Fenol

grzałka do silnika na zime w 360

Polecane posty

Fenol    4

czolem

czy istnieje taka mozliwos zamontowana grzalki do silnika w 360 tak jak to jest w zetorach a moze pasuje od zeta piszcie co myslicie i gdzie to sie mocuje...


kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1

ja mam takie cos ...wkręca sie to do bloku...powinna byc taka zaslepka.Grzeje wode i w wiele lepiej pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fenol    4

gdzie to dorwales czy to jest od jakiegos innego ciagnika? ile zaplaciles? jak jest to zasilane?


kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1

Mój dziadek to skądś skolował . Ja to mam do c330.Mam tez do bialoruski....to jest normalnie na 220V

a teraz ci powiem ja to robil moj dziadek....robil pod silnikiem tak zwany szescian ktory mial 2 wyjscia z góry, i z dolu ...z gory wychodzila gorąca woda , robila obieg po silniku i wracala do szescianu..wtedy przy mrozie ciagnik pieknie palił

Nie wiem czy zrozumiesz bo to juz wyzsza szkola :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

ja w swoim T-25A mam w misce olejowej grzałke na 230V z pralki. :P Wystarczy w misce zrobić 2 dziury wsadzić grzałke no i uszczelnić. A no i jeszcze trochę ją wyprofilować żeby wał w nią nie uderzał. W największy mróz bez problemu odpala, wystarczy 20-30 minut wcześniej ja włączyć do sieci. Trzeba pamiętać żeby nie przesadzić bo sama grzałka nie ma termostatu no i jak zapomniemy ja wyłączyć to zagotuje olej. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1
w bloku ale gdzie dokładnie? od strony sprężarki?

Jeżeli chodzi o c385 to Ci nie powiem bo nie wiem gdzie jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    2
Jeżeli chodzi o c385 to Ci nie powiem bo nie wiem gdzie jest

Z prawej strony ciągnika, zamiast tej okragłej zaślepki, która służy gdy ci zimą mróz będzie chciał zamrozić wode. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    2

Ciekawe. Tylko w 360 jak i w którym miejscu? Jedyne rozsądne miejsce to w kolektorze wodnym. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W c 360 nie ma miejsca w bloku :lol: , szkoda bo taka grzałka to świetna sprawa. A w kolektorze to już nie ten efekt :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    2

Najrozsądniej to zamontować świece żarowe, ale jak ktoś chce to może się pobawić i sprubować zamontować grzałke. :lol: Sam jestem ciekaw efektu takiego wynalazku w 360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    2

To całkiem, całkiem rozwiązanie.Tylko zamiast tego kabla z wtyczką to lepiej jakby było gniazdko.Praktyczniej i poręczniej, ale to idzie samemu poprawić. :P Cena też troche wydaje mi się zbyt wysoka w porównaniu z podobnymi grzałkami. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

A nie lepiej kupić 4 świece od C-330 i wkęcić je do kolektora ssącego?Ja mam w C-330 i w zime pali jak w lato.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Ja w swoich ciągnikach tak tą sprawę rozgryzłem. W U 1004 były kiedyś założone 2 płytki elektryczne 220V pod misą olejową super sprawa bo rozgrzewał się olej w misie i minimalnie podgrzewała się woda, ale wał miał opory minimalne w oleju. Teraz płytki są zdemontowane (rzadko palę ciągnik w mróz) a jak się zdarzy to kuchenka turystyczna pod misę olejową i rozruch bez problemu.

Świece od 330 dobre rozwiązanie tylko mają jedną wadę potrzebują dużo prądu który w zimę jest cenny, ale znajomy świece zasilał z prostownika (odpowiedniej mocy) aby zaoszczędzić prądu na rozruch.

 

A każdy robi jak uważa za dobre, najważniejsze aby silnik zapalił w mróz, a sposób jest wtedy bez znaczenia.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

No właśnie aby odpalił i będzie dobrze.Ale ja w zime grzeje 30 sek. i się nie rozładowują kręcą jak oszalałe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    267

montuje się to na wężu chłodniczym. teoretycznie powinno zdać egzamin jak masz zalanego płynem. pozostaje kwestia gęstości oleju w misce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj