Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
czarniak10    0

Proszę poraz kolejny o pomoc, podpisałem umowę z PROWU na mikro, i w planie mam zakup ciągnika 115-135KM. Ciągnik ten ma być do ciągania 2 Przyczep ze zrębkami, nie będzie to zbyt duży ciężar coś około 25t max, razem z przyczepami, dużo będzie podjeżdżania i jazdy po lesie. Mój dylemat to czy 4 czy 6 i z jakiej stajni? Brałem pod uwagę John deere 6630 ale boję się spalania i nie ma on opcji eco speed jak np valtra, myślałem jeszcze o deutz-u agrotron m600 bo akurat taki nawet jest gotowy do wzięcia u dealera, valtra jedynie zostaje n113 i ma już adblue, najmniejsza 6 ma ponad 140KM więc z Valtry zostaje mi tylko 4. oraz myślę czy nie iść w stronę mccormicka lub new hollanda? Ciągnik chcę wyposażyć w amortyzowaną oś i przedni tuz oraz ewentualnie wom. Mam do dyspozycji ok 270 tys netto. ciągnik ma być w miarę ekonomiczny w transporcie, ponoć deutz ma tak że przy 40km/h ma 1800obr/min. Proszę pomóżcie mi, najlepiej jak wypowiadaliby się użytkownicy owych maszyn, z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macieks902    1

W 100% polecam john deere 6630 :D

 

Post bez uzasadnienia !!!!!

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celtis    12

rozglądnij się też za claasem arionem ma podobną skrzynie do mf-a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Maciek ale dlaczego JD na 100 % . Następny post bez sensu.

Kuzyn kupił w tamtym roku JD nowego i teraz szuka Case używkę, bo jD chce go z torbami puścić.

Raczej tylko 6 garów. 4 odpuść raczej.

Deutz w lesie chodzą i chwalą je.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kissmy...    67

jeśli ciągnik ma pracować w transporcie to musi charakteryzować się stabilnością i komfortem, a zatem skłaniałbym się na 6 cylindrów, przy masie przyczep rzędu 25 ton potrzeba również dużej masy ciągnika, istotna wydaje się również prędkość maksymalna, stąd bacząc na rozstaw osi, masę, budżet i przekładnię można by wybrać coś z serii 64xx MF z dyna6 (4 cylindrowce mają rozstaw osi jak konkurencja z 6 cylindrami), bądź 6 cylindrowy DF (też pojedzie 50km/h), ewentualnie 6 cylindrów z NH/Case/Steyr mają i koniecznie jak najwięcej mocy (proponowałbym zmienić moc ciągnika aneksem i jeśli już skłaniasz się na JD - będzie jechał wolniej niż wskazana konkurencja- to w tym budżecie zmieści się 6830 z lepszą charakterystyką, niż 6630)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

w transporcie tez fajnie mieć skrzynie bezstopniowa, i nie wiem czy się zmieścisz z cena ale porozgladaj sie za MF 7465, 135km max, skrzynia podobna do Vario duzy rozstaw osi i skrzynia 50km/h czyli dobry traktor do transportu, tylko nie wiadomo czy sie zmiescisz z cena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WitekW    0

Pomyśl o Kubocie M135X będą od połowy sierpnia dostępne. 4 cylindry ekonomiczny silnik skrzynia z nadbiegiem 40km/h przy niskich obrotach i cena około 250 000.00zł netto.

