć radio do MTZ Belarus 820?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
TheBill5    0

Witam. Posiadam mtz z 2010 roku. Kupiłem radio i głośniki i zacząłem szukać jak to podłączyć, słyszałem że trzeba znaleźć wolny kabel za przełącznikami od halogenów i podłączyć do niego radio a masę pod jakąś śrubkę. Zrobiłem wszystko dokładnie ale radio i tak nie działa. Co robić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

Witam. Posiadam mtz z 2010 roku. Kupiłem radio i głośniki i zacząłem szukać jak to podłączyć, słyszałem że trzeba znaleźć wolny kabel za przełącznikami od halogenów i podłączyć do niego radio a masę pod jakąś śrubkę. Zrobiłem wszystko dokładnie ale radio i tak nie działa. Co robić??

Pewnie kabel od zasilania źle podpiąłeś,nie w ta wtyczkę co trzeba,bez prądu ;bądź nie ma masy jedno z dwóch...


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mitsuragi    0

Radio to wogóle działające jest chociaż? jesli tak, to czerwony kabel złącz z żółtym i daj do plusa (tego kabelka co wspomniałes) a czarny do minusa ( do tej śrubki)

sprawdz tez, np za pomocą żarówki czy chociaż do tego kabelka dochodzi prąd, bo moze jest tak, ze ma zasilanie np przy przekręconej stacyjce czy właczonej wycieraczce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek1178    0

Ja mam podłączone radio w ten sposób o którym tutaj mowa, ale jak sprawdzałem miernikiem to gdy silnik jest uruchomiony to prąd jest sporo wyższy na tym kablu niż 12 V czy to aby nie zaszkodzi jakoś działaniu radia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

O ile volt jest wyższe napięcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

@Maniek pewnie jest ok. 14,4V to tak musi być, takie jest napięcie generowane przez alternator.

A do radia najlepiej poprowadzić oddzielny kabel z 1 aku, wtedy może grać bez niczego i się nie rozprogramuje. A ta 3 pozycja stacyjki to w jaki sposób działa, że ona niby do radia jest??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Teoretycznie prąd w kablu od radia powinien być na I II III pozycji więc na postoju czyli na zerze nie mógł byś słuchać radia [no chyba że na I,ale wtedy zegary by świeciły i kontrolka ciśnienia by piszczała] wiec po to jest ta III pozycja w stacyjce ;) Jak jest w rzeczywistości nie wiem :)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj