Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez szepi
      witam...
      mam taki problem w TM140, a mianowicie:
       
      przy automatycznej blokadzie mechanizmu różnicowego przy skręcie w prawo po przekroczeniu pewnego promienia skrętu mechanizm ładnie, łagodnie się rozłącza, a le przy skręceniu w lewo rozłącza PÓŻNIEJ, gwałtownie szarpiąc.....?!
       
       
      czyżby to była wina sensora?
       
      osobiście się na tym nie znam ale wydaje mi się że gdyby to sensor nawalił to wcale by mechanizm się nie załączał/załączał.....
    • Przez BumBleBeeee
      Witam. 
      Mam mały problem z NH TM 190. Mianowice przy odpalaniu od razu gdy odpali wchodzi na obroty rzędu 1500 czasami mniej i nie  wiem czego to może być wina. Wie ktoś czym może być to spowodowane ? Dodam, że gdy odpali wchodzi na te 1500 obrotów pochodzi 1-2 sekund i spada do normalnych obrotów na jakich powinien chodzić 
    • Przez kaamil12
      Witam 
      Posiadam NH TM 175 i były wymieniane łożyska na zwrotnicach  i pytanie brzmi jak sie reguluje tymi blaszkami, wystarczy podkładać aż sie zwrotnica bd swobodnie obracać ?  bez różnicy  na który czop one przyjdą czy góra i dół ma być po równo 
    • Przez prz3m
      Cześć,
      mam problem z TM140. Po upływie około 5s od uruchomienia ciągnika zapala się (mruga) ikona filtra oleju hydraulicznego i przekładniowego.

      Korzystając z podpowiedzi zainteresowałem się czujnikiem temperatury: 
      Olej hydrauliczny/przekładniowy raczej nie ma 40*C zaraz po uruchomieniu silnika , więc kierując się powyższą podpowiedzią wykręciłem czujnik, sprawdziłem i .... wygląda, że jest ok. Gdy jest zimny, to nie przewodzi, gdy go podgrzałem do ponad 40 *C to przewodzi.
      Co mogę jeszcze sprawdzić, chyba tylko wymienić filtry i olej? Chociaż dziwi mnie, że w ogóle ta kontrolka się zapala na zimnym oleju.
      Dodam jeszcze, że ciągnik kupiłem 3 miesiące temu, od rolnika i jeszcze od tego czasu go nie przetestowałem w polu. Podczas oględzin wszystko było ok, a kontrolka zapaliła się chwilę przed powrotem do domu (ok 70km) i w sumie od tego czasu mruga cały czas. Olej hydrauliczno przekładniowy wymieniany był w 2006r i wg poprzedniego właściciela jeszcze 1 rok mógłbym na nim pojeździć.
      Przeciągnij pliki do przesłania lub wybierz pliki... 
      Maksymalnie wszystkich plików 48,82MB   Wstaw inne multimedia  Przesłane grafiki
         
    • Przez oreł
      Witam . Jestem posiadaczem ciągnika NH 8360 . Przyszedł czas aby uporać się z wyciekami oleju z sekcji hydraulicznych . I nie wiem jak się do tego zabrać 😂. A mianowicie jakiego rozmiaru są tam oringi i jaki jest to konkretnie imbus bo nie mogę dopasować . Proszę o poradę 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.