Dobrze wyposażony w standardzie.


demotywatory o rolnictwie www.dyndole.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarniak10    0

MF serii 64xx sobie odpuściłem bo nie mają ekonomicznych obrotów a na 74xx mnie nie stać, nie mogę za bardzo szaleć z pieniędzmi bo mam jeszcze inne wydatki w planie, ale te 270 tys netto mogę przeznaczyć. najbardziej mi się podoba john deere, we wsi jeden ma 3 szt i ma też 6630 i sobie chwali ale kogo o spalanie nie zapytam to albo nie mierzy albo nic nie mówi, bycmoże w polu on spali malo przy odpowiedniej maszynie ale czy w transporcie będzie ekonomiczny to już nie jest pewne, mój znajomy ma 2x JD 5083R i ciąga nimi własnie podobne przyczepy ale w lesie ma już problem i narzeka na spalanie.Do Claasa nie jestem przekonany bo boję się awari, dość sporo ich jest w okolicy i nawet sami usterek nie potrafią zdiagnozowac. ale w ostateczności pewnie i tak w transporcie MF spaliłby mniej od JD tak tylko myślę. Jak narazie to technicznie wygrywa chyba DF bo mam możliwość rozblokowania na 50m/h i przy 40 ma ekonomiczne obroty i może w miare oszczędny silnik, ale nie podoba mi się jakość wykończenia w środku podobna jakosć jest w MF. Chciałbym tego JD ale boje się jedynie tego spalania. Jest też Case Maxxum 125 euro4 już z amor. osią kabiną tuz i wom w dodatku multicontroler za 270 netto cena wyściowa, oponki 480 i 600. Case ma skrzynię eco.

Edytowano przez czarniak10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

Skoro stać cie na taki traktor to i na utrzymanie bedzie cię go stać każdy płacze (podobno)John Deere żę dużo palą ale jakos maja zbyt i każdy bierze to są fajne traktory pod względem wizualnym i technicznym tuz tez jest dobry przednią oś tak samo mozna wziąć amortyzowaną do tego ma 4 biegi pod obciażeniem skrzynia dobra 6630 ma 6biegów i na każdym biegu jest 4 pół biegi co daje 24biegi 6830 ma 5 biegów i 4 pół biegi co dale 20 biegów piszę takie jakie skrzynie ma ten gość w swoich , różne są pogłoski na naszym rynku i w gospodarstwach że Doutz dobry New Holland John czy Massey ja jeśli bym miał wybierać John Deere bym brał komfort jest biegi są i te 40 to spokojnie poleci wage tez swoją ma u mnie w okolicy pracuje 6530 6 cylindrowy gość ma go 3 lata i chwali se go przestukał ponad 6000tyś mth a 6830 ma ponad rok 1600 mth nie powiem że nie ma awarii są drobne wiadomo w każdym (urwana linka od ręcznego , )itp wina pracowników Massey tez dobry traktor jeśli bym miał wybierać to albo John albo New Holland , NH podobno oszczedniejszy jest w spalaniu u mnie tez w planach jest John i sie nie boje spalania skoro ma zrobic swoje to musi coś spalic na wodzie się nie jeździ ale wybór należy tylko do Cb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kissmy...    67

faktycznie MF64xx tylko z VT osiąga 50km/h przy 1600 obrotów, JD na tej prędkości obrotowej będzie jechał ok 25km/h, każdy ciągnik spali podobne ilości paliwa przy tej samej mocy i prędkości obrotowej, więc w transporcie największe znaczenie ma przekładnia, teraz już ciężko złapać cokolwiek na starej emisji, a o wyborze nie ma już mowy, więc decydować należy szybko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Z tego co się orientuje to DF nie posiada trybu transportowego (dodatkowej mocy w transporcie)

Z Valtry to myśle że mógłbyś jeszcze znaleźc cos bez AdBlue np. taka N122 Versu moim zdaniem nie byłaby głupią opcją do tych zadań.

