Skocz do zawartości
News
jackson20000

Przekręcenie wieńca na kole zamachowym we Władku

Polecane posty

Witam. jestem w tym zielony i rozbieram władimirca z tatą pierwszy raz wiec nasuwa mi się takie pytanie : czy można przekręcić wieniec z koła zamachowego na drugą stronę ? chodzi mi o to żeby go wyjąć, obrócić i założyć od nowa. bo zęby są już dość starte z jednej strony i pomyślałem ze może się tak da zrobić. Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam.

Edytowano przez jackson20000

Witek2010    32

Da się tak zrobić ale żeby go zdjąć trzeba grzać go.

"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

4porucznik01    15

wszystko się da :lol: żeby go zdjąć to nie trzeba nic grzać on zejdzie na zimno a jak będziesz go zakładał na nowo to w tedy go mocno grzej on bardzo leciutko ci wejdzie i sam się zaciśnie ;)

Edytowano przez 4porucznik01

Wiadomość z agroFakt.pl

Witek2010    32

No właśnie tak jak powyżej bo ja Ci napisałem odwrotnie, zbijasz na zimno a zakładasz na ciepło :)

"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

DarekD    60

jak to jest z oryginalnym wieńcem  :można go obrócić czy nie bardzo ??

Z tego co zauważyłem to jedna strona jest inna od drugiej ; pierścień pod zębami z jednej strony ma fazę z drugiej jest na wysokości zębów

nowy

zbyszekbrzuze    190

Ja obracałem oryginalny wieniec i nie było żadnego problemu. Chodzi już 3 lata.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

michal1993    360

Nasz też ma obrócony, pracuje bez zarzutów już X lat

Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto