Skocz do zawartości
News
Misiak1177

Wielki problem !! Fortschritt e 514 zapowietrza się ..

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Misiak1177    5

Witam. Kupiłem tydzień temu 514, kombajn został przeze mnie przejrzany wszędzie. Więc pora na wyjazd w rzepak. i Mój problem tkwi w tym, ze kombajn po przejechaniu ok 50m na pełnych obrotach zapowietrza się, gaśnie itp. natomiast gdy jedziemy na niskich nie ma problemu..

 

Nie wiem co to może być ? pompka paliwowa ? wężyk ssący dziurawy ? jakaś nieszczelność w układzie ??

 

Miał ktoś podobny problem ? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qunie    0

ja miałem przy claasie filtr paliwa był zabrudzony wyczyść ostojnik wymień filtr powinno pomóc jak dalej będzie się powtarzać to mycie zbiornika pozostaje bo pewnie jest w nim sporo syfu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    38

Sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie. Można jeszcze dodać że zasyfiony zbiornik paliwa filtr paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

locke    291

Nieszczelność w układzie.Popatrz na przewody co ze zbiornika idą.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek85    11

Miałem tak w rekordzie wszystko już poczyściłem, rurki posprawdzałem wszędzie dałem nowe miedziaki i nic nie pomogło. Dopiero regeneracja pompy paliwowej (mechanik powiedział, że miała ustawione pół dawki paliwowej) pomogła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolego przedmuchaj zbiornik na 100% masz syf w kraniku itp. miałem tak w swoim MF. Dojechałem na pole.. OK full gaz 50m przejechane i kombajn zapowietrzony okazało się że był syf w zbiorniku... pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiak1177    5

okej dzięki za rady ;) a jeśli chodzi o filtr paliwa to widać, że jest nowy z Filtrona.. i syfu za bardzo na nim nie widać. Dzwoniłem do znajomego, który też miał podobny problem, że pod obciążeniem się zapowietrzał, winowajcą była pompka paliwowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    10

Pod pompką paliwową jest sitko , ono też lubi się przy pchać. Też miałem ten problem i nie wiedziałem co jest. Dopiero gdzieś na forum znalazłem informację o tym filtrze i to był strzał w 10.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez traktorzystaJakub7211
      Wymieniał ktoś gumy uszczelniające podłogę schodkową? jak ich wymienić? jak się do tego dobrać? Mógł by ktoś krok po kroku przedstawic jak to zrobić?
    • Przez siwy25
      Witam forumowiczów.
      Mam do was pytanie od kilku dni jestem posiadaczem kombajnu forschrit 524.  i z racji nowego zakupu mam do was pytanie jak u niego włancza się halogeny robocze na kabinie. halogeny sprawne bezpieczniki sprawdzone a one są martwe.  czy jest do nich jakaś kombinacja np. swiatła postojowe plus coś żeby je włączyć.
    • Przez bilik26
      chłodnica wody
      koledzy gdzie i jaką chłodnice kupic do kombajnu .w zeszłym roku remont kapitalny silnika i nowa chłodnica a sezonu nie wytrzymała zaczeła cieknąć
    • Przez rabit500
      Witam.
      Mam problem z ustawianiem wialni w 524. A mianowicie ktoś namotal w instalacji. I zaginelo sterowanie obrotami wialni. Więc jeśli ktoś miałby jakieś materiały schemat elektryczny tego układu. Oraz fotke z opisem przycisków w kabinie (w szczególności od wentylatora). Oraz czy regulacja działa bezpośrednio po zapłonie czy dopiero po uruchomieniu silnika.
    • Przez suzuki18l
      mam dwie 514 stki, w jednej sieczkarnia BISO na elektromagnes,napęd brany z silnika i ładnie sieka i daleko drobno ścieli, w drugiej jakaś polska wyrzuca długą słomę widać że jak by za małe obroty ma, ciężko to przetależować ,napęd bierze z koła od młocarni, nieraz trza zmniejszyć obroty na niekturych zbożach to razem sieczkarnia zwalnia, porażka kto to wymyślił, czy ktoś wie jakie obroty powinny być na sieczkarni? myślę o zmianie koła pasowego na mniejsze przy sieczkarni
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.