Z NH 6060 Elite też dysponuje dodatkową mocą tyle że CNH z 4cyl bedzie miał mniejszy rozstaw osi niż Valtra


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laver    5

gdzieś czytałem że w dyna6 jest możliwość odblokowania do 50 km/h, więc miałbyś te ekonomiczne obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koko140    2

faktycznie MF64xx tylko z VT osiąga 50km/h przy 1600 obrotów, JD na tej prędkości obrotowej będzie jechał ok 25km/h, każdy ciągnik spali podobne ilości paliwa przy tej samej mocy i prędkości obrotowej, więc w transporcie największe znaczenie ma przekładnia, teraz już ciężko złapać cokolwiek na starej emisji, a o wyborze nie ma już mowy, więc decydować należy szybko

 

mylisz sie sam ma jd6930p i przy 1600 obrotach osiagam 45km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarniak10    0

koledzy stoję ostatecznie przed wyborem 6630 a valtra n122 versu co do ceny to powiem że valtra troche drozsza ale jest w 4 garach jak sie większość orientuje. valtra lepiej wypoażona pod względem skrzyni i kabiny chyba pozatym oba mają oś miękką i tuz. johny ma duży zbiornik i osłonę,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Skoro różnica jest niewielka a Valtra ma lepsze wyposażenie to chyba jest 'trafniejszym' wyborem a po za ty z tego co pamiętam ma możliwośc zmiany 10 przełożen w trybie automatycznym(czyli większy komfort w transporcie) i odzielny zbiornik na olej hydrauliczny ( nawet gdy podczepisz maszynę z innym olejem nie dostanie się on do skrzyni)...


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marlik20    4

Wyżej ktoś pisał że Claas spali mniej niż JD, a claas to nie ma przypadkiem tego samego silnika co JD?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Ale mają one inne skrzynie i zapewne nieco inne masy inaczej porozkładane...


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarniak10    0

Koledzy dokonałem wreszcie wyboru, ciągnik już zadatkowany, znalazłem John Deera 6630 Premium bardzo bogato doposażonego. Model popokazowy, miałem do samego końca dylemat pomiędzy valtrą n122 versu w full opcji a tym johnem, przekonało mnie 6 garów i skrzynia 50km/h eco, no i rama, ale valtra może byłaby i oszczędniejsza,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gospodarz92    0

Witam wszystkich użytkowników AF :) W najbliższym czasie planuje zakup ciągnika o mocy od 120 do 140 km, bo taki też przedział mam w złożonym wniosku. Traktor ten ma być podstawową maszyną w gospodarstwie o pow. ponad 60 ha. Ma on być także wyposażony w ładowacz czołowy, który będzie wykorzystywany przy pracach związanych z hodowlą bydła. Rozważam tutaj modele zarówno 4 jak i 6 cylindrowe, gdyż promień skrętu nie jest dla mnie barierą ograniczającą zakres wyboru maszyny. Potrzabuje solidny i mocny traktor o dobrych osiągach, umiarkowanym zużyciu paliwa i niskiej awaryjności. Na dzień dzisiejszy najbardziej interesującą mnie ofertą, jest Deutz-Fahr Agrotron K610. Jednakże rozważam wybór maszyny wszystkich czołowych producentów.

 

Proszę Was o propozycje i pomoc przy wyborze ciągnika w podanym przedziale mocy, jak i powyższej zarysowanej cenie (podany próg cenowy dotyczy traktora bez ładowacza czołowego).

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CaseIHPOWER    10

gospodarz92 jeśli interesował by cie New Holland t6.175 za rozsądne pieniądze to moge coś na jego temat powiedzieć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3883

to mow, czemu nie mówisz?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baarth    20

Nie podałeś najważniejszego - granicy cenowej :)


New Holland T7.185; New Holland T6050 Plus; New Holland T6050 RC; New Holland T5060; New Holland TC5050; Kverneland 150S x 2 ; Kverneland Exacta HL; Unia Kombi ; Apollo 16 ; Pottinger 3003 S i pare innych "zabawek"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gospodarz92    0

A racja Baarth gdzieś to mi uciekło, miałem napisać i nie napisałem. Ta granica to 250 tys. zł netto za sam ciągnk.

 

CaseIHPOWER, nad NH rozważam jak najbardziej i chętnie zapoznam się z tym co masz do powiedzenia na ten temat, tylko jeszcze raz wspomne, iż górna granica mocy nominalnej w moim przypadku to 140 km. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj