Skocz do zawartości
Piotr1216

Zbiornik paliwa do ursusa 902

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Piotr1216    1143

Witam Chciałbym się dowiedzieć, gdzie można dostać nowy zbiornik do ursusa 902 ponieważ mój przecieka i już był parę razy cynowany i nic to nie daje.

Dziekuje z góry za odp :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

No najprędzej w sklepie.A używany to na allegro popatrz.Najlepiej pospawaj na gazowo i będzie spokój.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    356

tylko aby spawać to musi być parowany zbiornik prze ileś godzin jeden gość z okolicy bez parowania to jak chciał spawac zbiornik od tira to miał całą twarz poparzoną i chyba wiecej


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mocher    8

wcale nie musi być parowany, ja w ubiegłym roku w bizonie spawałem zwykłą spawarką, zlałem paliwo do kanistrów, wlałem wody tak żeby to miejsce spawane było osłonięte wodą i heja, trzyma aż miło. także śmiało możesz spawać B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoLLand    10

wcale nie musi być parowany, ja w ubiegłym roku w bizonie spawałem zwykłą spawarką, zlałem paliwo do kanistrów, wlałem wody tak żeby to miejsce spawane było osłonięte wodą i heja, trzyma aż miło. także śmiało możesz spawać B)

 

Dokładnie tak! Zalej bak woda i mozesz spawać ile wlezie. Ważne by miejsce spawania było osłon ietę wodą:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom31    11

Witam! niebede zakładał nowego tematu a mam pytanko czy któryś z kolegów nieposiada zbednego zbiornika paliwa od 912 chodzi mi o uszkodzony dziurawy bo ja potyrzebuje dosłownie skrawek blachy z niego z miejscem gdzie zamontowany jest czujnik poziomu paliwa,jak cos pisac na mail badz gg;3156082 tomekb227@interia.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Ja sam robiłem pod czujnik mocowanie, i wspawywałem w zbiornik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom31    11

Ja sam robiłem pod czujnik mocowanie, i wspawywałem w zbiornik.

 

 

 

a masz moze fotke tego badz jakies wymiary jak cos to zamiesc na af badz wyslij

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Ja to robiłem parę lat temu, a ciągnik dwa lata temu sprzedałem.

Wyciołem kawałek okrągłej blachy pod czujnik, potem objechałem blachą. To wyglądało jak puszka średnicy 150mm, a w środku otwór na czujnik., wiciołem otwór w baku i wspawałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez mateunia19
      mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.
×