Zaloguj się, aby obserwować  
leszczu19901

Zetor 7211 Jak odczytać wskazania miarki oleju silnika

Polecane posty

Tak jak w temacie. Jak odczytać wskazania miarki oleju silnika ?? Na wkręconym bagnecie, czy wykręconym ?? Każdy inaczej mówi. Instrukcja Ursusa C-360 mówi, żeby odczytywać na wykręconym, a jak jest w Zetorach ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

a z rana jak sprawdzasz?? masz wkręconą miarkę jak z nocy ciagnik stoi?? powiem tak... po to jest na bagnecie min i max stanu aby , że jak np. sprawdzisz olej na wykręconym bagnecie i jak olej miesci sie miedzy kreskami to znaczy że jest stan... i mozesz jechac dalej... ale... jak interesuje Ciebie ile jest dokładniej to wtedy wkręcasz bagnet i wiesz dokładnie czy masz blizej max czy nie... najważniejsze że jak sprawdzisz tak czy tak aby był stan oleju...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a z rana jak sprawdzasz?? masz wkręconą miarkę jak z nocy ciagnik stoi??

Miarka jest wkręcona. Zawsze jest wkrecona, bo inaczej ją zgubie ;)

 

powiem tak... po to jest na bagnecie min i max stanu aby , że jak np. sprawdzisz olej na wykręconym bagnecie i jak olej miesci sie miedzy kreskami to znaczy że jest stan... i mozesz jechac dalej... ale... jak interesuje Ciebie ile jest dokładniej to wtedy wkręcasz bagnet i wiesz dokładnie czy masz blizej max czy nie... najważniejsze że jak sprawdzisz tak czy tak aby był stan oleju...

Ogólnie pytam się dlatego, bo zmieniałem teraz olej i wlałem odkładnie tyle co producent mówi w danych technicznych, czyli 12 litrów. Mairka pokazuje przy wkręconym bagnecie, że jest pod max, a na wykręconym, że jest lekko pod min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

Niech ciagnik troche popracuje żeby olej doszegł w puste miejsca tam gdzie go brak wtedy moze sie zmniejszyć na miarce do min wiec należy dolać u mnie leje tak zawsze pomiędzy min a max olej w połowie oczywiście na wkreconych miarkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech ciagnik troche popracuje żeby olej doszegł w puste miejsca tam gdzie go brak wtedy moze sie zmniejszyć na miarce do min wiec należy dolać u mnie leje tak zawsze pomiędzy min a max olej w połowie oczywiście na wkreconych miarkach

Ciągnik jak najbardziej urochomiłem i popracowal tak z 3-4 minutki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj