News
jackson20000

Przekręcenie wieńca na kole zamachowym we Władku

Polecane posty

Witam. jestem w tym zielony i rozbieram władimirca z tatą pierwszy raz wiec nasuwa mi się takie pytanie : czy można przekręcić wieniec z koła zamachowego na drugą stronę ? chodzi mi o to żeby go wyjąć, obrócić i założyć od nowa. bo zęby są już dość starte z jednej strony i pomyślałem ze może się tak da zrobić. Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam.

Edytowano przez jackson20000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Da się tak zrobić ale żeby go zdjąć trzeba grzać go.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4porucznik01    15

wszystko się da :lol: żeby go zdjąć to nie trzeba nic grzać on zejdzie na zimno a jak będziesz go zakładał na nowo to w tedy go mocno grzej on bardzo leciutko ci wejdzie i sam się zaciśnie ;)

Edytowano przez 4porucznik01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Witek2010    33

No właśnie tak jak powyżej bo ja Ci napisałem odwrotnie, zbijasz na zimno a zakładasz na ciepło :)


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    62

jak to jest z oryginalnym wieńcem  :można go obrócić czy nie bardzo ??

Z tego co zauważyłem to jedna strona jest inna od drugiej ; pierścień pod zębami z jednej strony ma fazę z drugiej jest na wysokości zębów


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    235

Ja obracałem oryginalny wieniec i nie było żadnego problemu. Chodzi już 3 lata.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    375

Nasz też ma obrócony, pracuje bez zarzutów już X lat


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jaro606
      Witam was. Zbliza sie czas wymiany olejów w moim władku. Mam do was kilka pytań:
      1. Ile litrów oleju wlać do silnika?
      2. Ile oleju wlać do skrzyni biegów?
      3. Jaki olej do skrzyni biegów dać?
      Dzięki z góry.
    • Przez ReverS07
      Witam! 
      Mam kilka pytań. Co do czujnika temperatury w t25 to jest problem bo jak włączam masę to wskazówka się porusza, czyli chyba wszystko jest podpięte. Ale znów podczas jazdy wskazówka się nie rusza. Czy to wina czujnika bo napięcie w przewodach jest wszędzie i czy mogę kupić zamiennik w postaci czujnika wody do MTZ-ta?
      Z góry Dziękuje za Odpowiedź
      P.S. To jest czujnik wody do MTZ-ta

    • Przez ReverS07
      Witam!
      Mam pytanie. Jak jadę bez świateł i nie mam włączonego żadnego innego odbiornika to wskazówka amperomierza jest na zerze. Jak włączę światła to wskazówka wychyla się w lewo. Rozrusznik nowy, nie wiem wina alternatora, regulatora?
    • Przez wrodarek
      Witam
      Mam problem ze skrzynią w traktorze władimirec t-25. Otóż po wbiciu biegu szosowego sprzęgło nie odbija do końca, zatrzymuje sie w połowie, po przejechaniu ok 10,15 metrów bieg wyskakuje i słychać tylko zgrzyt. Po rozłożeniu skrzyni okazało sie ze na ruchoma zębatka na wałku głównym nie zazębia sie do końca w tej od przełożenia szosowego. Co może być tego przyczyną ?
    • Przez plusz01
      Witam
      Mam małe pytanie do szanownych kolegów. Mianowicie przymierzam się do zakupu nowych opon i z tąd moje pytanie. Na początku zaczniemy od przednich opon jaki kupić zwykłe takie jak w oryginale czy może jodłowe które będą miały lepszą przyczepność w warunkach polowych. Ostatnio założyłem do swojego władka wspomaganie więc nie raczej nie będzie problemów ze skrętem interesuje mnie przyczepność które lepiej się sprawdzą ?. Druga rzecz co z oponami do tyłu zostawić oryginalne 11.2 czy może założyć szersze takie jak w C330 12.4 dodam że aktualnie dołożyłem obciążniki na tylne koła około 70 KG na jedno koło. Proszę o pomoc w doborze oraz przedstawienie waszych doświadczeń. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.