Skocz do zawartości
Piotr1216

Zbiornik paliwa do ursusa 902

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Piotr1216    1149

Witam Chciałbym się dowiedzieć, gdzie można dostać nowy zbiornik do ursusa 902 ponieważ mój przecieka i już był parę razy cynowany i nic to nie daje.

Dziekuje z góry za odp :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

No najprędzej w sklepie.A używany to na allegro popatrz.Najlepiej pospawaj na gazowo i będzie spokój.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    362

tylko aby spawać to musi być parowany zbiornik prze ileś godzin jeden gość z okolicy bez parowania to jak chciał spawac zbiornik od tira to miał całą twarz poparzoną i chyba wiecej


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mocher    8

wcale nie musi być parowany, ja w ubiegłym roku w bizonie spawałem zwykłą spawarką, zlałem paliwo do kanistrów, wlałem wody tak żeby to miejsce spawane było osłonięte wodą i heja, trzyma aż miło. także śmiało możesz spawać B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoLLand    11

wcale nie musi być parowany, ja w ubiegłym roku w bizonie spawałem zwykłą spawarką, zlałem paliwo do kanistrów, wlałem wody tak żeby to miejsce spawane było osłonięte wodą i heja, trzyma aż miło. także śmiało możesz spawać B)

 

Dokładnie tak! Zalej bak woda i mozesz spawać ile wlezie. Ważne by miejsce spawania było osłon ietę wodą:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom31    11

Witam! niebede zakładał nowego tematu a mam pytanko czy któryś z kolegów nieposiada zbednego zbiornika paliwa od 912 chodzi mi o uszkodzony dziurawy bo ja potyrzebuje dosłownie skrawek blachy z niego z miejscem gdzie zamontowany jest czujnik poziomu paliwa,jak cos pisac na mail badz gg;3156082 tomekb227@interia.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom31    11

Ja sam robiłem pod czujnik mocowanie, i wspawywałem w zbiornik.

 

 

 

a masz moze fotke tego badz jakies wymiary jak cos to zamiesc na af badz wyslij

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    233

Ja to robiłem parę lat temu, a ciągnik dwa lata temu sprzedałem.

Wyciołem kawałek okrągłej blachy pod czujnik, potem objechałem blachą. To wyglądało jak puszka średnicy 150mm, a w środku otwór na czujnik., wiciołem otwór w baku i wspawałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Farmoslaw
      Mam problem z silnikiem w 1224. Po generalnym remoncie - wał, tłoki, tuleje, wałek rozrządu, głowica zawory - nie mogę poradzić sobie z zacierającymi się zaworami ssącymi.
      Już 4 razy rozbierałem górę silnika. Schemat awarii jest zawsze taki sam. Po przepracowaniu kilku godzin zaciera się zawór ssący na drugim albo czwartym cylindrze przez co wygina się laska popychacza i zgina zawór po uderzeniu tłoka. Na reszcie tłoków delikatnie odznaczają się zawory dolotowe co świadczy o tym że też mogą się zacierać. Winą obarczałem prawdopodobnie kiepskiej jakości zawory i prowadnice których użył zakład regenerujący głowice. Po zawiezieniu głowicy do renomowanej firmy potwierdzili że głowica jest fatalnie naprawiona. Źle osadzono zawory w gniazdach i źle doszlifowano prowadnice. Wczoraj złożyłem silnik ponownie. wyregulowałem luzy zaworowe (0,3 mm) sprawdziłem smarowanie itp. Po odpaleniu silnik pracował idealnie. Zero stukania pukania czy innych dziwnych odgłosów. Uruchamia się "na dotyk", nie kopci i nie grzeje się (utrzymuje temperaturę około 70-75 C). Po kilku przepracowanych godzinach znowu pojawiło się "cufanie" w filtr powietrza co świadczyło by o niedomykaniu się zaworu..... . Boję się że kolejny raz któryś zawór się zatrze. 
      W silniku wymieniono tuleje i tłoki, wał po szlifie, nowy wałek rozrządu. Uprzedzając pytanie - wszystko złożone na znaki jak w fabryce.
      Ma ktoś pomysł co może być przyczyną zacierania się zaworów?
      Byłbym wdzięczny jeśli ma ktoś wiedzę na temat faz rozrządu w tym silniku. Chodzi mi o dokładne parametry kątów wyprzedzenia otwarcia zaworów itp. Może tu jest gdzieś błąd. Czytałem że zdarzają się problemy po wymianie wałka i nie wszystkie będą działać po ustawieniu kół zębatych na znaki fabryczne. Może sam wałek jest kiepski i pod wpływem temperatury coś się z nim dzieje? Dziwne jest to że problem pojawia się dopiero po kliku godzinach pracy ciągnika.
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      ..
    • Przez Grandzik
      Witam mam pytanie czy w 12 w pompie wtryskowej olej wymienia sie oddzielnie czy to jest razem z silnikiem. I tak odbiegając od tematu do czego słuzy taka małą dzwignia z prawej strony pod siedzeniem?
    • Przez Misiak1177
      Witam, mam problem taki, że w 16 stuka mi coś w okolicy wałka rozrządu na wolnych obrotach to słychać najbardziej, jak dodam gazu to się ucisza, nie mam pojecia co jest napewno nie głowica, ani dół silnika stawiam na popychacze zaworowe te miseczki w które wkłada się laskę popychacza, miał ktoś taki przypadek lub wie co się dzieje gdy te miseczki są podjechane ?
    • Przez lajkzxc
      Witam. Ostatnim czasem zauważyłem że ursus 1634 stracił ,że tak powiem trochę na werwie. Iść idzie ale jednak to to nie co było wcześniej.  Trochę bardziej mułowaty sie zrobił. Podłączyłem  manometr aby sprawdzić ciśnienie doładowania i na postoju po dobrej przygazówce wskazówka ledwie się bujnie. Próbowałem puścić go na drogę, trójka i but to tak przy rozpędzaniu do 0,2,   może 0,3 bara wskazówka podskoczyła.    Jako takiego dymienia nie obserwuję, z odpalaniem zero problemu.   Co to może być?   Turbo,  Korektor dawki? Odłączałem korektor dawki, ten wężyk to brak zmian.  NIe chce bez potrzeby zmieniać turbiny jezeli jest ok.   Pozdrawiam i prosze o opinie. Jakie ciśnienia uzyskujecie w swoich szóstkach?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.