Skocz do zawartości
Łukash

Zgrzyty w przednim moście - TD 80D

Polecane posty

Łukash    5

Mam problem z moim new hollandem td80, dzisiaj zauważyłem ,że gdy mam włączony przedni napęd to przy mocno skręconych kołach słychać zgrzyty, trzaski podczas jazdy, mam wrażenie ,że koła są lekko czymś hamowane. Nie słychać tego przy jeździe na wprost lub przy wyłączonym napędzie. Co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Łukash    5

Ciągnik mam od roku, kupiłem używany, nie mam pojęcia kiedy był tam wymieniany olej. Czy to może być tego przyczyną? Dodam jeszcze ,że ciągnik pracuje z turem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbych    4

Więc na początek proponuję rozpocząć od wymiany oleju w przednim moście - tylko na olej taki jak masz w instrukcji, a nie jakiś badziew... Napisz czy pomogło

Możliwe, że masz już stary olej i tarczki od tzw. automatycznej blokady "trzymają" bo nie mają odpowiedniego smarowania - a powinny tylko wtedy trzymać gdy jest określona różnica prędkości obu kół np. gdy się zakopiesz... Przy okazji wymień sobie też olej w piastach przednich kół...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Łukash    5

To może być trafna diagnoza, muszę wymienić to, możliwe ,że nie było od nowości ruszane... Patrzyłem na olej w piastach kół, jest bardzo rzadki, ciekawe czy powinien taki być, ale i tak go wymienię.

Edytowano przez Łukash

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    199

coś się dzieie w mechaniźmie różnicowym, nie jest on typu samoblokującego z teo co pamiętam bo wtedy by to wszystko tłumaczyło, ale jak dziwęk jest tylko przy właczonym napędzie to coś musi się z satelitami dziać , a ze nie pracują one przy jeździe na wprost to i ich nie słychać , a co do samego oleju to to nie jest skrzynia że coś się przez niego ma dziać jak nie jest zanieczyszczonty opiłkami co zaraz będzie widać , bo będą się wydzierały uszczelniacze i pojawią się wycieki to po prostu on ma tam być w odpowiedniej ilości, wiec nie sądzę żeby sama wymiana oleju zniwelowała tem halas


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorro    7

mam podobnie w moim td5050 dodam że ciągnik ma 1200 mtg i mam go od nowości ,dziś wyczytałem że po takim przebiegu należy sprawdzić TULEJE WAŁU NAPĘDOWEGO DO ŁĄCZNIA OSI PRZEDNIEJ NAPĘDU NA 4 KOŁA- zmieniał to ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    140

Sprawdzić tuleje na ataku a walkiem napędowym ze skrzyni a jak pracowal z turem to podnieść przód do góry i sprawdzić czy oś ma luz na sworzniu. Jak tu wszystko ok to tylko rozbiórka przedniej osi począwszy od sprawdzenia satelit w zwolnicach a jak tu będzie tez ok to caly napęd w mak i prawdopodobnie cos z atakiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAVERICK232    0

Witam!

Ja mam podobny problem  po wyłaczeniu przedniego napędu jak wyjadę na drogę  i jadę to coś piszczy-wyje  z napędu - napewno.

Co to może być?

Olej był wymieniany 0 nie pomogło.

Proszę pomóżcie.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.08.2015 o 21:59, MAVERICK232 napisał:

Witam!

Ja mam podobny problem  po wyłaczeniu przedniego napędu jak wyjadę na drogę  i jadę to coś piszczy-wyje  z napędu - napewno.

Co to może być?

Olej był wymieniany 0 nie pomogło.

Proszę pomóżcie.

Pozdrawiam

 

Witaj kolego Maverick232 czy udało rozwiązać problem?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szmal1819
      Witam. Ciagnik uległ awari a minowicie ukrecił sie wałek pompy wtryskowej zaraz przy kole zembatym. Pompa rozebrana i nie swierdzono zadnych przyczyn by sie to stalo przez jej głowice. Co moze byc przyczyna? Wada fabryczna czy rozrzad?
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez pawlo694
      Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.










      Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią
    • Przez Lisek66
      Witam,
      Panowie podczas jazdy wyskoczył błąd co on oznacza ? Z góry dziękuję za odpowiedź.
      Pozdrawiam

    • Przez mus
      Cześć, mam pytanie mianowicie w tym modelu wczoraj przy graberach wygielo mi oba ciegna dolne, zrobił się z nich banan, przy próbie wyprostowania jednego materiał pękł, będzie próba spawania aby dokończyć siew ale trzeba czymś to zamienić, czymś traflszym i grubszym bo nie ukrywam 18mm to lipa pisane Przez duże litery. I Teraz pytanie czy ktoś z forumowiczów wymieniał je bo problem istnieje w tych modelach, myślałem od MTz gruby materiał 25mm tylko dziury nie pasują. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.