wojtas1616

Najładniejsza bryka

Polecane posty

b0gdan    90

to taki wybór pomiędzy "wieśniakiem" a "dresem" :) można jeszcze "dziadka" dorzucić :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

ja tam wole audi niz bmw :rolleyes: polecam cos z serii S albo RS :rolleyes: np. S3 1.8T (benzyna oczywiscie) seryjnie ma 210KM jest czym polatac i jest z czego podkrecac ale za taka trzeba dac ze 20tys :huh: ale zwykla A3 mozna kupic duzo taniej z prawie takim samym silnikiem taz 1.8T tylko 150KM

po pierwsze audi a3 to ma niewiele wspolnego z audi, a po drugie s3 z silnikiem 1.8 ma 225 KM ;)

co nie zmiania faktu, ze jest do d*py :P i nie jedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

225KM ma tylko produkowanew 2003r starsze maja 210KM

moze i jest do d*py ale wiesniaka co ma 3.0 w swoim "wypasionym" BMW bierze jak chce :D wiec nie wiem co tu nie jedzie :lol:

 

odrazu mowie ze nie chce sie klucic kazdy ma swoje zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

porównywanie tego "silniczka" do silników BMW jest delikatnie mówiąc nietaktem :P

Ps to Audi jeżdżą "wieśniaki", BMW jeżdżą "dresy" :D stereotypów się tak łatwo nie zmienia ;)

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    65

225KM ma tylko produkowanew 2003r starsze maja 210KM

moze i jest do d*py ale wiesniaka co ma 3.0 w swoim "wypasionym" BMW bierze jak chce :D wiec nie wiem co tu nie jedzie :lol:

 

odrazu mowie ze nie chce sie klucic kazdy ma swoje zdanie

Ja też się nie chce kłócić ale

"łaudi" a3 8L (sztandarowa wersja) czyli S3 1.8T 224kM 0-100km/h 6.6s

 

BMW serii 3 e46 330i czyli 3.0 231kM 0-100km/h 6.5s

 

*dane wg producenta

 

Zauważ że mocniejszych wersji łaudi już nie ma a w BMW są jeszcze wersje Alpina i M-power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

nie liczy sie tylko przyspieszenie pryspieszenie, chcial bym zobaczyc taa bm'ke w zimie jak rusza pod gorke :lol:

 

a o tym ze nie ma mocniejszych silnikow w audi to sie moge klucic

 

ps co do tych stereotypow to chyba jest na odwrot bo coraz wiecej sie widzi wijskich bmw

Edytowano przez wojtas972

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    65

W zime to i 1.0 jest za mocne B)

 

tak z ciekawosci :huh: podaj przykład mocniejszego silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

jesli jest naped na 4 to ni ma sie ze mocny isc musi

 

przyklad

bmw m5 silnik prawie 5litrow(jak nie 5 litrowy juz nie pamietam) 400KM

audi s4 silnik 4.2 420km

 

i jak chcecie juz cos porownywac to chociaz w tej smej klasie silnika i nie patrzcie na statystyki ktore daja producenci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    65

wszystko ok... tylko mowa była o BMW e46 i Audi A3.

 

E39 M5 i Audi A4 B6 to nie ta sama klasa.

Porównujesz silnik 1998 i 2005 roku wiec nie mów ze jest to równa konfrontacja.

Dla A4 b6 4.2 420kM konkurentem jest E90 4.0 420kM i to jest równe porównanie bo te twoje to o kant du.. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

jak już jesteśmy szczegółowi to nie audi S4 miało taki silnik, tylko RS4 i to od roku 2007. Odpowiednikiem Będzie tu M3 z silnikiem 3999 cm i mocy 420KM. BMW M% miało wtedy 507 KM. Poza tym silnik 4.2 l od Audi jest ponadprzeciętnie awaryjny, w przeciwieństwie do jednostek BMW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

nie liczy sie tylko przyspieszenie pryspieszenie, chcial bym zobaczyc taa bm'ke w zimie jak rusza pod gorke :lol:

Akurat są systemy zabezpieczające gorsz ASC lub lepszy DSC- zimą jesczcze nie miałem okazji (ale już niedługo) przetestować ale latem na ASC/DSC nie pójdzie bokiem

Co do bmw i dresiarzy to ja do tej grupy nie należe. Mam bmw e49 320d przed liftową (136km) i nie powiem złego słowa na ten samochód. Obale mity że bm-ka pali nie wiadomo ile nawet mniej od golfa 4 90km a ma dużo więcej mocy. Wybierając między golfem 4/audi a3, passatem b5 i bmw e46 gdy przejechalem się bm-ką nie chciałem tej całej reszty.

 

Co do upodobań to ja osobiście uwielbiam sedany obojętnie jakiej marki- każdy ma swój gust i nie każdemu podoba to samo co drugiemu

 

A tak poza tematem jakie macie oponki zimowe w swoich brykach- marka i szerokość kapcia i jakie dać do mojej bm-ki???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

kolego tylko ze kazda jedna kontrola trakcji spowolni samochod bo chyba kazdy wie na jakiej dziala to zasadzie i nie musze tlumaczyc wiec nikt mi nie wmowi ze samochod z napedem na jedna os a szczegolnie z tylnim napedem bedzie sie lepiej prowadzil, lepiej i szybciej ruszal na mokrej czy slizgiej nawierzchni

 

nie mowie ze kazdy kto jezdzi bmw to dres czy wiesniak dla mnie takie okreslienia sa dziwne ale jak sie nieraz widzil taki czy inny samochod po "wypasionym tuningu" to sie juz mysli conieco na temat wlasciciela

 

 

a co do opon to im wezsze tym lepsze no i oczywiscie wysoki profil opony tez jak najbardziej wskazany co do marki to jest duzo dobrych opon trzeba by bylo poszukac jekies testy i porownania w necie nieraz takie sa np w tvn turbo chyba kiedys ogldalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    65

Jeśli napęd tylko na na jedną oś to tylny jest lepszy

 

 

Akurat są systemy zabezpieczające gorsz ASC lub lepszy DSC- zimą jesczcze nie miałem okazji (ale już niedługo) przetestować ale latem na ASC/DSC nie pójdzie bokiem

Co do bmw i dresiarzy to ja do tej grupy nie należe. Mam bmw e49 320d przed liftową (136km) i nie powiem złego słowa na ten samochód. Obale mity że bm-ka pali nie wiadomo ile nawet mniej od golfa 4 90km a ma dużo więcej mocy. Wybierając między golfem 4/audi a3, passatem b5 i bmw e46 gdy przejechalem się bm-ką nie chciałem tej całej reszty.

 

Co do upodobań to ja osobiście uwielbiam sedany obojętnie jakiej marki- każdy ma swój gust i nie każdemu podoba to samo co drugiemu

 

A tak poza tematem jakie macie oponki zimowe w swoich brykach- marka i szerokość kapcia i jakie dać do mojej bm-ki???

 

 

 

 

Mam take samo auto jak Ty (jedyna słuszna marka B) ). W lecie 225/45/17 continental sportcontact 3 przod, 235/45/17 michelin pilot sport 3 tył, klei sie do drogi B) , zimówki 195/65/15 continental contiwintercontact ts810 przód/tył

Edytowano przez ochen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

kolego tylko ze kazda jedna kontrola trakcji spowolni samochod bo chyba kazdy wie na jakiej dziala to zasadzie i nie musze tlumaczyc wiec nikt mi nie wmowi ze samochod z napedem na jedna os a szczegolnie z tylnim napedem bedzie sie lepiej prowadzil, lepiej i szybciej ruszal na mokrej czy slizgiej nawierzchni

jeśli kolega twierdzi że przedni napęd jest lepszy od tylnego, to gratuluję wyobraźni w tworzeniu nowych teorii :lol: Audi nad BMW ma tylko jedna przewagę: napęd Quattro, całą reszta to jest gorsza :P

"gdyby Pan Bóg uważał, że przedni napęd jest lepszy, to byśmy na rękach chodzili" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

No akurat zima idzie więc zaryzykuję twierdzenie że lepszy niedługo będzie jednak przedni napęd a nazwę BMW można bedzie tłumaczyć jako Będziesz Miał Wypadek :D (oczywiście nikomu tego nie życzę i prywatnie bardzo tą markę lubię).

@b0gdan-jak tak patrzę na swoje cztery litery (oooo :D ) to jakoś nie widzę aby

BMW z tamtych lat jakoś niesamowicie lepsze było...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

a co do opon to im wezsze tym lepsze no i oczywiscie wysoki profil opony tez jak najbardziej wskazany

no comment... :lol: :lol: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

kolelgo brzozak2 o co ci chodzi??? moze mi powisz ze szersze opony na zime sa lapesze???:lol: :lol: poczytaj sobie troche czlowieku o oponach i dopiero kogos wsmiewaj

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    9

Jeśli napęd tylko na na jedną oś to tylny jest lepszy

 

 

 

 

 

 

 

Mam take samo auto jak Ty (jedyna słuszna marka B) ). W lecie 225/45/17 continental sportcontact 3 przod, 235/45/17 michelin pilot sport 3 tył, klei sie do drogi B) , zimówki 195/65/15 continental contiwintercontact ts810 przód/tył

 

Ja w e46 miałem 225/35/19r ale wywaliłem te felgi leżą w garażu jakby ktoś chciał kupić moge sprzedać w chromie :D teraz jeżdze na 215/45/17r i myśle że optymalne gumy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

kolelgo brzozak2 o co ci chodzi??? moze mi powisz ze szersze opony na zime sa lapesze???:lol: :lol: poczytaj sobie troche czlowieku o oponach i dopiero kogos wsmiewaj

to sobie kolego załóż koła od roweru :lol: skoro im węższe tym lepsze :P

parę fachowych cytatów:

"Tomasz Młodawski, menedżer produktu Michelin Polska:

 

Nie zaleca się zmiany szerokości opony zimowej na węższą niż letnia. Obecnie dąży się do zastosowania identycznego rozmiaru w oponach letnich (w rozmiarach homologowanych przez producentów samochodów) i oponach zimowych. Zwężanie opon na zimę powoduje pogorszenie parametrów trakcyjnych auta, a poprzez zmniejszenie powierzchni styku z drogą - pogorszenie hamowania na mokrej, zaśnieżonej (ubitej) i oblodzonej nawierzchni."

 

"Dariusz Walisiak, Training Manager w Grupie Goodyear Polska:

 

W przypadku opon zimowych, nie warto jest przechodzić na węższe, kiedy opony letnie posiadają szerokość bieżnika do 205 mm (np. 205/55R16). Kiedy wartość ta jest większa, można rozważyć zmianę szerokości bieżnika na węższy, pamiętając jednak, aby zbytnio nie przesadzić.

 

Węższa opona zimowa będzie posiadać większy nacisk jednostkowy na cm2, dzięki czemu wzrosnąć może jej przyczepność na śniegu. Z tego powodu w sportach samochodowych w przypadku opon kolcowanych, konstruuje się bardzo wąskie opony, aby kolce mocniej wbijały się w śnieg. Węższy bieżnik będzie posiadał równocześnie mniejszą powierzchnię kontaktu z podłożem, co z kolei może pogorszyć jego przyczepność na śliskich nawierzchniach.

 

Montaż węższych opon może spowodować, iż opona w pewnych sytuacjach i przy większej mocy silnika, o wiele szybciej będzie zrywać przyczepność. Systemy takie jak ASR, ABS itd. są ustawiane biorąc pod uwagę zalecane dla danego pojazdu ogumienie. Montaż niewłaściwych opon może sprawić, iż systemy te mogą odbierać niewłaściwe sygnały wynikające z innego zachowania się węższej opony na podłożu. Czasami zdarza się, iż ABS włącza się zbyt często w sytuacjach, w których nie hamujemy zbyt mocno lub kiedy nawierzchnia jest sucha.

 

W przypadku aut o większej mocy silnika zdarza się, iż czasami producent pojazdu homologuje opony zimowe nieznacznie węższe w stosunku do opon letnich.

 

Nigdy opony zimowe nie powinny posiadać indeksu nośności niższego niż opony letnie montowane w danym pojeździe. Indeks prędkości montowanych na pojeździe opon zimowych może być niższy. Rozporządzenie Ministra Transportu z dnia 15 października 2007 roku, dodaje do Kodeksu Drogowego do art. 66 ust. 5a, który mówi, iż „Dla opon oznakowanych jako śniegowe, … , dopuszcza się niespełnianie dostosowania do maksymalnej prędkości pojazdu, pod warunkiem że są one dostosowane co najmniej do prędkości równej 160 km/h, a w pojeździe umieszczono nalepkę ostrzegawczą o maksymalnej prędkości tych opon tak, aby była ona widoczna oraz czytelna dla kierowcy."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Szkoda tylko że moje zaspy kompletnie nie mają pojęcia o wyższości szerszej nad węższą oponą :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Widzę zbliża się zima i temat szerokości opony znowu powrócił. Kazdy trzyma się swojej wersji a wszystko w sumie i tak zależy od warunków w jakich opona jest używana. W pewnych sytuacjach ta węższa na wyższym profilu będzie lepsza. Chociaż najlepiej założyc takie jakie zaleca producent. Co do zakładania 235/45/17 do 136 konnego auta to polecam montaż przynajmniej 205/50/17 róznica w dynamice i spalaniu będzie zauważalna.

Jeśli chodzi o napedy i zimę to przedni na kolejnach czy luźnym śniegu będzie napewno lepszy. Praw fizyki nie oszuka najlepsza elktronika. Chodzi mi o rozkład sił działajacych na auto. Poza tym jadąc w głebokim sniegu, tam gdzie kontrole trakcji musimy wyłączyć bo dławi silnik lub sama się wyłącza. Pojazd z przednim napędem dojedzie dalej.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

tak jesli oba maja silnik zamontowany z przodu ;) . malucha w gorach w sniegu nie wiele aut FWD jest w stanie pobic.

 

@jaro u ciebie to chyba tylko dlatego, ze wezsza szybciej przekopie cala zaspe, dostajac sie do czegos przyczepnego ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Faktycznie @brzozak-aut o takiej konstrukcji jak Maluch mamy zatrzęsienie ;) ale też niekoniecznie tak zawsze jest-miałem ci ja kiedyś Transporterka T3-gorszego auta na zimę to jeszcze nie miałem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez Nikkallo
      Co w obecnych czasach jest lepszą opcją? Najem długoterminowy auta czy jednak jego zakup? Mam obecnie dylemat, chcę kupić samochod. Mam 100 tysięcy gotówki (mam świadomość, ze przy obecnych cenach samochodów nie kupię niczego naprawdę konkretnego).
      Obawiam się, że już przy wyjeździe z salonu auto sporo straci na wartości. I po kilku latach eksploatacji będzie warte 50% tego co zapłaciłem.
      Jakieś opinie?
    • Przez kubakuba678
      Witam mam pytanie czy pamięta ktoś jakie był ceny ciągników kombajnów maszyn rolniczych w latach 90? Pytam z ciekawości możne porównać cenę do dzisiejszej. Jak ktoś pamięta niech podaje oczywiście nowego wtedy sprzętu
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj