Skocz do zawartości

Polecane posty

tomek121323    0

Witam intersuje mnie kilka szczegów i wskazówek dotyczących poniższego FENDTA (309 rok 97) ale wiem ze zasady sterowania i budowy wielu podzespołów są identyczne w innych modelach.

post-52475-0-28999700-1342219821_thumb.jpg

A oto pytania:

1. jak ustawic zegarek? bo mam instrukcje ale do 309 Ci i obawiam sie zeby niczego nie zmajstrowac w komputerze

2. Co może byćprzyczyną nieświecenia kontrolki swiatel awaryjnych? same swiatla awaryjna są jak najbardziej tylko nie zapala sie czerwony sygnał, podobnie kiedy zaciagam reczny, kontrolka nie reaguje a hamulec działa

3. Dzwognia regulacji kierownicy po podniesieniu w gore nie powoduje mozliwosci regulacji. zauważylem tez ze dośc lekko pracuje. Na jakiej zasadzie dziala, czy to problem dostac sie do jej mechanizmu?

Pod spodem zdj tablicy rozdzielczej

post-52475-0-41851600-1342219799_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    82

1. Wiiem jak ustawić ale pisząc to dla człowieka który nie miał do czynienia z tym traktorem to troche jak pisanie w pustyni i w puszczy...

2. Nie ma czegoś takiego jak kontrolka świateł awaryjnych, chyba, że chodzi Ci o sam wlącznik bo on miga jak sie włączy. A komunikat od ręcznego wyskakuje jak zaczynasz jechać na ręcznym..

3. Jeżeli chodzi lekko i nic sie nie dzieje to nie masz regulacji i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek121323    0

Slunzok powiedz mi czy to ustawienie zegara zaczyna sie od przytrzymania przez 3 sek tego najwiekszego przycisku (taki jakby enter, znajduje sie w prawym roku zielonych przyciskow). Po tym czasie zacznie błykac pierwsza cyfra zegara, króra zmienia sie poprzez wielokrotne naciśniecie tego samego przycisku. Nastepnie zatwierdzenie tym samym i dalej kolejne cyfry na podobnej zasadzie? to instrukcja z 309 Ci, dlatego moze jest błedna. Mam tez oryginalna ale po francusku i nie wiem czy dobrze wydaje mi sie ze chodzi o ustawienie zegara.

 

Co do regulacji to nie jest tak ze byla ona w standardzie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    82

Zegar ustawia sie wchodząc do menu kompa i wybierajac ikonke zegara i zatwierdzając go enterem(dużu przycisk ze strzałka), potem za pomoca entera i strzałek ustawia sie godziny i minuty, spróbuj, metoda prób i bledów nauczysz sie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek121323    0

to ustawienie zegara to faktycznie proste jak drut ale wczesniej jeszcze mialem troche watpliwosci przed wciskaniem czegokolwiek, ale z dnia na dzien czlowiek uczy sie czegos nowego ;]

Co do swiatel awaryjnych tez racja, czerwona z wykrzyknikiem znajdujaca sie w centralnej czesci nie jest zapalana podczas zaciagniecia recznego, mój bład

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arunio112    0

Witam niedawno stalem sie posiadaczem 308 z 96roku, i dopiero sie ucze tego ciagnika. Probuje znalezc kontrolke cisnienia oleju w silniku i z nic nie moge jej namierzyc, na wyswietlaczu od lewej (jezeli zle mowie to mnie poprawcie) stan paliwa, temperatura wody i ladowanie akumulatora, ostatnie nie aktywne u mnie a gdzi olejenie?pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    287

Nie ma. Jeżeli ciśnienie jest za niskie wyświetli się komunikat obrazkowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arunio112    0

A skad pewnosc ze to dziala? Ze po drodze nicnie uszkodzone? I jeszcze pytanie o wom mam ustawione na 540 wajcha a ten guzik na blotniku to wlacznik i wylCznik womu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbomatiq    4

Jeżeli z czujnikiem byłoby coś nie tak to świeciłby się komunikat ciągle.Jeżeli się nie świeci to jest ok.Tak jak mówisz guzik zielony na błotniku to włącznik i wyłącznik WOM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arunio112    0

Jeszcze ja czy moglby mi ktos podpowiedziec dlaczego od napedu jest 4 wlaczniki? Tak jakby przednie skrecone i proste a druga para blokady mostow nie bardzo rozumiem to
Jeszcze ja czy moglby mi ktos podpowiedziec dlaczego od napedu jest 4 wlaczniki? Tak jakby przednie skrecone i proste a druga para blokady mostow nie bardzo rozumiem to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macias_w33    0

po lewej stronie (pod kierownicą) są trzy przyciski pierwszy od świateł drugi od awaryjnych a trzeci od pracy w trybie awaryjnym i kasowania błędów.


symbol prostych przednich kół na przycisku to napęd i blokada załączone na stałe, a symbol skręconych oznacza że napęd i blokada będą działać tylko na prostych kołach, a na skręconych będą się automatycznie rozłączać, oczywiście funkcje działają oddzielnie (napęd i blokada).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomek121323
      Witam! Interesuje mnie zakup fendta serii 300, w zasadzie jestem juz praktycznie zdecydowany na model 309 z 96r. Wszystko w cigniczku gra jak należy z wyjątkim delikatnego wycieku oleju prawdopodobnie z rozdzielacza do hydrauliki. Znajduję się on pod kabiną z lewej strony. Nie mam pewnośći ze jest to rozdzielacz ale na to mi wyglada. Jest to układ składający się z 3 półek, umieszczonych jedna na drugiej. Dzwoniłem też do innego handlarza, który oferuje fendta 308 i twierdzi, że w tamtym dzieje się to samo. Może ktoś z was miał styczność z czyms podobnym? Moźe jakieś rady co to może być, czy to coś bardzo poważnego. Prawdopodbnie wezmę tego fendta za kilka dni więc wasze wskazówki będą bardzo cenne, chyba, że okaże się że to coś poważnego to daję sobie z nim spokój.
    • Przez orczi
      Problem polega na tym, iż włączając amortyzacje korpus ciągnika nie unosi się w górę.Przeprowadziłem pewien sprawdzian; podniosłem ciągnik na przednim tuzie po czym włączyłem amortyzację. Oś zwiększyła swoją odległość od korpusu, zarazem zbliżając się do ziemi(elektryka w porządku). Następnie opuściłem ciągnik, opadając zmniejszała się odległość korpusu od osi(siłownik się skracał). Pytanie analogiczne do całej sprawy co może być przyczyną?,czy to jest odrębny uł. olejowy?,analogicznie, która pompa olejowa jest za to odpowiedzialna?,ile jest elektrozaworów? (jak jeden to na pewno działa,test by nie wypalił).
      Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
    • Przez kamil5421
      Witam. Zamierzam zakup Fendt 307 lsa i mam na oku z roku 1997, i potrzebuje opini o tym sprzęcie
    • Przez komichal
      Dzień dobry zastanawiam się nad zakupem fenda 309/308 lsa prosze o opinie na jego temat ile pali czy sie psuje dostępność części i jaki ma sprzęgło
       

      Prosze o pomoc
    • Przez mariuszu23
      Witam,
       
      Posiadam Fendta 308C 2000r z silnikiem DEUTZ'a BF4M1012EC, mam z nim problem a mianowicie silnik ma mniejsze obroty na zimnym silniku, a na ciepłym sporo wyższe. Bez wciskania pedału gazu różnica w obrotach pomiędzy zimnym, a ciepłym silnikiem wynosi prawie 500 obrotów.
      Czym to może być spowodowane? Mocy mu nie brakuje, wszystko gra poza tymi obrotami.
×